English  فارسی  العربیه 
تولید کننده پریفرم
تولید کننده پریفرم
21 فروردین 1402
درب بطری شوینده
درب بطری شوینده به چند شکل تولید می گردد؟
21 فروردین 1402

شرکت « پرشین درب آسیا » ، تولید کننده درب بطری در شیراز است. این مجموعه به صورت روزانه با عرضه میلیون ها عدد درب بطری به سراسر کشور یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان در این صنعت می باشد. این واحد صنعتی همچنین مفتخر به صادرات درب بطری به کشورهای اروپایی و آسیایی می باشد.

تولید کننده درب بطری در شیراز

کارخانه های تولید کننده نوشیدنی روزانه هزاران بطری آب معدنی ، دوغ ، نوشابه و آبمیوه را به بازار عرضه می کنند. در نتیجه برای تحویل این محصولات به بازار فروش به تعداد بالایی درب بطری جهت وکیوم نیاز خواهند داشت. نوشیدنی ها باید با بالاترین کیفیت به دست مشتری برسند. از این رو برای وکیوم آن باید تدابیری اندیشیده شود. به طور مثال برای نوشیدنی های گازدار باید فرآیند « گازبندی » و برای نوشیدنی های بدون گاز فرآیند « آب بندی » بر روی درب بطری صورت پذیرد.

شرکت پرشین درب آسیا با تولید انواع درب بطری به شیوه های نوین، این محصولات را با بالاترین درجه کیفی عرضه می دارد.

تولید کننده درب بطری

توجه : برای آشنایی با فرآیند گازبندی درب بطری ، مطلب ذیل را مطالعه بفرمایید.

مطلب پیشنهادی
گازبندی درب بطری به چه معناست؟

فروش انواع درب بطری

شرکت « پرشین درب آسیا » تولید کننده درب بطری در شیراز با عرضه محصولات متنوع، نیاز کشور را برآورده می سازد.

« آب معدنی » یکی از مهم ترین و پُرفروش ترین محصولات نوشیدنی در سراسر کشور است که حجم بالای تولید، حاکی از فروش زیاد این محصول می باشد. این محصول در بطری هایی با حجم های متفاوت تولید می شود. اما معمولاً سایز دهانه یکسانی دارند. تولید درب بطری آب معدنی با کیفیت عالی، بسیار حائز اهمیت است. آب بندی درب بطری از الزامات مهم در هنگام ساخت آن به شمار می رود. معمول ترین سایز دهانه یا گردن بطری آب معدنی، 28 میلی متر است. این مدل عموماً به رنگ آبی تولید می شود.

فروش درب 28 میلی متری

از دیگر محصولات پُرفروش در این صنعت، درب بطری های رقیق پاش یا غلیظ پاش مخصوص محصولات پاک کننده و شوینده های بهداشتی می باشد.

فروش درب تریگر دهانه 28 میلی متر

این محصولات باید از دقت بالایی در هنگام تولید برخوردار باشند، زیرا حفظ مایع موجود درون بطری در حین حمل و نقل و جابجایی حائز اهمیت است.

فروش درب اسپری دهانه 28

 

خصوصیات درب بطری

درب بطری آب معدنی دهانه 28 از ماده پلیمری پلی اتیلن ترفتالات (PET) ساخته می شود و دارای ویژگی های زیر می باشد:

1- سبک است و از وزن کمی برخوردار است.
2- امکان چاپ لوگو برروی آن و درج نوشته جهت تبلیغات وجود دارد.
3- در رنگ های مختلفی تولید می شود. (براساس سفارش مشتری)
4- سمی نیست و در برابر مواد شیمیایی و یا نوشیدنی تغییر شکل نمی دهد.
5- اندازه درب با بطری تطابق دارد و کاملاً بر روی هم جفت می شوند.

تولید کننده انواع دستگیره درب بطری

این شرکت با تولید سایر محصولات جانبی نظیر دستگیره درب بطری پت ، مدل های جدید موردنیاز برای بطری های گالنی دوغ و نوشابه را عرضه می دارد. این محصولات با بالاترین درجه کیفی مواد اولیه پلیمری در سایزهای 28 و 45  میلی متری تولید می گردد.

فروش دستگیره دهانه 28

دستگیره دهانه 28

آیا محصولات پرشین درب آسیا قابل بازیافت هستند؟

پاسخ مثبت است. ماده مورد استفاده برای ساخت انواع درب بطری که از پلی اتیلن ترفتالات می باشد، کاملاً به شیوه های جدید قابل بازیافت است. از این رو نگرانی درباره مسائل زیست محیطی به هنگام استفاده از محصولات پرشین درب وجود ندارد.

واحد صنعتی پرشین درب آسیا (PDA) ، تولید کننده درب بطری در شیراز با سال ها تجربه در حوزه تولید انواع درب بطری پلاستیکی ، درب بطری عمده را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار خواهد داد. کلیه محصولات براساس نظر مشتریان گرامی سفارشی سازی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *