English  فارسی  العربیه 
درب اسپری رقیق پاش
صادرات درب اسپری (رقیق پاش)
20 فروردین 1403
خرید درب بطری آب بند
خرید درب بطری آب بند از واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا “
20 فروردین 1403

لاین تولید درب بطری شیر کاکائو ، یکی از لاین های پُرفروش واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا ” می باشد. این مجموعه محصولات خود را که شامل انواع درب بطری و پریفرم می باشد، با قیمت های مناسب عرضه می دارد. این محصولات شامل درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 45 میلی متر به عنوان درب بطری آب معدنی ،، درب بطری نوشابه ،، درب بطری شیر ،، درب بطری آبمیوه ،، درب بطری دوغ و سایر محصولات لبنی نظیر درب بطری شیر کاکائو می باشد.

این مجموعه همچنین مفتخر به تولید و فروش انواع درب بطری مایعات شوینده با بهترین درجه کیفی است. درب تریگر 28 میلی متر یا اسپری تفنگی مخصوص انواع شیشه پاک کن ها ،، درب اسپری دهانه 28 منحصراً برای تولید بطری های ضدعفونی کننده ،، درب فیلیپ تاپ دهانه 28 برای مایع ظرفشویی (پمپ غلیظ پاش) با مناسب ترین قیمت عرضه می گردد.

ساخت درب بطری شیر کاکائو

این محصول که اغلب با اندازه استاندارد درب 38 میلی متر تولید می گردد، از ماده پلیمری ساخته می شود. در بیشتر موارد « پلی اتیلن ترفتالات » ماده اولیه برای ساخت این محصول است.

درب بطری شیر کاکائو

PET چه ویژگی هایی دارد؟

پلی اتیلن ترفتالات PET یا PETE یک پلیمر ترموپلاستیک با کاربردهای عمومی است که به خانواده پلی استرها تعلق دارد. رزین های پلی استر به خاطر خواص مکانیکی، حرارتی و شیمیایی خوب خود در کنار پایداری ابعادی عالی خود شناخته می شوند، به همین دلیل پلی اتیلن ترفتالات PET نیز از همین خواص بهره مند می باشد.

PETها یکی از قابل بازیافت‌ترین انواع ترموپلاستیک‌ها به شمار می‌روند. بطوری که می‌توان ماده بازیافتی حاصله از آن ها را به الیاف، پارچه، ورق برای بسته‌بندی و ساخت قطعات خودرو تبدیل کرد. PETها محصولی بسیار قوی تر و بادوام تر هستند و می‌توانند در برابر اشعه UV و سایر عناصر طبیعی، مقاومت ویژه‌ای را ارائه نمایند. ضمناً در برابر حملات میکروارگانیسم‌ها نیز شدیداً مقاوم هستند. وزن سبک، حمل و نقل آسان و همچنین نشکن بودن، از دیگر مزایای پلی اتیلن ترفتالات محسوب می گردد.

مطلب پیشنهادی
سایت فروش درب بطری

توجه به عدم سمیت ماده پلیمری

از آنجایی که درب بطری مستقیماً با نوشیدنی در ارتباط است، در هنگام تولید آن باید به نوع ماده اولیه به کار رفته در آن توجه نمود. به همین دلیل سازگاری ماده پلیمری با نوشیدنی بسیار حائز اهمیت است. ماده پلیمری نباید برای بدن انسان سمی و یا خطرزا باشد و نباید باعث تغییر حالت یا تغییر مزه و بوی نوشیدنی گردد.

متریال اولیه به کار رفته در ساخت درب بطری مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. مواد اولیه نباید هیچگونه سمیتی پس از مجاورت با ماده نوشیدنی ایجاد نماید و باید توسط کارشناسان وزارت بهداشت تایید گردد. طبیعتاً هرچه کیفیت ماده اولیه بالاتر باشد، بر قیمت نهایی محصول می افزاید.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

توجه به زیبایی ظاهری محصول

در سال های گذشته حتماً یک برآمدگی ناشی از محل تزریق بر روی درب بطری مشاهده می شد اما در حال حاضر به کمک روش های جدید تولید درب بطری پت ، دیگر این خصوصیت منفی بر روی آن مشاهده نشده و از زیبایی ظاهری آن نمی کاهد.

فروش درب پت برای بطری شیرکاکائو

کیفیت محصولات کنترل می شوند!

این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی و آب بندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه، به تولید انبوه درآید.

فروش درب بطری شیر کاکائو و سایر مواد لبنی 

شرکت « پرشین درب آسیا » با نام اختصاری « PDA » عرضه کننده مطرح انواع درب بطری پلاستیکی در سایزهای مختلف می باشد. این شرکت به عنوان تولید کننده درب بطری در شیراز با تولید روزانه درب بطری شیرکاکائو (درب بطری با دهانه 38) و سایر نوشیدنی های لبنی یکی از سازندگان مطرح در حوزه ساخت محصولات پت به شمار می رود.

برای مشاهده کامل محصولات می توانید به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *