English  فارسی  العربیه 
خرید درب بطری پلاستیکی
درب بطری پت دارویی
30 بهمن 1402
صادرات درب بطری آب معدنی
صادرات درب بطری آب معدنی
30 بهمن 1402

واحد صنعتی « پرشین درب آسیا » با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید Compression Molding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع محصولات پت گردیده است. این مجموعه به عنوان صادر کننده برتر درب بطری نوشابه اقدام به ارسال هزاران عدد درب بطری آب بندی و گازبندی شده به کشورهای مختلف نموده است.

صادر کننده درب بطری نوشابه (PDA)

کلیه محصولات این واحد صنعتی به کشورهای آسیایی، اروپایی وخاور میانه با بهترین درجه کیفی عرضه می گردد. از مهم ترین مزایای ثبت سفارش و عقد قرارداد با شرکت « پرشین درب آسیا » می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- محصولات از مواد پتروشیمی درجه یک تولید می گردند.

2- دقت کار بالاست و دهانه بطری و درب کاملاً بر یکدیگر منطبق هستند.

3- آزمایشگاه کنترل درجه کیفی این واحد صنعتی کاملاً فعال و پویا است.

4- سفارشی سازی رنگ ، ابعاد و سایز دهانه درب بطری براساس نظر مشتری صورت می پذیرد.

5- محصول طبق تاریخ ثبت شده در قرارداد ارسال می گردد.

لیست قیمت انواع درب بطری پت

درب بطری نوشابه از چه نوع پلاستیکی ساخته شده است؟

به طور کلی، بطری های پلاستیکی از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) و پلی پروپیلن (PP) ساخته می شوند. این دو ماده در صنعت پتروشیمی تقاضای بالایی برای کاربردهای مختلف در دو بازار داخلی و صادراتی دارند. کلاهک ها معمولاً از نوع پلاستیکی متفاوتی نسبت به بطری ها تولید می گردند. ماده پلیمری سازنده درب بطری « پلی اتیلن ترفتالات » نام دارد. این ماده همچون همتایان خود از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که برای کاربردهای صنعتی حائز اهمیت است.

مزایای درب بطری های گازبندی شده چیست؟

همان طور که قبلاً بیان شده دو ویژگی آب بندی درب بطری و گازبندی از مهم ترین المان هایی است که تولید کننده درب بطری باید آن را در دستور کار خود قرار دهد. همان طور که می دانید تفاوت نوشابه با سایر نوشیدنی ها در گاز حل شده در آب است. این گاز تا زمان باز شدن درب بطری باید داخل ظرف محبوس مانده و ذات آن بدون تغییر باقی بماند. درب بطری نوشابه گازبندی شده یعنی نوشیدنی های گازدار به دلیل وجود فشار متقابل درون بطری برای مدت طولانی می توانند تازه می مانند. میزان نشتی در طول مدت زمان ماندگاری آن به صفر رسیده و هیچگونه تغییر شکلی در طعم و مزه ماده نوشیدنی اتفاق نخواهد افتاد.

مطلب پیشنهادی
گازبندی درب بطری به چه معناست؟

چرا ذخیره و نگهداری درب بطری در سال های اخیر اهمیت پیدا کرده است؟ 

هدف از قوانین جدید بین المللی در این حوزه چیست؟ امید است که با ذخیره و نگهداری درب بطری، درپوش‌های دور ریخته‌شده کمتری (به صورت تصادفی یا ریختن عمدی زباله) وجود داشته باشد و تعداد بیشتری به کارخانه‌های بازیافت راه پیدا کنند. حامیان این تغییرات همچنین پیشنهاد می کنند که طرح های جدید کاربردی تر و بهداشتی تری باید وضع گردد تا همه عموم مردم از آن استقبال نمایند. درب بطری‌های جدید نوشابه‌های گازدار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با محیط‌ زیست هماهنگی و سازگاری بیشتری داشته باشند. به همین دلیل توصیه می شود که به مراکز بازیافت شهری تحویل داده شوند.

صادر کننده درب بطری نوشابه

صادرات درب بطری با بهترین درجه کیفی

انواع درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 ،،  درب تریگر 28 میلی متر ،، انواع پریفرم و … با گزینه های سفارشی دلخواه قابل سفارش است. تعامل و همکاری با شرکت های بازرگانی به منظور صادرات درب بطری نوشابه و سایر محصولات پت صورت می پذیرد. هم اکنون کلیه محصولات این مجموعه با بالاترین درجه کیفی به کشورهای مطرح اروپایی و آسیایی ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *