English  فارسی  العربیه 
تولید کننده درب بطری پت
تولید کننده درب بطری پت
1 اسفند 1401
درب بطری نوشابه
تولید کننده درب بطری نوشابه با ویژگی مهم گازبندی
1 اسفند 1401

بطری پمپی کاربرد زیادی در صنعت آرایشی بهداشتی دارد. این محصولات را می توان در قفسه داروخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای بسیاری یافت و متناسب با کاربردی که دارند در اندازه های مختلف عرضه می گردند.
درب اسپری رقیق پاش از مواد پلیمری تولید می شود و قابلیت نگه داری طولانی مدت مایعات در شرایط و محیط های مختلف را دارند. سایز درب براساس دهانه آن تعیین می گردد و متداول ترین اندازه آن 28 میلی متر است.

تولید کننده درب اسپری رقیق پاش

شرکت « پرشین درب آسیا » با سال ها سابقه و خدمات رسانی در زمینه تولید انواع درب بطری پلاستیکی ، درب اسپری رقیق پاش را با بهترین درجه کیفی در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

درب اسپری رقیق پاش

کاربردهای اسپری رقیق پاش

به طور کلی درب اسپری رقیق پاش با دهانه 18، 24 و 28 میلی متری در رنگ بندی مختلف تولید می گردد. این محصولات کاربردهای متنوعی دارند که عبارتست از:

  • ضدعفونی کننده ها
  • عطر
  • پاک کننده ها
  • روغن های رقیق شده

این محصولات با شیوع بیماری های تنفسی و عفونی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند و روزانه در تعداد بالا تولید و به بازار عرضه گردیدند.

اجزای بطری

این نوع درب بطری پت نسبت به سایر درب ها از اجزای بیشتری تشکیل شده است و به عبارتی دیگر فرآیند ساخت آن پیچیده تر است. اجزای داخلی آن عبارتند از :

  • واشر
  • محرک
  • فنر
  • غلاف
  • محفظه
  • نی یا لوله نازک
  • پیستون
  • درپوش گرد و غبار

درپوش ها عموماً از ماده پلیمری پلی پروپیلن تولید می گردند. هدف اصلی آن ها یک نوع پوشش بر روی بخش خروجی مایع است که مانع از تجمع گرد و خاک بر روی آن می شود. این درپوش ها معمولاً به صورت شفاف ساخته می شوند. اما نمونه های رنگی آن نیز در بازار دیده می شود.

وظیفه واشری که بر روی لبه بطری قرار می گیرد از نشتی محتویات درون بطری ممانعت به عمل می آورد. نحوه عملکرد این واشر بسیار مهم است زیرا نفوذ و نشتی مواد شیمیایی به بیرون به آن بستگی دارد. این واشر معمولاً از جنس پلی اتیلن است و کیفیت آن تضمین کننده سلامت محصول اصلی خواهد بود.

نی یا لوله نازک و بلندی که درون بطری اسپری رقیق پاش قرار می گیرد قابلیت خم شوندگی دارد و طول آن به اندازه ابتدا تا انتهای بطری می باشد. بهتر است بدانید شکل این نی یا لوله با لوله پمپ لوسیون متفاوت است. (قطر و ضخامت آن کمتر می باشد)

مطلب پیشنهادی
تولید کننده درب بطری پت

خصوصیات درب رقیق پاش

درب اسپری رقیق پاش باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا به سادگی دچار ایراد نگردد. درون اسپری یک فنر تعبیه شده است که انعطاف پذیری آن بسیار حائز اهمیت است. این فنر نباید سفت یا محکم باشد و به هنگام اسپری کردن محلول نباید احساس خستگی به دست منتقل گردد. همچنین اگر فنر به کار برده شده درون اسپری کیفیت لازم را نداشته باشد، فرآیند خروج محلول دچار ایراد می شود.

برای پخش آسان تر مایعات باید یک نی داخل بطری قرار گیرد که با کمک فشار هوا ، محلول را از انتهای بطری به بیرون منتقل سازد. طول نی بر اساس ابعاد و ظرفیت بطری تغییر پیدا می کند و با توجه به نیاز و نوع کاربرد مصرف کننده تعیین می گردد.

درب اسپری دهانه 28

صادرات درب بطری   

کلیه محصولات واحد تولیدی پرشین درب آسیا (PDA) براساس به روزترین شیوه های ساخت اجرا و پیاده سازی می گردند. این شرکت با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید CompressionMolding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع درب بطری باکیفیت گردیده است. این مجموعه قابلیت تولید روزانه بیش از ده میلیون درب بطری پلاستیکی را دارد که به داخل و خارج از کشور عرضه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *