English  فارسی  العربیه 
خرید درب بطری آب بند
خرید درب بطری آب بند از واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا “
3 اردیبهشت 1403

در سال های اخیر تولید درب بطری های پلاستیکی چند برابر گردیده است و تقاضا برای تولید نوشیدنی های مختلف افزایش یافته است. تعداد برندهایی که در این حوزه کار می کنند از شمار انگشت های دست فراتر رفته اند و روزانه صدها تا هزاران محصول نوشیدنی روانه بازار می شود. در این میان با افزایش قابل ملاحظه کیفیت محصولات پت در کشور، این محصولات به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد.
شرکت « پرشین درب آسیا » تولید کننده و صادر کننده انواع درب بطری به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی می باشد. صادرات درب بطری شورت نک از مهم ترین فعالیت های این شرکت است و محصولات با بهترین درجه کیفی به خارج از کشور ارسال می گردند.

صادرات درب بطری شورت نک

این واحد صنعتی آماده تعامل و همکاری با شرکت های بازرگانی جهت صادرات درب بطری شورت نک 29/25 و درب شورت نک 1881 می باشد. این دو محصول بیشترین کاربرد را در کارخانه های تولید آب معدنی دارند و روزانه صدها عدد بطری آب معدنی از برندهای مختلف به بازار عرضه می گردد.

درب بطری آب معدنی

خصوصیات واحد صنعتی پرشین درب آسیا

در این واحد صنعتی از به روزترین تجهیزات و ادوات برای ساخت درب بطری بهره گرفته شده است. این مجموعه مجهز به دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک است که به عنوان یک لاین تخصصی محسوب می گردد. همچنین در بخش کنترل کیفی از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی استفاده شده است تا محصولات براساس جدیدترین متدها مورد بررسی قرار گیرند. پس از ارزیابی، سنجش و تایید کارشناسان، این محصولات برای ارسال بسته بندی می شوند.

مطلب پیشنهادی
پخش عمده درب بطری به سراسر کشور

کاربرد درب شورت نک 29/25

این محصول اغلب برای بطری های آب معدنی و نوشیدنی های بدون گاز کاربرد دارد. ماده اولیه آن از صنعت پتروشیمی تهیه می شود. پلی اتیلن ترفتالات و پلی اتیلن دو ماده اولیه برای ساخت این محصولات است که مورد استفاده قرار می گیرد. این دو ماده به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود، برای تولید بطری و درب آن کارایی دارند. این خصوصیات به شرح ذیل است:

علت مجبوبیت بالای بطری های پلاستیکی در مقایسه با سایر بطری های موجود در بازار همچون فلز و شیشه به موارد ذیل باز می گردد:

  • مقاومت بالا در برابر دما
  • استحکام بالا در برابر شکستگی
  • مانع نفوذ گازها
  • وزن کم
  • قیمت ارزان

همه این عوامل باعث شده تا تولید انواع بطری های آشامیدنی تهیه شده از این پلیمر رواج بالایی پیدا کند. حجم بطری ها در قیاس با وزنشان بیشتر است، به همین دلیل یک گزینه ایده آل برای نوشیدنی ها به شمار می روند.

همان طور که می دانید مسئله بازیافت در طی چند سال اخیر توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است. این متریال پتروشیمی به راحتی بازیافت می شوند و دیگر نگرانی از بابت تجزیه طولانی مدت آن ها در محیط زیست وجود ندارد.

در حقیقت بطری های تهیه شده از این محصول به راحتی تخریب یا شکسته نمی شوند و همین عامل موجب شده به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه جهت حمل و نقل و ذخیره سازی نوشیدنی مورد استفاده قرار گیرند. تغییر آب و هوا نمی تواند هیچ گونه تاثیر منفی بر روی مقاومت درب بطری شورت نک و سایر درب های بطری پلاستیکی داشته باشد.

صادرات درب بطری شورت نک آب معدنی

اصول آب بندی درب بطری

این فرآیند از بروز هرگونه نشتی جلوگیری می نماید. در این حالت محصولات به راحتی حمل و نقل می شوند و احتمال هیچگونه ریزش مایع نوشیدنی از بطری وجود نخواهد داشت. این تنها در مورد اولین بار استفاده صدق نمی کند و پس از باز شدن درب بطری، می توان آن را به دفعات زیادی باز و بسته نمود. بدون اینکه از کیفیت اولیه آن کاسته شود.

صادرات درب بطری شورت نک با بهترین درجه کیفی صورت می پذیرد. برای خرید کافیست تا گزینه های سفارشی سازی مورد نظر را انتخاب کنید. همچنین می توانید از راهنمایی کارشناسان این مجموعه نیز استفاده نمایید.

فروش انواع درب و دستگیره بطری پت به صورت روزانه

فروش درب بطری مطابق با رعایت استانداردهای جهانی انجام می پذیرد. ما به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات پت، با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا (تکنولوژی جدید Compression Molding) روزانه ده میلیون درب بطری را به سرارس کشور عرضه می نماید.

سایر محصولات این واحد فروش:

 درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری آب معدنی ،، درب 45 میلی متری ،، درب تریگر 28 میلی متری (رقیق پاش) ،، درب لاینردار ،، درب فیلیپ تاپ دهانه 28 (غلیظ پاش) ،، پریفرم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *