English  فارسی  العربیه 

تولید کننده درب بطری نوشابه با ویژگی مهم گازبندی

درب اسپری رقیق پاش
درب اسپری رقیق پاش
8 اسفند 1401
مزایای بطری های پلاستیکی
امتیاز و مزایای بطری‌های پلاستیکی نسبت به سایر بطری‌ها چیست؟
8 اسفند 1401

نوشیدنی‌های گازدار جزء دسته پرفروش ترین محصولات نوشیدنی در کشور محسوب می شوند و روزانه هزاران بطری روانه بازار می گردد. گاز کربنیک یا دی اکسید کربن (CO2) یک گاز بی رنگ و بی بو است که به طور گسترده در نوشابه های گازدار استفاده می شود. حالت کف کنندگی و طعم سوزاننده نوشابه ، به دلیل وجود گاز کربنیک حل شده در مایع است. هدف استفاده از گاز کربنیک، ایجاد حس تازگی و طراوت در هنگام نوشیدن نوشابه است.
مهم ترین ویژگی درب بطری نوشابه ، ممانعت از خروج این گاز به خارج از بطری می باشد. محصول نوشیدنی باید تا چند ماه پس از تولید نیز کیفیت خود را حفظ نماید.

تولید کننده درب بطری نوشابه

شرکت « پرشین درب آسیا » با نام اختصاری « PDA » تولید کننده مطرح انواع درب بطری در سایزهای مختلف می باشد. این شرکت با تولید روزانه ی درب بطری نوشابه یکی از سازندگان مطرح در حوزه ساخت محصولات پت می باشد.

درب بطری نوشابه معمولاً با دهانه 28 میلی متر ساخته می شود. اما بنا به درخواست مشتری در ابعاد 24 و 38 میلی متر نیز تولید می گردد.

فروش درب 28 میلی متر

خصوصیات درب بطری نوشابه ساخت « پرشین درب آسیا »

شرکت باسابقه پرشین درب با بهره مندی از متخصصان مجرب و حرفه ای برخوردار از دانش فنی روز ، محصول را با ویژگی های ذیل در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد:

1- بالا بودن کیفیت محصول

درب ها پس از جایگذاری بر روی دهانه بطری به راحتی و آسانی باز و بسته شده و از درجه کیفی و استحکام بالایی برخوردارند. بر روی درب ها برآمدگی ناشی از محل تزریق وجود ندارد. همچنین بر اثر تغییر دمایی محیط ، تغییری در شکل ظاهری آن ایجاد نخواهد شد.

فروش درب بطری نوشابه

2- آب بندی و گازبندی

این درب باید از ویژگی های آب بندی و گازبندی کامل برخوردار باشد تا از نشتی یا خروج مایع و گاز جلوگیری به عمل آورد.

مطلب پیشنهادی
گازبندی درب بطری به چه معناست؟

3- رنگ بندی براساس نظر مشتری

این واحد صنعتی بوسیله آپشن « رنگ بندی نامحدود »، این امکان را برای مشتری فراهم می آورد تا محصول را به انحصار خود درآورده و مطابق با طراحی بطری، رنگ آن را تعیین نماید.

لازم به ذکر است به طور کلی درب بطری نوشابه به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز تولید می گردد. اما انتخاب رنگ دلخواه برعهده مشتری گرامی می باشد.

درب نوشیدنی گازدار

4- کیفیت بالای متریال اولیه

متریال اولیه به کار رفته در ساخت درب بطری نوشابه مطابق با استاندارهای جهانی می باشد. از این رو با تایید وزارت بهداشت هیچگونه سمیتی پس از مجاورت با ماده نوشیدنی برای آن ثبت نشده است. همچینن هیچگونه تغییری در طعم و مزه نوشیدنی پس از تماس با درب صورت نخواهد گرفت.

5- وزن پایین درب بطری نوشابه

اغلب محصولات پت از وزن پایینی برخوردارند، زیرا پلیمر یا همان ماده اولیه چگالی پایینی دارد. البته این موضوع تنها شرط نیست و نحوه ساخت و قالب گیری نیز کاملاً در بالا رفتن یا پایین آمدن وزن محصول تاثیرگذار است.

6- استفاده از دستگاه های به روز 

این شرکت با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید Compression Molding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع محصولات پت گردیده است. همین امر سبب می گردد تا مشتری پس از تحویل محصول از کیفیت آن کاملاً رضایت داشته باشد.

7- قیمت مناسب تولید کننده درب بطری 

محصولات تولید شده از قیمت های کاملاً مناسب و منصفانه ای برخوردار می باشند. در صورت سفارشی سازی موارد خاص ، هزینه ها متفاوت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده درب بطری پت

صادرات درب بطری نوشابه 

شرکت پرشین درب مفتخر به صادرات درب بطری به کشورهای اروپایی و آسیایی می باشد. این محصولات با بالاترین درجه کیفی عرضه و به فروش می رسند. متریال اولیه مورد استفاده برای ساخت تمامی محصولات بسیار مرغوب است و بدین ترتیب محصول نهایی از کیفیت ایده آل برخوردار می باشد.

برای مشاهده کلیه محصولات به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *