English  فارسی  العربیه 
کاربرد نایلون شیرینگ
کاربرد نایلون شیرینگ در صنایع غذایی
22 خرداد 1402
درب بطری فرآورده های صنعتی
درب بطری فرآورده های صنعتی
22 خرداد 1402

درب بطری پت براساس سایز دهانه بطری طبقه بندی می شود. معمولاً اسامی هریک براساس همین سایز تعیین می گردد و دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. به طور مثال درب بطری آب معدنی با اصطلاح درب شورت نک 29/25 در بازار این صنعت شناخته می شود. یا درب بطری نوشابه معمولاً به نام درب دهانه 28 میلی متر به فروش می رسد.
واضح است که محصولات پت با توجه به تقاضای بالای بازار باید در تعداد بالا تولید و به فروش رسند. در بسیاری از شرکت ها این تعداد به میلیون در روز می رسد. قیمت عمده درب بطری نیز براساس تغییرات در قیمت های پتروشیمی و چند فاکتور مهم دیگر تعیین می گردد که در متن ذیل به آن اشاره می نماییم.

قیمت عمده درب بطری

بهتر است بدانید قیمت عمده درب بطری به چند المان ذیل بستگی دارد:

صادرات درب بطری

میزان کیفیت متریال اولیه

متریال اولیه به کار رفته در ساخت درب بطری مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. مواد اولیه نباید هیچگونه سمیتی پس از مجاورت با ماده نوشیدنی ایجاد نمایند و باید توسط کارشناسان وزارت بهداشت تایید گردند. این مواد علاوه بر عدم سمیت نباید باعث هیچگونه تغییری در کیفیت نوشیدنی (طعم و مزه) شوند.  طبیعتاً هرچه کیفیت ماده اولیه بالاتر باشد، بر قیمت نهایی محصول می افزاید.

میزان چگالی

اغلب محصولات پت از وزن پایینی برخوردارند، زیرا پلیمر یا همان ماده اولیه چگالی پایینی دارد. البته این موضوع تنها شرط نیست و نحوه ساخت و قالب گیری نیز کاملاً در بالا رفتن یا پایین آمدن وزن محصول تأثیرگذار است. طبیعتاً هرچه چگالی محصولات بیشتر باشد، در مجموع قیمت عمده درب بطری تأثیر می گذارد.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده درب بطری نوشابه با ویژگی مهم گازبندی

رنگ بندی 

رنگ آمیزی می تواند یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت عمده درب بطری به حساب آید. نحوه رنگ آمیزی مواد پلیمری نظیر پلی اتیلن ترفتالات متفاوت از سایر مواد است و نیاز به اجرای پروسه خاصی دارد. بسته به نوع فرآیند اجرا شده قیمت ها می تواند متفاوت گردد.

فروش انواع درب بطری به صورت عمده 

شرکت « پرشین درب آسیا » با نام اختصاری « PDA » تولید کننده مطرح انواع درب بطری در سایزهای مختلف می باشد. این شرکت با تولید روزانه درب بطری نوشابه، آب معدنی، دلستر و محصولات آرایشی- بهداشتی یکی از سازندگان مطرح در حوزه ساخت محصولات پت می باشد.

برای مشاهده کامل محصولات می توانید به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

طراحی سیستم DOUBLE SEAL

اعتبار شرکت های تولید کننده محصولات پت (پلاستیکی)، به روش های تولید آن ها بستگی دارد. دانش فنی روز + سیستم های کارآمد + تبعیت از استانداردهای روز از عوامل موفقیت در تولید یک محصول محسوب می گردد. شرکت « پرشین درب آسیا » با بهره مندی از متخصصان فنی و شبکه تولید هوشمند، کیفیت محصولات خود را ارتقا بخشیده است.

این شرکت با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید Compression Molding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع محصولات پت گردیده است. همین امر سبب می گردد تا مشتری پس از تحویل محصول از کیفیت آن کاملاً رضایت داشته باشد.

درب شورت نک 29/25

استفاده از ماده اولیه باکیفیت پتروشیمی 

پلی اتیلن ترفتالات درجه یک مورد استفاده در این مجموعه از ویژگی های ذیل برخوردار می باشد:

  • استحکام کششی بالا
  • مقاومت شیمیایی عالی
  • شفافیت بالا در برابر نور مرئی
  • وزن سبک
  • قابلیت کشسانی ایده آل
  • پایدار در طیف وسیعی از دماها (60- تا 220 درجه سانتی گراد)

رنگ بندی سفارشی 

انتخاب رنگ درب بطری برعهده مشتری گرامی می باشد. این مجموعه ( تولید کننده درب بطری در شیراز ) طراحی درب بطری را براساس نظر و خواست مشتری ارائه می نماید. کالیته رنگی کامل است و به جز رنگ های متداول و رایج در این صنعت، تولید انواع درب بطری با رنگ های خاص نیز برعهده این مجموعه می باشد.

قیمت عمده درب بطری

اعلام قیمت گذاری منصفانه | قیمت عمده درب بطری

قیمت های تولید کننده درب بطری معمولاً براساس افزایش و یا کاهش مواد پتروشیمی تغییر می کند. به عبارت دیگر این محصولات با نوسان قیمت ها در صنعت پتروشیمی دچار تغییرات قیمت می شوند. تمام سعی عوامل این مجموعه بر آن است تا با درک شرایط خریدار، محصولات تولید شده از قیمت های کاملاً مناسب و منصفانه ای برخوردار باشند.

جهت اطلاع از قیمت های به روز هریک از محصولات با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *