English  فارسی  العربیه 
تولید درب بطری
درب بطری های پلاستیکی چگونه ساخته می شوند؟
30 خرداد 1401
درب بطری آب معدنی
تولید درب بطری آب معدنی
30 خرداد 1401

جزئیات شگفت انگیزی در طراحی درب بطری وجود دارد که منجر به تولید دقیق آن می گردد. جهت تولید درب بطری ، از پلاستیک قابل بازیافت استفاده می کنند و بعد از انتخاب رنگ سفارشی موردنظر ، ماده پلیمری تحت فشار بسیار بالا توسط یک قالب پیچیده طی فرآیند قالب گیری تزریقی شکل می پذیرد. آب بندی درب بطری مقوله ای مهم است که برای انواع بطری های پت از دارو گرفته تا مواد شیمیایی کاربرد دارد.

فرآیند آب بندی درب بطری

هنگامی که نام « آب بندی درب بطری » به میان می آید ، معمولاً به آب بندی صفحات القای حرارت اشاره دارد. قبل از شروع فرآیند، درب بطری با گشتاور خاصی به ظرف وصل می شود. سپس ظرف و کلاهک از زیر یک میدان الکترومغناطیسی نوسانی عبور داده می شود. هنگامی که آن میدان الکترومغناطیسی در هوا حرکت می کند و با سطح فلزی فویل برخورد می نماید، یک جریان الکتریکی نوسانی بالا در فویل القا می شود. آن جریان الکتریکی القایی حرارت کافی را در فویل ایجاد می کند تا ماده موم مانند را ذوب کند.

کل فرآیند آب بندی بدون نیاز به تماس با بطری یا درپوش به جز حرکت آن ها در زیر میدان الکترومغناطیسی انجام می شود. فقط فویل فلزی گرم می شود و سپس فقط به اندازه ای که ماده موم مانند ذوب می شود، بنابراین محتویات داخل ظرف (و خود ظرف/درپوش) در طول فرآیند کاملاً بدون تغییر و بدون تأثیر باقی می مانند. این فرآیند که اغلب به عنوان آب بندی القایی از آن یاد می شود، باعث می گردد که پس از سرد شدن ماده موم مانند، چوب به طور ایمن به بالای ظرف بچسبد. این یک مانع قدرتمند برای رطوبت و اکسیژن ایجاد می کند که برای محصولات به صورت پودر یا مایع به خوبی کار می کند.

ماده اولیه تولید درپوش بطری چیست؟

کلاهک های پلاستیکی پرشین درب آسیا تحت کنترل کیفیت دقیق قرار دارند و از مواد خامی که منطبق با قوانین بین المللی می باشد ، تولید می گردد. کلاهک های پلاستیکی ما مطابق با آخرین روند در صنعت بسته بندی طراحی شده اند. درپوش ها از بهترین متریال درجه یک پلاستیک موجود در صنعت ساخته شده اند و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود جایگاه مناسبی را در صنعت صادرات به سایر کشورها کسب نموده اند. این ویژگی ها عبارتند از :

  • ضد نشتی عالی
  • آب بندی و گاز بندی کامل
  • ابعاد دقیق

واشر درب بطری های پلاستیکی جهت آب بندی چیست؟ 

مواد آستر بین درب بطری و محتویات ظرف، « واد » نامیده می شود و می تواند اهداف مختلفی را برعهده داشته باشد. این واشرها می توانند به عنوان مهر و موم برای محافظت از یکپارچگی محتویات یا محافظت از آن ها در برابر رطوبت یا اکسیژن عمل کنند. ممکن است به عنوان یک اقدام اضافی برای اطمینان از ماندن محتویات داخل ظرف در نظر گرفته شود. یا اگر کسی محتویات آن را دستکاری کرده باشد، تغییرات واشر کاملاً محسوس می باشد.

متریال به کار رفته برای تولید واشر باید از نظر شیمیایی ، سازگاری زیادی با محتویات داخل بطری داشته باشند. یعنی سمی نبوده و باعث تغییرات فیزیکی و شیمیایی نوشیدنی نگردند. همچنین بو و مزه آن را تغییر ندهند.

پرشین درب آسیا 

گروه صنعتی پرشین درب آسیا متشکل از تیم حرفه ای و متخصص در زمینه تولید انواع درب بطری پلاستیکی ، با بهره مندی از لاین تولید مجهز و پیشرفته با دستگاه های به روز ، اقدام به تولید این محصولات می نماید. امکان درج لوگو بر روی درب بطری آب معدنی و سایر نوشیدنی ها وجود دارد. کنترل کیفی محصول به وسیله دقیق ترین دستگاه های آزمایشگاهی صورت می پذیرد.

از محصولات ما دیدن فرمایید:

 درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری ،، درب شورت نک 1881 ،، پریفرم ،، درب 45 میلی متری و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *