English  فارسی  العربیه 
قیمت انواع درب بطری
قیمت عمده درب بطری
29 خرداد 1402
نمایشگاه ایران آگروفود
حضور شرکت « پرشین درب آسیا » در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود
29 خرداد 1402

فرآورده های صنعتی نظیر ضد یخ و آب رادیاتور معمولاً در بطری های پلاستیکی به بازار عرضه می شوند. این بطری ها معمولاً دهانه ای به قطر 45 میلی متر دارند. از این رو درب بطری مناسب برای این محصولات باید از چنین سایزی برخوردار باشد. خصوصیات درب بطری فرآورده های صنعتی به شرح ذیل است:

تولید درب بطری فرآورده های صنعتی

بطری فرآورده های صنعتی معمولاً از وزن بالایی برخوردارند. چگالی محتویات درون بطری زیاد است، به همین دلیل وزن کلی بطری بالا می رود. بطری ها باید از مواد پلیمری مخصوصی ساخته شوند که از مقاومت بالایی برخوردار گردند. همچنین در برابر مواد اسیدی یا بازی فرآورده صنعتی واکنش نشان ندهند. یعنی دچار تغییر شکل یا تغییر رنگ نشوند. درب بطری فرآورده های صنعتی نیز همچون بطری از مواد پلیمری ساخته می شود. این ماده پلیمری که پلی اتیلن نام دارد، به اختصار « PE » نامیده می شود.

فروش درب بطری 45 میلی متر

درب بطری فرآورده های صنعتی

ماده پلیمری پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن از پلیمریزاسیون مونومر اتیلن در آزمایشگاه به دست می آید. این ماده بر اساس دانسیته و ساختار خطی آن به گروه های ذیل دسته بندی می شود:

1- پلی اتیلن های شاخه دار ( LDPE ) یا پلی اتیلن سبک

2- پلی اتیلن های خطی (HDPE) یا پلی اتیلن سنگین

3- پلی اتیلن شبکه ای (PEX)

هریک از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند که در ذیل به برخی از ویژگی های مشترک بین آن ها اشاره می نماییم:

  • شکل پذیر هستند.
  • خاصیت ترموپلاستیکی دارند. یعنی به کمک دما می توان اشکال متفاوتی به آن بخشید.
  • مقاومت عالی در برابر اکثر حلال های شیمیایی
  • جذب آب بسیار پایین
  • خواص عایق الکتریکی عالی

گرانول پلی اتیلن

درب بطری ساخته شده از گرانول پلی اتیلن

خصوصیات درب بطری فرآورده های صنعتی

این محصولات از ویژگی های ذیل برخوردار می باشند:

1- از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند.
2- به خوبی باز و بسته می شوند.
3- یک بار مصرف نیستند. یعنی پس از یک بار استفاده از محتویات بطری، می توان به سادگی درب را بر روی دهانه بدنه محکم کرد. پس از آن بارها و بارها درب را باز و بسته نمود.
4- دچار نشتی نمی شوند. (از قابلیت آب بندی برخوردارند)
5- به دلیل برآمدگی های تعبیه شده در بدنه درب، به خوبی بر روی بطری چفت می شوند.
6- در برابر شک دمایی محیط بسیار مقاوم هستند و هیچگونه ضعف و از هم گسیختگی نشان ندهند. (مثلاً در گرمای 40 درجه محیط بیرون و سرمای -18 درجه فریزر)

اتصال دستگیره به بدنه درب

یکی از روش های جدید برای آسان تر شدن حمل و نقل و جایجایی استفاده از دستگیره می باشد. این محصولات که کاملاً انعطاف پذیر هستند، از مقاومت بالایی برخوردارند و توسط اتصالی محکم و ایمن به درب بطری وصل شده اند.

این قطعه که از ماده پلیمری پلی اتیلن ساخته شده است، به خوبی شکل پذیر است و به اشکال مختلفی درمی آید. همچنین به راحتی از روی دهانه بطری جدا نمی شود و معمولاً نمی توان آن را با چاقو به سادگی برید.

فروش دستگیره دهانه 45 میلی متر

دستگیره دهانه 45

آیا درب بطری فرآورده های صنعتی و دستگیره قابل بازیافت است؟

درب بطری فرآورده های صنعتی فاقد مشکلات زیستی می باشد و به راحتی بازیافت می شود و مجدداً به چرخه تولید بازمی گردد. دلیل قابلیت بازگردانی مجدد این محصولات، گرما نرم بودن یا خاصیت ترموپلاستیکی آن هاست.

فرآیند آب بندی در خط تولید درب بطری پلاستیکی چیست؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که به هنگام خرید درب بطری فرآورده های صنعتی باید به آن توجه شود، مقوله « آب بندی » می باشد. فرآروده های صنعتی اغلب دارای خاصیت اسیدی یا قلیایی می باشند که پس از تماس با پوست دست ممکن است پوست را دچار حساسیت نمایند. از این رو به هیچ عنوان در حین حمل و نقل و جایجایی نباید مایع از بطری به بیرون نشت کند. برای این منظور باید قبل از پلمپ آب بندی شوند.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

« پرشین درب آسیا » تولید کننده معتبر درب بطری دهانه 45 

همانطور که قبلاً بیان شد، درب بطری با دهانه 45 میلی متر اغلب برای پلمپ بطری فرآورده های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واحد صنعتی «پرشین درب آسیا » براساس جدیدترین متدهای تولید، ساخته و روانه بازار می گردد. این کارخانه با کمک تکنولوژی کامپرشن محصولاتی باکیفیت را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

آب بندی درب بطری پت و درب بطری پلی اتیلن به بهترین شیوه انجام می پذیرد. از مزایای آب بندی کامل ، عدم نشتی مایع در طول جابجایی و حمل و نقل می باشد. از دیگر ویژگی های درب دهانه 45 تولید شده توسط کارخانه ، جدا شدن راحت قسمت پلمب پس از باز کردن آن است.

آزمایشگاه کنترل کیفیت با بررسی دقیق محصول تولید شده، از کیفیت آن اطمینان حاصل می نماید. در صورت بروز هرگونه اشکال سعی در رفع آن نموده، بدین ترتیب محصول نهایی عاری از هرگونه نقصان و مشکل خواهد بود.

همچنین توسط دستگاه های آزمایشگاهی پیشرفته، استحکام آن سنجیده می شود و وزن آن کنترل می گردد. بررسی ثبات رنگی محصول از دیگر المان هایی است که توسط متخصصان آزمایشگاه سنجیده می شود.

درب بطری فرآورده های صنعتی

تولید انواع درب بطری

واحد صنعتی (PDA) مفتخر به تولید درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری ،، درب شورت نک 1881 و … با بهترین درجه کیفی می باشد. محصولات این واحد به قیمت های منصفانه به فروش می رسند. هریک از محصولات با رنگ های سفارشی عرضه می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *