English  فارسی  العربیه 
درب بطری شوینده
درب بطری شوینده به چند شکل تولید می گردد؟
4 اردیبهشت 1402
کاربرد درب فیلیپ تاپ
کاربرد درب فیلیپ تاپ در صنایع بهداشتی
4 اردیبهشت 1402

درب بطری یکی از مهم ترین محصولات پلاستیکی در صنایع وابسته به پلیمر « پت » یا « پلی اتیلن ترفتالات » می باشد. این محصولات اغلب در تعداد بسیار بالا تولید می شوند. قیمت ارزانی دارند، اما کیفیت آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. محصولات نوشیدنی به صورت روزانه روانه بازار می گردند. در نتیجه کلیه متعلقات مربوط به این محصولات نظیر بطری پلاستیکی، درب بطری ، لیبل و برچسب باید در تعداد بالا و به صورت روزانه به خط تولید این کارخانه ها تزریق گردند. درب بطری شورت نک یکی از انواع درب بطری پُر کاربرد است که تولید آن در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است.

کاربرد درب شورت نک

این نوع درب بطری پت بیشتر برای بطری های آب معدنی کاربرد دارد. این محصول که از لحاظ قیمت جزء مدل های با صرفه اقتصادی محسوب می گردد، از ماده اولیه پلیمری ساخته می شود که در ذیل به مشخصات این پلیمر اشاره می نماییم:

پلی اتیلن ترفتالات با نام اختصاری (PET)، متداول ترین رزین پلیمری ترموپلاستیک در صنعت است که کاربردهای عمومی بسیاری دارد. این ماده که به خانواده پلیمرهای پلی استر تعلق دارد، از ویژگی های ایده آل ذیل برخوردار است:

  • مقاومت مکانیکی، حرارتی، شیمیایی عالی
  •  پایداری ابعادی
  • عایق الکتریکی
  • استحکام بالا
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی مختلف

PET از واحدهای پلیمری مونومر اتیلن ترفتالات با واحدهای تکرار شونده (C10H8O4) تشکیل شده است. این ماده قابل بازیافت است و با به کارگیری چند روش ساده می توان از آن استفاده مجدد نمود. از PET بازیافت شده در تولید الیاف، پارچه ها، ورق های بسته بندی و ساخت قطعات خودرو استفاده می شود. از لحاظ خصوصیات شیمیایی، پلی اتیلن ترفتالات بسیار شبیه پلی بوتیلن ترفتالات (PBT) است.

در حالت طبیعی PET، رزینی بسیار انعطاف پذیر، بی رنگ و نیمه بلوری است و می تواند نیمه سفت و سخت باشد. این ثبات ابعادی، مقاومت در برابر ضربه، رطوبت، الکل ها و حلال ها را نشان می دهد. امروزه PET عمدتاً از ترکیب اتیلن گلیکول و اسید ترفتالیک با کمک گرما و کاتالیزور به دست می­ آید که یک پلیمری خطی و مقاوم در برابر حلال­ ها محسوب می گردد.

پت، یک پلیمر آزمایشگاهی است در نتیجه به راحتی در دسترس بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

کاربرد درب شورت نک

تولید کننده درب بطری

شرکت پرشین درب آسیا (PDA) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات پت در کشور می باشد که با ساخت انواع درب بطری به صورت عمده سهم زیادی در صادرات این محصول به کشورهای مختلف دارد. صادرات درب بطری به کشورهای اروپایی، حوزه خلیج فارس و آسیای شرقی صورت می پذیرد.

فروش درب بطری در مدل های متنوع 

صادرات درب بطری

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

عرضه درب شورت نک با بهترین درجه کیفی 

درب شورت نک یکی از مهم ترین تولیدات « پرشین درب آسیا » است. این محصول از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد و در دو مدل ذیل تولید می گردد:

1- درب شورت نک 1881

2- درب شورت نک 29/25

درب شورت نک 29/25 بسیار سبک است و قیمت مناسبی دارد. کاربرد درب شورت نک 29/25 اغلب مربوط به بطری های آب معدنی می گردد. رنگ متداول آبی تیره است، اما در سایر رنگ ها نیز قابل سفارش می باشد. از این مدل برای بطری های آبمیوه نیز استفاده می کنند، اما کاربرد آن کمتر است. برای تولید نوشیدنی هایی که از میوه هستند، اغلب از درب 1881 استفاده می شود.

فروش درب بطری شورت نک 29/25

آیا محصولات « پرشین درب آسیا » قابل بازیافت هستند؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که هنگام خرید محصولات پلاستیکی مطرح می گردد، قابلیت بازگردانی آن ها به چرخه مجدد تولید می باشد. در پاسخ به این سوال که آیا محصولات پرشین درب آسیا قابل بازیافت هستند، باید گفت: تمامی محصولات پلیمری این مجموعه قابل بازگردانی می باشند. از این رو هیچگونه خطرات زیست محیطی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *