English  فارسی  العربیه 
صادرات درب بطری آب معدنی
صادرات درب بطری آب معدنی
21 اسفند 1402
درب اسپری رقیق پاش
صادرات درب اسپری (رقیق پاش)
21 اسفند 1402

تنوع برندهای تولید کننده آبمیوه در کشور گسترده است. این محصولات که با شیوه های بسته بندی مختلفی به دست مشتریان می رسند، اغلب به سه شکل پلاستیکی، فلزی و کاغذی عرضه می گردند. بطری های پلاستیکی یک روش مقرون به صرفه برای عرضه این محصولات به دست مصرف کننده می باشند. درب بطری های پلاستیکی که از ماده مصرفی موجود در پتروشیمی تولید می شوند، یک گزینه مقرون به صرفه برای بسته بندی این نوشیدنی ها به شمار می روند. در حال حاضر شرکت های تولید کننده و صادرکننده درب بطری آبمیوه روزانه هزاران عدد از این نوع محصولات را ارائه می نمایند.

صادرکننده درب بطری آبمیوه

شرکت ” پرشین درب آسیا (PDA) ” صادرکننده درب بطری آبمیوه به کشورهای مختلف می باشد. این محصول اغلب با دهانه 38 میلی متری تولید می گردد. از خصوصیات درب بطری 38 میلی متری تولید این مجموعه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

صادرکننده درب بطری آبمیوه

1- ماده پلیمری، ماده اولیه سازنده

پلی اتیلن ترفتالات که معمولاً به اختصار PET , PETE یا PETP یا PET-P نوشته می‌شود، رایج‌ترین رزین پلیمری ترموپلاستیک از خانواده پلی استر است و به عنوان یک ماده اولیه ایده آل برای مصارف مختلف کاربرد دارد. این محصول که از قیمت مناسبی برخوردار است، پایه اصلی ساخت انواع درب بطری پلاستیکی می باشد. از این رو در این حوزه، این محصولات را به اختصار ” محصولات پت ” می نامند. ماده دیگری که برای ساخت درب دهانه 38 میلی متر به کار می رود، پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) می باشد. تاکنون سمیت این مواد در اثر برخورد با انواع نوشیدنی های بی گاز یا گازدار به اثبات نرسیده و هیچگونه موردی مشاهده نشده است.

درپوش های پلاستیکی، یک راه حل اقتصادی عالی برای نگهداری انواع نوشیدنی در صنعت غذایی به شمار می روند. در صورتی که درپوش ها به درستی اعمال شوند، می توانند باعث ایجاد خلاء در هنگام بسته بندی مواد نوشیدنی گردند. کلاهک های پلاستیکی، رایج ترین نوع درپوش برای بسته بندی مایعات نوشیدنی به شمار می روند.

مطلب پیشنهادی
فرآیند قالب گیری درب بطری - بررسی دو روش تزریقی و کامپرشن

2- دوام و استحکام زیاد

مواد پلیمری را مواد ترموپلاستیک می نامند. این بدان معناست که قابلیت ذوب‌شدن در شرایط دمای بالا و افزایشی را بدون تغییر شیمیایی ذوب دارند. از عمده مشخصه‌های این مواد عدم تغییر ساختاری در حین تبدیل‌شدن مکرر به حالت جامد و مایع می باشد. این مواد بعد از تغییر شکل از بالاترین میزان استحکام برخوردارند. خم نمی شوند و در برابر تغیرات دمایی محیط از خود تغییر شکل نشان نمی دهند. در نتیجه یک گزینه عالی برای حمل و نقل و نگهداری به شمار می روند.

صادرات درب بطری با دهانه 38 میلی متر

3- قابلیت بازگردانی

از مهم ترین ویژگی های محصولات پت که در سال های اخیر به آن توجه زیادی شده است، قابلیت بازگردانی پس از مصرف می باشد. روزانه صدها عدد درب بطری از سطح شهر جمع آوری شده و به مراکز بازیافت محصولات پلاستیکی ارجاع داده می شود. از این رو نگرانی های زیست محیطی به هنگام تولید این متریال تجدید پذیر در طی سال های اخیر برطرف شده است.

مطلب پیشنهادی
صادرات درب بطری آب معدنی

4- رنگ پذیری

در حال حاضر طراحی ظاهر بسته بندی مایع نوشیدنی به یک صنعت سودآور تبدیل شده است و شرکت های تولید کننده در جهت رفع نقایص به دنبال خلق یک اثر خاص می باشند. تولیدکنندگان در حال رقابت برای بهبود هرچه بهتر ظاهر محصول خود تلاش می کنند و اشکال متنوعی را در هایپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ می توان یافت.

مواد پلیمری درب 38 میلی متری خط دار در رنگ های مختلفی تولید می شود. رنگ سفید و آبی جزء رنگ های معمول و متداول می باشد. اما براساس رنگ بطری یا رنگ برچسب محصول خود می توانید آن را سفارشی سازی نمایید. رنگ های مختلف آن را در تصویر ذیل مشاهده می نمایید. شما براساس رنگ دلخواه می توانید درب بطری 38 را سفارش دهید.

درب بطری دهانه 38 مخصوص آبمیوه و لبنیات

5- صادرکننده درب بطری آبمیوه (درب دهانه 38)

جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب بطری از جمله درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب تریگر 28 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 و … با کارشناسان ما تماس بگیرید. این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی، آب بندی درب بطری و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه، به تولید انبوه درآید.

برای مشاهده کلیه محصولات در واحد تولید کننده درب بطری در شیراز به صفحه ذیل مراجعه نمایید.

فروش درب بطری

این واحد صنعتی آماده تعامل و همکاری با شرکت های بازرگانی جهت صادرات درب بطری به کشورهای مختلف می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *