English  فارسی  العربیه 
قالب گیری بطری پلاستیکی
آشنایی با روش های قالب گیری بطری پلاستیکی
24 مرداد 1401
نمایشگاه ایران پلاست
حضور شرکت پرشین درب آسیا در دوره‌های مختلف نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
24 مرداد 1401

درب بطری جزء محصولاتی است که به صورت عمده به فروش می رسد. کارخانه های تولید کننده نوشیدنی روزانه هزاران بطری آب معدنی ، دوغ ، نوشابه و آبمیوه را به بازار عرضه می کنند. در نتیجه به تعداد بالایی درب بطری نیاز خواهند داشت. واحد صنعتی پرشین درب آسیا ، با سال ها تجربه در حوزه تولید انواع درب بطری پلاستیکی ، درب بطری عمده را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار خواهد داد.

فروش درب بطری عمده

انواع درب بطری تولید شده در این واحد صنعتی به شرح زیر است:

 

درب بطری آب معدنی

یکی از مهم ترین و پُرفروش ترین محصولات نوشیدنی که سهم زیادی را در این صنعت داراست ، « آب معدنی » می باشد. این محصول با حجم های متفاوتی تولید می شود، لذا سایز گردن بطری متفاوت خواهد بود. معمول ترین سایز دهانه یا گردن بطری آب معدنی، 28 میلی متر است.

درب بطری عمده

درب بطری آب معدنی دهانه 28 از ماده پلیمری پلی اتیلن ترفتالات ( PET) ساخته می شود و دارای ویژگی های زیر می باشد:

1- امکان چاپ لوگو برروی آن و درج نوشته جهت تبلیغات وجود دارد.
2- سبک است.
3- در رنگ های مختلفی تولید می شود. (متداول ترین رنگ برای بطری آب معدنی ، آبی است)
4- سمی نیست.

پس از آب بندی درب بر روی دهانه بطری، امکان نشتی به صفر خواهد رسید. در صورتی که علاقمند هستید تا با نحوه انجام این فرآیند آشنا شوید، مطلب ذیل را مطالعه بفرمایید.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

درب نوشیدنی های گازدار

اگر سری به سوپرمارکت محله خود بزنید با تعداد زیادی برند مواجه خواهید شد که نوشیدنی های گازدار را در طعم ها و رنگ های مختلفی عرضه می نمایند. بطری ها می توانند به شکل پلاستیکی ، شیشه ای یا فلزی باشند. ویژگی که در کلیه این بطری ها مشترک است ، عدم نفوذ گاز حل شده در مایع به خارج از بطری می باشد. در خصوص بطری های پلاستیکی حاوی نوشیدنی های گازدار ، موضوع گاز بندی بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل درب بطری باید متمایز از آب معدنی باشد که به نام « درب لاینردار » در بازار شناخته می شود.

اصلی ترین ویژگی این درب که سبب می گردد تا گاز درون مایع به بیرون نشت نکند ، وجود یک آستر است. آستر، قطعه ای کوچک ساخته شده از مواد پلیمری است که مابین درپوش و بطری قرار می گیرد. خاصیت الاستیسیته این آستر موجب می گردد تا درب و دهانه به خوبی با یکدیگر چفت شوند و بدین طریق گاز خارج نگردد. سایر ویژگی های درب لاینردار عبارتست از :

1- پوششی عالی برای مایعات گازدار است، بدون آن که باعث تغییر رنگ و مزه آن شود.
2- سهولت در باز و بسته شدن درب بطری
3- تولید درب لاینردار در رنگ های متنوع با قابلیت چاپ لوگو و درج نوشته بر روی آن

درب بطری محصولات بهداشتی

از دیگر انواع درب بطری عمده که به تعداد زیادی تولید می شود ، « درب فیلیپ تاپ » است. به دلیل تعدد کارخانه های سازنده محصولات آرایشی – بهداشتی ، تنوع قطر دهانه درب فیلیپ تاپ نیز بسیار زیاد است. به طور مثال قطر دهانه از 18 تا 28 میلی متر متغیر می باشد و در دو نوع پایه بلند و پایه کوتاه تولید می گردد. خروسی ، اشکی ، قارچی ، استوانه ای اسامی است که بر روی مدل های مختلف آن گذاشته اند.

مطلب پیشنهادی
فرآیند قالب گیری درب بطری

از مهم ترین ویژگی های این درب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- عدم نشتی مایع
2- تنوع در رنگ بندی
3- وزن کم
4- سهولت در استفاده

پرشین درب آسیا 

شرکت پرشین درب آسیا، تعامل و همکاری خود را با کشورهای حوزه خلیج فارس ، کشورهای اروپایی و آسیای شرقی گسترش بخشیده و اکنون مفتخر به صادرات میلیون ها درب بطری با بالاترین درجه کیفی می باشد.

شما هموطنان عزیز می توانید انواع درب بطری را به صورت عمده سفارشی سازی نمایید و براساس ابعاد و رنگ دلخواه تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *