English  فارسی  العربیه 

حضور شرکت پرشین درب آسیا در دوره‌های مختلف نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

درب بطری عمده
عرضه درب بطری به صورت عمده
21 شهریور 1401
علائم اختصاری درب بطری
هریک از علائم اختصاری درب بطری نماد چیست؟
21 شهریور 1401

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست یک بستر مناسب برای نمایش، ارائه و عرضه محصولات تولید شده در صنایع پلاستیک کشور است که همه ساله به مدت 4 روز برگزار می گردد. مهم ترین هدف برگزاری این گردهمایی، تسهیل روند بازاریابی جهانی برای شرکت کنندگان حاضر است.

حضور شرکت پرشین درب آسیا (PDA) در شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و تاکنون توانسته نقش مثبتی در جلب رضایت فعالان صنعت پلاستیک ایفا نماید.

نمایشگاه ایران پلاست

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

این نمایشگاه به دلیل محقق ساختن اهداف ذیل برگزار می گردد:

1- شناخت بهتر شرکت ها در بازار هدف

2- تحرک بخشیدن به صنایع پلاستیک سازی

3- رونق کسب و کار داخلی و بین المللی (معرفی و فروش بیشتر محصولات)

4- محک زدن توانمندی های شرکت ها در سال های مختلف

5- آشنایی با تکنولوژی های به روز و ابداعی در صنعت پلاستیک

6- رونمایی از دستاوردهای علمی – فنی و تجاری

7- تعامل و همکاری با شرکت های مطرح داخلی و خارجی

8- ارزیابی عملکرد رقبا در نمایشگاه ایران پلاست

9- حفظ و تعامل بیشتر با مشتریان قدیمی

10- شناسایی مشتریان جدید

11 – توجه به مقوله برندینگ و تقویت آن

12- خلق ایده های جدید

13- توجه به موضوع تولید محصولات زیست تخریب پذیر

14- ارائه نقشه راه برای استانداردسازی کیفیت محصولات

15- معرفی محصولات به بازارهای جهانی

16- سهولت در امر صادرات

دلایل حضور شرکت پرشین درب آسیا در نمایشگاه  

نمایشگاه ایران پلاست ، نمای کلی صنعت پلاستیک کشور را نشان می دهد. از این رو شرکت پرشین درب آسیا به عنوان یکی از تولیدکنندگان صادرات محور با حضور در این گردهمایی، هدف اصلی خود را برروی اعتلای نام ایران در بازارهای جهانی متمرکز نموده است.

این شرکت با سال ها فعالیت در حوزه تولید و صادرات انواع درب بطری پلاستیکی ، تعامل و همکاری میان خود و کشورهای آسیایی و اروپایی را گسترش بخشیده است.

شرکت PDA با حضور در نمایشگاه ایران پلاست با ارائه نقطه نظرات و تبادل اطلاعات به روز با مشتریان داخلی و خارجی، مسیر را برای توسعه و تعالی این صنعت هموار ساخته است.

نمایشگاه ایران پلاست

حضور شرکت پرشین درب آسیا در هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

این واحد صنعتی دیگر بار مفتخر به حضور در نمایشگاه صنعت پلاستیک کشور گردیده است. تمامی افراد که در حوزه مطالعاتی یا کسب‌وکار مرتبط با صنعت پلاستیک و پتروشیمی فعال هستند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور یابند. از جمله این افراد و سازمان‌ها می‌توان به تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی و لاستیکی، سازندگان ماشین‌آلات و ابزارآلات مربوط به این صنایع، سازندگان تجهیزات هوا فضا، صنایع بسته‌بندی و توزیع، صنایع قایق و کشتی و دیگر صنایع مرتبط اشاره کرد.

 

 از شما علاقمندان دعوت می نماییم تا با حضور خود، فضای کسب تجربه در این حوزه را رونق بخشید!

حضور پرشین درب آسیا در نمایشگاه ایران پلاست

ما محصولات خود را براساس استانداردهای روز دنیا عرضه می نماییم!

تولید یک محصول مطابق با آخرین متد روز و رعایت استانداردها در هنگام طراحی و تولید، موجب ارتقای سطح کیفی آن می گردد. سازندگان درب بطری موظف هستند تا محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. مهم ترین نشانه باکیفیت بودن محصولات پت در این مجموعه، تطبیق درب با دهانه بطری است. شیوه های نوین تولید در این مجموعه سبب انطباق دقیق شده و محصولی بدون نقص را در اختیار کارخانه جات تولید کننده نوشیدنی قرار می دهد.

هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست

ما تمامی نکات موردنیاز برای عرضه یک محصول باکیفیت را رعایت نموده ایم!

فرآیند آب بندی و گازبندی دو گزینه مهم برای تولید درب بطری با کاربردهای موردنیاز است. به طور مثال درب بطری های آب معدنی حتماً باید از المان آب بندی برخوردار باشند. این درحالیست که درب بطری های نوشابه علاوه بر آب بندی باید گازبندی نیز شده باشند.

  • فرآیند آب بندی 

آب بندی درب بطری پت و درب بطری پلی اتیلن به بهترین شیوه انجام می پذیرد. از مزایای آب بندی کامل ، عدم نشتی مایع در طول جابجایی و حمل و نقل می باشد. از دیگر ویژگی های درب آب بندی شده ، جدا شدن راحت قسمت پلمب پس از باز کردن آن است.

  • فرآیند گازبندی

گازبندی به فرآیندی اطلاق می گردد که درب ها به صورت پیچی طراحی می شوند و کاربرد ساده ای دارند. عایق بسیار خوبی هستند و مانع از خروج گاز نوشیدنی می شوند تا از کیفیت محصول نوشیدنی (طعم و مزه آن) کاسته نگردد.

ما آزمایشگاه کنترل کیفی خود را مطابق با استانداردهای جهانی تبیین نموده ایم! 

آزمایشگاه کنترل کیفیت با بررسی دقیق محصول تولید شده، از کیفیت آن اطمینان حاصل می نماید. در صورت بروز هرگونه اشکال سعی در رفع آن نموده، بدین ترتیب محصول نهایی عاری از هرگونه نقصان و مشکل خواهد بود.

همچنین توسط دستگاه های آزمایشگاهی پیشرفته، استحکام آن سنجیده می شود و وزن آن کنترل می گردد. بررسی ثبات رنگی محصول از دیگر المان هایی است که توسط متخصصان آزمایشگاه سنجیده می شود.

نمایشگاه صنعت پلاستیک

مکان برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک

عرضه انواع درب بطری پلاستیکی

شرکت پرشین درب آسیا با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید Compression Molding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع درب بطری گردیده است. این مجموعه مفتخر به تولید روزانه بیش از ده میلیون درب بطری و عرضه آن به کشورهای مختلف می باشد. خُرسندیم که با ارائه محصولات باکیفیت، در جهت پیشرفت صنعت پلاستیک کشور گام بزرگی برداشته ایم.

پرشین درب آسیا به عنوان صادرکننده برتر ، عرضه کننده انواع درب بطری پت (پلاستیکی) نظیر درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری آب معدنی،، درب شورت نک 1881 ،، درب لاینردار ،، درب شورتنک 29/25 (درب جدید بطری آب معدنی) ،، پریفرم و … با قیمت مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *