English  فارسی  العربیه 
قیمت انواع درب بطری
صادر کننده برتر درب بطری نوشابه
14 اسفند 1402
صادرکننده درب بطری آبمیوه
صادرکننده درب بطری آبمیوه در شیراز
14 اسفند 1402

شرکت « پرشین درب آسیا » یکی از بزرگترین صادرکنندگان درب بطری آب معدنی باکیفیت می باشد. برای تولید این محصول که بر پایه مواد پلاستیکی ساخته می شود، از آخرین تکنولوژی اروپا بهره گرفته شده است. هم اکنون صادرات درب بطری آب معدنی به کشورهای خاورمیانه و اروپایی با بالاترین درجه کیفی صورت می پذیرد.

صادرات درب بطری آب معدنی

استانداردسازی در حوزه تولید محصولات پت، موجب می شود تا در همه جای جهان یک قانون کلی در مورد ساخت این محصولات وجود داشته باشد. درب شورت نک 29/25 یک درب با سایز دهانه استاندارد است که به عنوان درپوش بطری های آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب بطری آب معدنی

ویژگی های درب شورت نک 29/25

این درب بسیار سبک است و دارای ابعاد دقیقی می باشد. از این رو امکان آب بندی بطری فراهم می گردد. به طور کلی محصولات پت از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند و قیمت مناسب متریال پتروشیمی صرفه اقتصادی بیشتری را برای تولیدکننده دربرخواهد داشت.

همان طور که قبلاً بیان شد این درب از متریال با پایه پلاستیکی ساخته شده است. اغلب مواد پلاستیکی محکم هستند و قدرت خوبی از خود در برابر ضربات نشان می دهند. بدین صورت تغییر حالت نمی دهند و در برابر سایش کاملاً مقاوم هستند.

درب شورت نک 29/25

امکان ارتباط با مشتریان خارجی چگونه میسر است؟ – صادرات درب بطری آب معدنی

شرکت « پرشین درب آسیا » با برگزاری چندین نمایشگاه بین المللی در طول سال امکان ارتباط، تعامل و همکاری با سایر شرکت های معتبر بین المللی فراهم می آورد. این رویدادهای مهم عبارتند از:

1- نمایشگاه ایران پلاست

این نمایشگاه، نمای کلی صنعت پلاستیک کشور را نشان می دهد. این رویداد با هدف افزایش ظرفیت فروش در بازارهای جهانی، رشد اقتصادی صنایع، توجه به مقوله برندینگ و تقویت آن، محک زدن توانمندی های شرکت ها در سال های مختلف و رونمایی از دستاوردهای علمی – فنی و تجاری برگزار می گردد.

نمایشگاه ایران پلاست

2- نمایشگاه ایران آگروفود بستری مناسب برای صادرات درب بطری آب معدنی

نمایشگاه آگروفود ایران یک رویداد ضروری برای صاحبان صنایع غذا، کشاورزی و تجهیزات است. این نمایشگاه با تمرکز بر پایداری، نوآوری و تولید محلی، فرصت ارزشمندی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا با شرکای جدید ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های جدید بازار را در ایران و فراتر از آن کشف کنند. این نمایشگاه بستری عالی برای کسب‌ و کارها فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را برای مخاطبان جهانی به نمایش بگذارند.

صادرات درب بطری آب معدنی، نوشابه، آبمیوه و سایر محصولات نوشیدنی و لبنی با حفظ اعتلای نام ایران در بازارهای جهانی صورت می پذیرد. روابط گسترده با شرکت های معتبر خارجی موجب افزایش درخواست ها جهت صادرات انواع درب بطری و پریفرم گردیده است.

نمایشگاه ایران آگروفود

پاسخ به سوالات متداول

این سوالات عبارتند از:

آیا امکان تغییر رنگ وجود دارد؟

همان طور که می دانید، « آبی » متداول ترین رنگ درب بطری آب معدنی در سراسر جهان محسوب می گردد. اما آنچه که حائز اهمیت است امکان تغییر رنگ درب بطری می باشد. محصولات پت با قابلیت سفارشی سازی رنگی یک گزینه ایده آل برای برندسازی می باشند. شما با تولید محصولاتی با رنگ جدید می توانید برند خود را با سرعت بیشتری به بازار معرفی نمایید. همچنین بر روی این درب ها قابلیت چاپ لوگو یا درج نوشته وجود دارد. امکان آن فراهم می گردد تا به صورت شخصی آن را سفارشی سازی نمایید.

صادرات درب بطری آب معدنی

آیا کیفیت محصولات ما تضمین شده است؟ – صادرات درب بطری آب معدنی

درب های شورت نک توسط قالب های جدید و دستگاه های به روز استاندارد تولید می شوند، از این رو دارای ابعاد دقیقی می باشند. شرکت « پرشین درب آسیا PDA » تولید کننده انواع درب بطری و پریفرم براساس به روزترین استانداردهای جهانی صنعت پلاستیک سازی می باشد. این مجموعه با بهره برداری از خط تولید مجهز شده به دستگاه های پیشرفته، محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد. پشتیبانی سریع و تحویل به موقع­ محصولات به بازار هدف از مهم ترین ویژگی های این شرکت بزرگ در حوزه تولید محصولات پت است.

مطلب پیشنهادی
فرآیند قالب گیری درب بطری - بررسی دو روش تزریقی و کامپرشن

صادرات و فروش درب بطری و پریفرم

جهت عقد قرارداد انواع درب 30 میلی متر ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 ،،  درب تریگر 28 میلی متر ،، انواع پریفرم و … با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *