English  فارسی  العربیه 
آب بندی درب بطری
فرآیند آب بندی درب بطری
6 تیر 1401
قالب گیری درب بطری
فرآیند قالب گیری درب بطری – بررسی دو روش تزریقی و کامپرشن
6 تیر 1401

مجموعه درب بطری آب معدنی اغلب شامل کلاهک و یک بند میان محتویات ظرف و دهانه درب می باشد. این بند در ترکیب آناتومی یک درب بطری معمولی برای محافظت از محتویات بطری ساخته می گردد. انواع مختلفی دارد و برای آب بندی بطری کاربرد دارد. پس از دستکاری ، این حلقه یا بند شکسته و بدین طریق درب از روی بطری برداشته می شود. پس از شکستن این حلقه ، بطری دیگر وکیوم سابق را نخواهد داشت و این به مصرف کننده هشدار می دهد که این بطری قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است.

منبت کاری بر روی پلاستیک سخت درب بطری آب معدنی

درج هر نوع پیام برجسته ، آرم شرکت ، شعار ، آدرس یا هشدار – یا هر ترکیبی از آن ها را در اصطلاح « منبت کاری بر روی پلاستیک سخت » می گویند. درب بطری های آب معدنی از این قابلیت برخوردار می باشند و به راحتی می‌توان هر نوع پیامی را در قسمت بالایی درب پلاستیکی اضافه نمود. در واقع، این گزینه می تواند نیاز به برچسب را برطرف کند و شامل تبلیغات متقابل یا هشدارهای محصول باشد.

درب بطری آب معدنی

دلایل اهمیت درج نوشته یا لوگو بر روی درب پلاستیکی

درب بطری های پلاستیکی با جزئیات بسیار برجسته که شامل آرم و پیام شرکت است ، به عنوان یک راه عالی برای جلب توجه مشتریان یا کاربرانی است که ممکن است از مشاهده برچسب های چسبی بر روی بدنه بطری چشم پوشی کنند اما نمی توانند در هنگام باز کردن درب آن را نادیده بگیرند. به خصوص زمانی که نقش برجسته با رنگ های سفارشی ترکیب می شود. علاوه بر این ، پس از بین رفتن برچسب یا حذف ناخواسته آن، نقش برجسته ماندگاری زیادی دارد. به دلیل آسان بودن گنجاندن نقش برجسته در فرآیند تولید درب بطری، معمولاً هیچ هزینه اضافی وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی
درب بطری PET چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

نحوه تولید درب بطری آب معدنی

جزئیات شگفت انگیزی در طراحی درب بطری، حلقه، ابعاد و درج لوگو وجود دارد. در اکثر کارخانه های تولید کننده درب بطری از پلاستیک قابل بازیافت استفاده می شود. پس از ثبت رنگ سفارشی که توسط مشتری انتخاب می گردد ، ماده پلیمری تحت فشار بسیار بالا توسط یک قالب پیچیده، طی فرآیند قالب گیری تزریقی تولید می گردد.

پس از آن نوبت به پروسه آب بندی و گازبندی درب بطری می رسد. (فرآیند گازبندی برای نوشیدنی هایی که حاوی آب گازدار هستند انجام می پذیرد. مانند دوغ و نوشابه)

 

نظارت در حین تولید 

کلاهک های پلاستیکی تحت کنترل دقیق کیفیت قرار دارند. به نحوی که قبل از شروع فرآیند تزریق ، ماده خام اولیه مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرد. براساس قوانین بین المللی ، ماده اولیه پلیمری نباید تأثیر منفی بر روی ماده غذایی بگذارد. به عبارت دیگر باعث تغییر فیزیکی و شیمیایی ماده غذایی نظیر تغییر بو ، رنگ و طعم آن نگردد.

کلاهک های پلاستیکی مطابق با آخرین روند در صنعت بسته بندی طراحی می شوند. این درپوش ها از بهترین درجه پلاستیک موجود در صنعت ساخته شده اند و به دلیل ویژگی ضد نشت عالی و عملکرد با کیفیت بالا شناخته شده اند.

فرآیند کنترل کیفیت توسط ماشین آلات خودکار و پیشرفته ای صورت می پذیرد (رباتیک بینایی) تا اطمینان حاصل شود که هر درپوش به درستی و به طور مداوم پردازش شده است.

مطلب پیشنهادی
عرضه درب بطری پلاستیکی باکیفیت

واحد صنعتی پرشین درب آسیا (PDA) | تولید انواع درب بطری

درب بطری آب معدنی را می توانید علاوه بر درب شورت نک 29/25 در ابعاد 28 و 30 میلی متری نیز تهیه فرمایید. در صورت لزوم، سفارشی سازی براساس ابعاد دلخواه صورت می پذیرد.

درب بطری آب معدنی
پرشین درب آسیا مفتخر به تولید انواع درب بطری پلاستیکی نظیر درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری ،، درب شورت نک 1881 ،، درب فیلیپ تاپ  ، درب 38 میلی متری ،، انواع پریفرم و … می باشد. انواع درب های بطری براساس آخرین متد روز و توسط دستگاه های مجهز ساخته و عرضه می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *