English  فارسی  العربیه 

خرید درب بطری آب بند از واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا “

درب بطری شیر کاکائو
درب بطری شیر کاکائو با بهترین کیفیت
27 فروردین 1403
صادرات درب بطری شورت نک
صادرات درب بطری شورت نک
27 فروردین 1403

گروه صنعتی پرشین درب آسیا متشکل از تیم متخصص و حرفه ای در زمینه تولید انواع درب بطری پلاستیکی ، با بهره مندی از لاین تولید مجهز و پیشرفته با دستگاه های به روز، اقدام به تولید این محصولات می نماید. برای خرید انواع درب بطری آب بند و گازبند می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. در این واحد صنعتی کنترل کیفی محصول به وسیله دقیق ترین دستگاه های آزمایشگاهی صورت می پذیرد.

خرید درب بطری آب بند

فرآیند « آب بندی » درب بطری یکی از مهم ترین فرآیندهایی است که باید بر روی محصولات پت صورت پذیرد. اگر علاقمند هستید تا با این فرآیند آشنا شوید، مطلب ذیل را مطالعه بفرمایید.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

خصوصیات درب بطری تولید شده در واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا (PDA) ” 

1- تنوع محصولات پت زیاد است.

2- محصولات با سایز دهانه متفاوت عرضه می گردند.

3- امکان درج لوگو بر روی درب بطری آب معدنی و سایر نوشیدنی ها وجود دارد.

4- دوام و استحکام انواع درب بطری پلاستیکی زیاد است.

5- قیمت مناسبی دارند.

6- ماده اولیه پتروشیمی همواره در دسترس است و کیفیت بالایی دارد.

7- خرید درب بطری آب بند براساس بندهای سفارشی از سوی مشتری صورت می پذیرد.

فروش درب بطری پلاستیکی

درب دهانه 38 میلی متر – خرید درب بطری آب بند

این درب ها که از رنگ بندی متفاوتی برخوردار می باشند، برای بطری های محتوی آبمیوه و لبنیات نظیر شیر، دوغ و شیرکاکائو کاربرد دارند. آب بندی از مهم ترین خصوصیات این نوع از درب های پلاستیکی است، زیرا ماده نوشیدنی باید بدون هیچگونه نشتی از کارخانه تا تحویل به دست مصرف کننده برسد.

 

درب دهانه 38 میلی متر

مطلب پیشنهادی
درب بطری شیر کاکائو با بهترین کیفیت

درب دهانه 28 میلی متر

یکی از پرکاربردترین محصولات پت، درب هایی با سایز دهانه 28 میلی متر می باشد. این محصولات اغلب به عنوان درب بطری آب معدنی ، نوشابه و درب بطری دلستر کاربرد دارند. جالب است بدانید برای نوشیدنی های گازدار باید علاوه بر انجام فرآیند آب بندی، فرآیند گازبندی نیز بر روی آن ها صورت پذیرد. این عمل برای جلوگیری از نشتی هرگونه گاز کربنیک حل شده موجود در نوشابه و سایر نوشیدنی گازدار انجام می گیرد.

خرید درب بطری آب بند

درب شورت نک 29/25 – خرید درب بطری آب بند

این نوع درب بطری پت توسط جدیدترین قالب ها تولید می گردد. از این رو یکی از به روزترین محصولات در این حوزه به شمار می رود. این محصولات که اغلب برای بطری های آب معدنی کارایی دارند، بسیار سبک هستند و سایز مناسبی دارند. درب شورت نک ابعاد دقیقی دارد و با بهترین درجه کیفی تولید می گردد. برای خرید درب بطری آب بند می توانید آن را به صورت عمده سفارشی سازی نمایید.

خرید درب بطری آب بند

صادرات درب بطری باکیفیت

این شرکت صادرکننده درب بطری دلستر ، درب بطری آب معدنی، دوغ، نوشابه و سایر محصولات نوشیدنی می باشد. کلیه محصولات از ویژگی های استاندارد برخوردارند و قابل استفاده برای انواع خطوط پرکن و درب بند در تمامی کارخانجات می باشند. این شرکت آماده تعامل و همکاری با کلیه شرکت های بازرگانی جهت صادرات محصولات پت است.

 

درب بطری دوغ

تولید و عرضه پریفرم

شرکت صنعتی ” پرشین درب آسیا ” به عنوان تولید کننده درب بطری در شیراز ، یکی از تولید کنندگان مطرح پریفرم در کشور می باشد. فروش داخلی و صادرات این محصول با بهترین درجه کیفی صورت می پذیرد.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده پریفرم

سایت فروش درب بطری (PDA)

محصولات این واحد فروش، به صورت عمده به سراسر کشور عرضه می گردند. جهت خرید و ثبت سفارش می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. محصولات کاملاً سفارشی سازی می گردند و در زمان مقرر قید شده در قرارداد تحویل داده خواهند شد. این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد و کلیه محصولات از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار می گیرند. آب بندی، گازبندی کامل و عدم نشتی درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه، به مشتری تحویل داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *