English  فارسی  العربیه 
قیمت انواع درب بطری
قیمت انواع درب بطری پلاستیکی
9 مرداد 1402
پخش عمده درب بطری
پخش عمده درب بطری به سراسر کشور
9 مرداد 1402

شرکت پرشین درب آسیا تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی و پریفرم با تکنولوژی برتر در خاورمیانه می باشد. شما عزیزان به سادگی می توانید کلیه محصولات این مجموعه را در سایت فروش درب بطری ما مشاهده بفرمایید.

سایت فروش درب بطری

پرشین درب آسیا به عنوان صادرکننده برتر ، عرضه کننده انواع درب بطری پت (پلاستیکی) نظیر درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری آب معدنی،، درب شورت نک 1881 ،، درب لاینردار ،، درب شورتنک 29/25 (درب جدید بطری آب معدنی) ،، پریفرم و … با قیمت مناسب می باشد.

ویژگی‌های خط تولید درب بطری 

محصولات واحد صنعتی پرشین درب آسیا (PDA : تولید کننده درب بطری پت ) از درجه کیفی و استحکام بالایی برخوردارند. ویژگی های مهم این محصولات عبارتست از:

1- استانداردسازی

تولید یک محصول مطابق با آخرین متد روز و رعایت استانداردها در هنگام طراحی و تولید، موجب ارتقای سطح کیفی آن می گردد. سازندگان درب بطری موظف هستند تا محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. مهم ترین نشانه باکیفیت بودن محصولات پت در این مجموعه، تطبیق درب با دهانه بطری است. شیوه های نوین تولید در این مجموعه سبب انطباق دقیق شده و محصولی بدون نقص را در اختیار کارخانه جات تولید کننده نوشیدنی قرار می دهد.

سایت فروش درب بطری

2- آب بندی و گازبندی درب بطری نوشابه و دوغ

انواع درب بطری پت باید از قابلیت آب بندی برخوردار باشند. اجرای این فرآیند موجب می گردد تا نشتی مایع به صفر برسد. در مورد نوشیدنی های گازدار (گاز حل شده در مایع)، علاوه بر آب بندی باید فرآیند گازبندی نیز بر روی آن صورت پذیرد. بدین ترتیب تا چندین ماه بدون هیچگونه تغییر در کیفیت مایع نوشیدنی گازدار می توان از این محصولات در انبارهای تولید نگهداری نمود.

مطلب پیشنهادی
گازبندی درب بطری به چه معناست؟

3- طراحی مناسب در سایت فروش درب بطری

یکی از خصوصیات جالب توجه برای تولیدکنندگان نوشیدنی، تنوع رنگ بندی درب های پلاستیکی می باشد. بدین ترتیب بنا بر نوع تبلیغات و طراحی کاور بدنه بطری می توانید در سایت فروش درب بطری رنگ موردنظر را اختیار نمایید. از دیگر موارد حائز اهمیت در طراحی اینست که برروی درب ها برآمدگی بزرگ ناشی از محل تزریق وجود ندارد.

4- عدم تغییر حالت فیزیکی در دمای محیطی

ماده اولیه پلیمری به کار رفته در خط تولید درب بطری، نباید در برابر دمای محیط تغییر شکل دهد. پلی اتیلن ترفتالات که به اختصار PET نامیده می شود، از این خصوصیت مهم برخوردار است. به همین دلیل محصولات در گرم ترین روزهای سال (زیر تابش نور خورشید) و در سردترین نقاط (فریزر) تغییر حالت نمی دهند.

فروش درب بطری آب معدنی

5- وزن مناسب درب بطری

یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام ساخت محصولات پت باید در نظر گرفته شود، چگالی یا وزن نهایی آن است. هر چقدر وزن درب بطری ، پایین تر باشد مجموع وزن نوشیدنی، بطری و درب کمتر خواهد شد. این موضوع در زمان بسته بندی و انتقال محصول از کارخانه تا فروشگاه های بزرگ و کوچک حائز اهمیت است. همچنین در مقدار مصرف ماده اولیه نیز صرفه جویی شده و هزینه نهایی برای تولید کننده و مصرف کننده پایین تر خواهد آمد.

6- استفاده آسان

انواع درب بطری این مجموعه به راحتی و آسانی باز و بسته می شود. علت به نحوه طراحی و ساخت درب باز می گردد. برخلاف درب های فلزی که قابلیت چند باره استفاده شدن ندارند و پس از باز شدن باید به دور انداخته شوند ، نمونه پلاستیکی بارها می تواند باز و بسته شود بدون اینکه مایع از آن خارج گردد. همچنین درپوش های پلاستیکی برخلاف نمونه های فلزی از استحکام بالایی برخوردار می باشند. به عبارت دیگر با قدرت و فشار نیروی دست یا سایر وسایل خم نمی شوند.

مطلب پیشنهادی
تولید دستگیره درب بطری براساس استانداردهای روز

فروش درب بطری پلاستیکی به داخل و خارج از کشور – سایت فروش درب بطری

PDA واحد تولید کننده درب بطری در شیراز سفارش مشتریان گرامی را به سراسر ایران ارسال می نماید. صادرات درب بطری با بهترین درجه کیفی به کشورهای آسیایی ، اروپایی و .. صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *