English  فارسی  العربیه 
صادرکننده درب بطری آبمیوه
صادرکننده درب بطری آبمیوه در شیراز
6 فروردین 1403
درب بطری شیر کاکائو
درب بطری شیر کاکائو با بهترین کیفیت
6 فروردین 1403

رقیق پاش ها باید بتوانند به راحتی محتوای بطری را به خارج از آن انتقال دهند. لذا درب آن باید به گونه ای طراحی شود که با فشار دست، سیال با سرعت فراوان از بطری خارج گردد. این محصول باید با انواع بطری های پلی اتیلن ، PP و PET سازگار باشد. جالب است بدانید یکی از پرفروش ترین محصولات در صنعت پت سازی ، درب بطری های رقیق پاش مخصوص اسپری ها، خوشبوکننده ها و سایر محصولات آرایشی – بهداشتی می باشد.
ما به عنوان یکی از شرکت های فعال درحوزه تولید محصولات پت، از جمله پیشتازان در زمینه صادرات درب اسپری رقیق پاش هستیم. در این مطلب با ویژگی های این محصول آشنا خواهید شد.

صادرات درب اسپری رقیق پاش

شرکت  « پرشین درب آسیا » مفتخر به ساخت و تولید انواع محصولات پلاستیکی با بالاترین کیفیت می باشد. این واحد صنعتی انواع درب اسپری را با درجه کیفی A را عرضه می دارد. ویژگی های این محصول عبارتست از:

1- درب اسپری باید از دقت بالایی در هنگام تولید برخوردار باشد، زیرا حفظ مایع موجود درون بطری در حین حمل و نقل و جابجایی حائز -اهمیت است.

2- برای تولید این محصول از متریال پتروشیمی درجه یک استفاده شده است، بنابراین از مقاومت عالی در هنگام اسپری کردن برخوردار است و به راحتی نمی شکند.

3- قابلیت سفارشی سازی دارد، بنابراین می توان در هنگام ساخت ، گنجایش حجم مایع مورد استفاده را در نظر گرفت.

4- نحوه ساخت پمپاژ در میزان کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است. محصول این مجموعه از قدرت افشان عالی برخوردار است، بنابراین نیاز کاربر را برطرف می سازد.

5- در رنگ بندی های متنوعی تولید می گردد.

6- صادرات درب اسپری معمولاً با یک استاندارد واحد در تمامی نقاط جهان صورت می پذیرد. این امر سبب شده تا اندازه دهانه 28 میلی متر به عنوان سایز استاندارد برای محصولات آرایشی – بهداشتی در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که در این واحد صنعتی سایز دهانه با توجه به نیاز مشتری قابل سفارش می باشد.

7- میزان ثبات رنگی این محصول بسیار بالاست و به راحتی در اثر سایش با دست ، رنگ آن از بین نمی رود.

8- درب اسپری رقیق پاش به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، با کلیه شوینده‌ها و ضدعفونی کننده ها سازگار است. یعنی تغییر رنگ یا تغییر شکل نمی دهد.

فروش درب اسپری دهانه 28

درب اسپری دهانه 28

به چه علت درب بطری رقیق پاش مورد توجه قرارگرفته است؟

یکی از انواع درب بطری که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، درب بطری رقیق پاش با دهانه 28 میلی متر می باشد. این محصول که اغلب برای مایعات ضدعفونی کننده کاربرد دارد، یک نوع اسپری کننده به شمار می رود که با پاشش سریع مایع به خارج از بطری نیاز مصرف کننده را برآورده می سازد.

درب اسپری دهانه 28 به کمک یک واشر القایی ، کاملاً آب بندی شده است. دهانه درب با بطری کاملاً منطبق می شود و از اندازه دقیقی برخوردار می باشد. پمپ، مایع درون بطری را از طریق یک لوله از پایین بطری به سمت بالا می کشد و آن را از طریق یک نازل وارد محفظه انتقال می نماید. بدین ترتیب بدون هیچگونه نشتی ، مایع تنها از طریق نازل به بیرون پرتاب می شود.

درب رقیق پاش

فروش و صادرات درب اسپری و سایر محصولات پت

این واحد صنعتی مفتخر به صادرات درب بطری با مدل های متنوع می باشد. این محصولات روزانه در تعداد بالا به کشورهای اروپایی و آسیایی ارسال می گردند.

این مجموعه با فروش داخلی انواع درب بطری پت در تعداد بالا، نیاز صنایع بهداشتی کشورهای خارجی را برطرف می سازد.

مطلب پیشنهادی
خرید غلیظ پاش لوسیون

با سایر محصولات « پرشین درب آسیا » آشنا شوید!

شما مشتریان گرامی به سادگی می توانید انواع درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،،  درب تریگر 28 میلی متر ،، انواع پریفرم و … را با گزینه های سفارشی دلخواه خریداری نمایید. کلیه محصولات جهت عرضه به شرکت های بازرگانی و امر صادرات آماده ارائه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *