English  فارسی  العربیه 
علائم اختصاری درب بطری
هریک از علائم اختصاری درب بطری نماد چیست؟
4 مهر 1401
درب بطری دلستر
درب بطری دلستر
4 مهر 1401

شرکت پرشین درب آسیا (PDA) یکی از بزرگترین فعالان در عرصه تولید انواع درب بطری پلاستیکی، مفتخر به صادرات اشکال مختلف درب بطری به کشورهای اروپایی ، آسیایی و حوزه خلیج فارس می باشد.

صادرات درب بطری

بازه تولید محصولات در این شرکت گسترده است و انواع درب بطری پت با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می گردند.

آشنایی با محصولات پرشین درب آسیا (PDA)

اقتدار در عرضه محصولات باکیفیت در حوزه صادرات درب بطری

پلمپ شدن بطری های پلاستیکی نوشیدنی مهم ترین ویژگی این محصولات است. این امر زمانی محقق می شود که ابعاد درب بطری کاملاً دقیق طراحی شود. شرکت پرشین درب آسیا به کمک دستگاه های مجهز و پیشرفته، ابعاد دقیق متناسب با نمونه موردنظر را تعیین نموده و به خریدار اطمینان خاطر می دهد که مقوله آبندی و گاز بندی درب با بالاترین درجه کیفی صورت می پذیرد.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

رنگ بندی سفارشی درب بطری

خریدار محترم براساس رنگ محصول خود، می تواند رنگ درب بطری را انتخاب نماید. کلیه شیدهای رنگی قابل پیاده سازی بر روی انواع مختلف درب بطری می باشد.

سایز بندی سفارشی

اغلب نمونه های موجود در بازار از یک معیار استاندارد و مرسوم جهت سایزبندی برخوردارند اما در برخی از موارد نیاز است تا ابعاد و اندازه جدیدی برای تولید یک درب بطری خاص تبیین گردد. شرکت پرشین درب آسیا قادر است تا اندازه سفارشی مشتری گرامی را به طور دقیق طراحی نموده و سپس برای اجرا و پیاده سازی روانه خط تولید نماید.

صادرات درب بطری

 

درج لوگوی سفارشی بر روی درب بطری

درج لوگوی شرکت های بزرگ تولید کننده انواع نوشیدنی در زمینه تبلیغات بسیار حائز اهمیت است. از این رو شرکت پرشین درب آسیا این قابلیت را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است تا بتوانند لوگوی برند خود را بر روی درب بطری حک نمایند. صادرات درب بطری با درنظر گرفتن کلیه جنبه های کاربردی این محصولات صورت می پذیرد.

برای مشاوره و سفارش درج لوگوی خود بر روی درب بطری می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید. این شرکت با مشاورینی مجرب به صورت آنلاین پاسخگوی نیازهای شما مشتریان عزیز می باشد.

دستگیره بطری پت

برای خرید دستگیره بطری پارامترهای زیادی نیاز هست که باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود. این پارامترها می توانند کیفیت و ماندگاری محصول را تضمین نمایند. این المان ها عبارتند از:

  • وزن دستگیره
  • استحکام آن
  • تحمل وزن
  • تولید با مواد درجه یک (پلی اتیلن)

حضور پرشین درب آسیا در نمایشگاه بین الملی ایران پلاست

یکی از مهم ترین رخدادهای صنعت پلاستیک ، حضور در نمایشگاه های مختص این حوزه است. شرکت پرشین درب آسیا همه ساله حضور خود را در نمایشگاه ایران پلاست به سمع و نظر شرکت کنندگان داخلی و خارجی می رساند. جهت کسب اطلاعات درباره این گردهمایی، مطلب ذیل را مطالعه بفرمایید.

مطلب پیشنهادی
حضور شرکت پرشین درب آسیا در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

صادرات درب بطری

توانایی در تولید یعنی استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته + دانش کارشناسان خبره و کارآزموده که نتیجه آن صادرات درب بطری باکیفیت به کشورهای مختلف می باشد. این شرکت می تواند جوابگوی نیازهای خط تولید شرکت های لبنیاتی ، آب معدنی ، نوشابه ، دلستر و روغن های خوراکی در داخل و خارج از کشور باشد.

صادرات درب بطری

قیمت گذاری محصولات پلاستیکی چگونه است؟

قیمت درب بطری پت به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم ترین آن ها قیمت دلار و ارز است. نوسانات قیمت ها همچنین به قیمت مواد اولیه آن بازمی گردد که دائما در حال تغییر می باشند و براساس قیمت دلار توسط شرکت های پتروشیمی تعیین می گردند. میزان کیفیت و مدل درخواستی از سوی مشتری، از دیگر گزینه های تاثیرگذار بر روی قیمت محصول می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *