English  فارسی  العربیه 
درب بطری پت
درب بطری PET چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
2 اسفند 1400
درب لاینردار
درب لاینردار ؛ محافظ قدرتمند بطری‌های نوشیدنی گازدار
2 اسفند 1400

امروزه بطری های پلاستیکی تا حدود زیادی جایگزین بطری های شیشه ای شده اند و روزانه تعداد قابل توجهی از این نوع بطری ها روانه بازار می شوند. بارزترین مثال ، بطری های آب معدنی می باشد که در هر سوپرمارکتی به وفور یافت می گردد.
خرید درب بطری پلاستیکی باکیفیت برای کارخانجات تولید کننده نوشیدنی بسیار حائز اهمیت می باشد. بطری ها باید به بهترین حالت ممکن به دست مشتری برسند. اگر در چفت شدن درب ها ایرادی وجود داشته باشد، حمل و نقل و ارسال آن از کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده با مشکل مواجه خواهد شد.

خرید درب بطری پلاستیکی از شرکت معتبر PDA

برای خرید درب بطری پلاستیکی باکیفیت از کارخانه بزرگ « پرشین درب آسیا » به هر تعداد با رنگ بندی مختلف ، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

انواع درب بطری پلاستیکی

سایز درب بطری پلاستیکی متنوع است و باید براساس تولیدات خود آن را سفارشی سازی نمایید. عمدتاً این محصولات از سایزهای استانداردی برخوردار هستند که در بیشتر کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرند اما در صورتی که نوع بطری برند شما متمایز از سایر نمونه های موجود است باید آن را سفارشی سازی کنید.

به عنوان مثال درب بطری استاندارد برای نوشابه 28 میلی متر است. (قسمت دهانه)

خرید درب بطری پلاستیکی

قیمت های مناسب پرشین درب آسیا

کاهش هزینه نهایی در تولید یک محصول ، برای فعالان صنعت صنایع غذایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. مسلماً هر چه قیمت خرید درب بطری پلاستیکی پایین تر باشد ، صرفه اقتصادی بیشتری را برای تولید کننده در برخواهد داشت.

پرشین درب آسیا با توجه به رفاه حال مشتریان گرامی خود ، مناسب ترین قیمت ها را برای عرضه محصولات خود در نظر گرفته است. البته در این مورد توجه بفرمایید که پایین بودن قیمت ها، نشانه پایین بودن کیفیت نیست!

مطلب پیشنهادی
درب بطری PET چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سرعت بالا در تولید و تحویل به موقع

خوش قولی و مشتری مداری مهم ترین اصل کاری این مجموعه بزرگ است. پس از عقد قرارداد ، محصولات رأس زمان مقرر و تعیین شده تحویل مشتری بزرگوار داده می شود. سرعت بالای تولید، دلیلیست برای خوش قولی ما در تحویل به موقع انواع درب بطری!

قبل از خرید درب بطری پلاستیکی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • وزن درب و دستگیره آن
  • استحکام آن که در حد قابل قبولی باشد.
  • تولید با مواد درجه یک یا درجه دو مرغوب
  • در صورتی که درب دارای دستگیره است قدرت تحمل بالایی داشته باشد.

خرید درب بطری پلاستیکی

قابل بازیافت بودن درب بطری پلاستیکی

بطری‌های پلاستیکی یک محصول کاربردی برای نگهداری نوشیدنی‌های مختلف هستند. مواد به کار رفته در تولید محصولات پلاستیکی از پلی اتیلن بوده که جزء پلیمرهای زیست تخریب پذیر به شمار می رود و قابل بازیافت می باشد.

دستگاه های پیشرفته 

پرشین درب آسیا با به روز رسانی کلیه تجهیزات و دستگاه های موجود در کارخانه ، بهترین محصولات را براساس آخرین استانداردهای جهانی ارائه می دهد. ماشین آلات تزریق از برندهای معتبر اروپایی خریداری شده اند و همین امر سبب می گردد تا جدیدترین تکنیک های تولید را بتوان پیاده سازی و اجرا نمود.

کنترل کیفی انواع درب بطری 

متخصصین این مجموعه با بازبینی دقیق ابعاد و طیف رنگی و کنترل کیفی محصول ، خیال شما را از وجود هرگونه مشکل آسوده می سازند. همچنین با وجود دستگاه های اتوماتیک و هوشمند ، کنترل کیفیت این محصولات به سادگی صورت می پذیرد. یک چشم الکترونیکی می تواند بلافاصله پس از تشخیص هر قطعه معیوب، آن را بدون توقف در فرآیند تولید، کنار زده و به بیرون بیاندازد.

روش های متداول در ساخت درب های پلاستیکی

  • تزریق
  • روش قالبگیری چرخان تحت فشار

روش قالب فشاری چرخان را می توان یکی از به روزترین تکنولوژی های حال حاضر دنیا دانست. در این روش مواد پلیمری ترموست در درون قالب های از پیش گرم شده قرار می‌‌گیرند و با بسته شدن قالب با فشار، مواد شکل درب بطری را به خود گرفته و پس از سرد شدن قالب باز می‌‌ شود.

بیش از 60 درصد درب بطری های نوشیدنی دنیا از طریق فشرده سازی تولید می‌‌ شود. هزینه های تولید پایین تر و کیفیت بهتر محصول از جمله مهم ترین ویژگی های این روش تولید می‌‌ باشد. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- کاهش انرژی مصرف شده در زمان تولید تا حدود 50 درصد

2- زیباتر شدن محصول به دلیل عدم وجود برآمدگی ناشی از محل تزریق

3- کاهش هدررفت مواد اولیه

مواد اولیه پلیمری

ویژگی های مثبت خرید درب بطری پلاستیکی

  • مقرون به صرفه است.
  • آسان بودن در طریقه مصرف
  • مقاومت در برابر خرد شدن
انواع درب بطری با قیمت های مناسب عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *