English  فارسی  العربیه 

حضور شرکت « پرشین درب آسیا » در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود

درب بطری فرآورده های صنعتی
درب بطری فرآورده های صنعتی
5 تیر 1402
تولید دستگیره درب بطری براساس استانداردهای روز
5 تیر 1402

نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود یکی از گردهمایی های تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته به آن است. این نمایشگاه که در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید، یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی در کشور محسوب می گردد. این نمایشگاه که سالانه در تهران برگزار می شود، مشاغل و افراد را از سراسر جهان گردهم می آورد تا محصولات، خدمات و فناوری های خود را در بخش غذا و کشاورزی به نمایش بگذارند.

حضور شرکت پرشین درب آسیا در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود

شرکت پرشین درب آسیا به عنوان یکی از تولید کنندگان صادرات محور با حضور در این گردهمایی، هدف اصلی خود را برروی اعتلای نام ایران در بازارهای جهانی متمرکز نموده است.

این شرکت با سال ها فعالیت در حوزه تولید و صادرات انواع درب بطری پلاستیکی ، تعامل و همکاری میان خود و کشورهای آسیایی و اروپایی را گسترش بخشیده است. این شرکت سهم خوبی را در ارزآوری به کشور برعهده دارد.

شرکت « پرشین درب آسیا PDA » تولید کننده انواع درب بطری و پریفرم براساس به روزترین استانداردهای جهانی صنعت پلاستیک سازی می باشد. این مجموعه با بهره برداری از خط تولید مجهز شده به دستگاه های پیشرفته، محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد. پشتیبانی سریع و تحویل به موقع­ محصولات به بازار هدف از مهم ترین ویژگی های این شرکت بزرگ در حوزه تولید محصولات پت است.

اهداف نمایشگاه ایران آگروفود

نمایشگاه آگروفود ایران یک رویداد ضروری برای صاحبان صنایع غذا، کشاورزی و تجهیزات است. این نمایشگاه با تمرکز بر پایداری، نوآوری و تولید محلی، فرصت ارزشمندی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا با شرکای جدید ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های جدید بازار را در ایران و فراتر از آن کشف کنند. این نمایشگاه بستری عالی برای کسب‌ و کارها فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان جهانی به نمایش بگذارند. از مهم ترین اهداف این گردهمایی بزرگ می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • فراهم آوردن محیطی ایده آل برای شناخت محصولات جدید وابسته به هر حوزه
  • ایجاد یک فرصت طلایی برای ارتقای دانش
  • ارتقای ارتباطات و توسعه شبکه های تجاری و حرفه ای
  • به روز شدن اطلاعات صاحبان صنایع از وضعیت موجود
  • معرفی تکنولوژی های جدید و رونمایی از دستاوردهای علمی – فنی و تجاری
  • تبلیغات و بازاریابی محصولات ارائه شده
  • بالا بردن ظرفیت فروش در بازارهای جهانی
  • رشد اقتصادی صنایع
  • امکان معرفی برندهای کمتر شناخته شده به صاحبان صنایع
  • محک زدن توانمندی های شرکت ها در سال های مختلف
  • توجه به مقوله برندینگ و تقویت آن
  • سهولت در مقوله صادرات
  • تعامل و همکاری با شرکت های مطرح داخلی و خارجی

حضور پرشین درب آسیا در نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود

عرضه انواع درب پلاستیکی پت

شرکت پرشین درب آسیا با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید Compression Molding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع درب بطری گردیده است. این مجموعه مفتخر به تولید روزانه بیش از ده میلیون درب بطری و عرضه آن به کشورهای مختلف می باشد. خُرسندیم که با ارائه محصولات باکیفیت، در جهت پیشرفت صنعت پلاستیک کشور گام بزرگی برداشته ایم.

محصولات تولید این واحد صنعتی شامل درب دهانه 28 میلی متر ، 30 میلی متر، 38 میلی متر، 45 میلی متر، انواع دستگیره دهانه 28 و 45 درب بطری و پریفرم می باشد.

برای مشاهده تصاویر و مشخصات هریک از محصولات به صفحه ذیل مراجعه فرمایید:

فروش درب بطری            

این محصولات با بیشترین میزان دقت دستگاه ساخته می شوند. بنابراین احتمال آسیب دیدگی در دهانه محصول به صفر می رسد. در آزمایشگاه کنترل کیفی محصولات تولید شده از لحاظ مقاومت و ثبات رنگی تحت آزمون قرار می گیرند و با دستگاه های متنوعی سنجیده می شوند. پس از تایید نهایی کارشناسان،  محصولات طبق زمان بندی مشخص شده در قرارداد، عرضه و به فروش می رسند.

شماره تماس پرشین درب آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *