English  فارسی  العربیه 
تولید کننده درب بطری در شیراز
تولید کننده درب بطری در شیراز
28 فروردین 1402
کاربرد درب بطری شورت نک
کاربرد درب شورت نک
28 فروردین 1402

در حال حاضر تنوع محصولات شوینده موجود در بازار به حدی زیاد است که انتخاب را برای خریدار سخت می نماید. این محصولات شیمیایی که به شکل های مختلفی نظیر پودر، مایع، سیال، فوم و … تولید می شوند در بسته بندی های متفاوتی به فروش می رسند. طرح و شکل ظاهری بسته بندی هریک از محصولات شوینده با توجه به کارخانه سازنده آن متمایز از دیگری می باشد. متریال سازنده بسته بندی محصولات بهداشتی اغلب از پلاستیک (پت) تولید می گردد. درب بطری شوینده نیز از مواد پلیمری ساخته می شود.

تولید درب بطری شوینده

شرکت پرشین درب آسیا (PDA) ، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع درب بطری و قوطی های پلاستیکی می باشد. این محصولات به کمک بهترین متدهای روز دنیا ساخته می شوند و دارای بالاترین درجه کیفیت می باشند.

درب بطری شوینده که شامل انواع مواد پاک کننده نظیر لوسیون ، شامپو ، نرم کننده ، مایع ظرفشویی ، اسپری رقیق پاش یا غلیظ پاش و … در سایزها و مدل های متنوع تولید می گردد. لازم به ذکر است مدل ها قابل سفارشی سازی هستند و بنا به طرح درخواستی کارفرما عرضه می شوند.

انواع درب شوینده 

محصولات بهداشتی « پرشین درب آسیا » در مدل های استاندارد ذیل عرضه می گردد:

1- درب فیلیپ تاپ

FLIP TOP CAP – درب فیلیپ تاپ که اغلب با دهانه 28 میلی متر تولید می شود، یکی از مدل های جدید و به روز برای محصولات شوینده می باشد.

این مدل بسیار ساده طراحی شده است، در عین حال که کاملاً کاربردی می باشد. این درب به خوبی بر روی دهانه بطری یا قوطی شوینده چفت می شود و از محتویات و مواد شیمیایی درون بطری محافظت می نماید. مهم ترین ویژگی که در حین ساخت باید به آن توجه شود، سهولت هنگام باز و بسته شدن درب می باشد.

درب بطری فیلیپ تاپ معمولاً برای مایع ظرفشویی، شامپو و لوسیون بدن کاربرد دارد. درب بطری شوینده که از ماده اولیه پلیمری پت (پلی اتیلن ترفتالات) ساخته می شود، استحکام و مقاومت خوبی دارد و به سادگی دچار شکستگی نخواهد شد. در واقع جداره میان قسمت رویی درب و قسمت دهانه از حالت فنری مناسبی برخوردار است.

درب فیلیپ تاپ در شرایط محیطی مختلف تغییر حالت یا تغییر شکل نمی دهد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین می توان آن را به رنگ های متفاوتی تولید نمود.

 درب فیلپ تاپ دهانه 28

درب فیلیپ تاپ دهانه 28

2- درب تریگر

این محصول که تنها برای اسپری کردن مایعات شوینده کاربرد دارد، یکی از رایج ترین انواع درب پت می باشد. این درب که اسپری تفنگی نیز نامیده می شود، به گونه ای طراحی شده است که به عنوان رقیق پاش مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی می توان گفت که از درب تریگر 28 برای پاشش مایعات رقیق شبیه به آب استفاده می شود. عموماً مایع با سرعت جریان بالا و به صورت غبارهای ریز به بیرون از بطری پرتاب می گردد.

درب تریگر 28 میلی متر

درب تریگر 28 میلی متر

3- درب اسپری 

یکی از انواع درب بطری که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفت، درب بطری رقیق پاش با دهانه 28 میلی متر می باشد. این محصول که اغلب برای مایعات ضدعفونی کننده کاربرد دارد، یک نوع اسپری کننده به شمار می رود که با پاشش سریع مایع به خارج از بطری نیاز مصرف کننده را برآورده می سازد.

درب اسپری دهانه 28 به کمک یک واشر القایی ، کاملاً آب بندی شده است. دهانه درب با بطری کاملاً منطبق می شود و از اندازه دقیقی برخوردار می باشد. پمپ، مایع درون بطری را از طریق یک لوله از پایین بطری به سمت بالا می کشد و آن را از طریق یک نازل وارد محفظه انتقال می نماید. بدین ترتیب بدون هیچگونه نشتی ، مایع تنها از طریق نازل به بیرون پرتاب می شود.

درب اسپری دهانه 28

درب اسپری دهانه 28

واحد صنعتی پرشین درب آسیا – تولید کننده انواع درب بطری شوینده

این واحد صنعتی مفتخر به صادرات درب بطری با مدل های متنوع می باشد. این محصولات روزانه در تعداد بالا به کشورهای اروپایی و آسیایی ارسال می گردند.

این مجموعه با فروش داخلی انواع درب بطری پت در تعداد بالا، نیاز صنایع بهداشتی داخل کشور را برطرف می سازد. قیمت ها کاملاً مناسب هستند و محصولات از بالاترین درجه کیفی برخوردار می باشند.

درب بطری شوینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *