English  فارسی  العربیه 
خرید غلیظ پاش لوسیون
خرید غلیظ پاش لوسیون
23 بهمن 1402
قیمت انواع درب بطری
صادر کننده برتر درب بطری نوشابه
23 بهمن 1402

درب بطری‌های دارویی از نظر جنس، شکل و عملکرد انواع مختلفی دارند. جنس این درب‌ها معمولاً از پلاستیک، آلومینیوم یا سایر فلزات است. درب بطری پت دارویی یکی از پرکاربردترین انواع درب بطری در این حوزه می باشد. انتخاب نوع مناسب ماده تشکیل دهنده درب بطری دارویی به عوامل مختلفی از جمله نوع دارو، کاربرد بطری و نیازهای مصرف‌کننده بستگی دارد.

 درب بطری پت دارویی

درب‌های پلاستیکی نسبت به مدل های فلزی و آلومینیومی ارزان‌تر و سبک‌تر هستند. این درب ها به سادگی روی دهانه بطری پت پیچ می‌شوند. همچنین می توان آن ها را به آسانی باز و بسته نمود.

بطری های پت دارویی نقش مهمی در حفظ کیفیت و ایمنی محتویات آن دارند. درب بطری دارویی باید دارای خصوصیات خاصی باشد تا بتواند به طور موثر از داروها محافظت نماید.

درب بطری دارو

مزایای استفاده از درب بطری پت دارویی

1- ارزان

2- وزن کم (سبک)

3- عدم تغییر خواص دارو

4- راحتی استفاده

5- سازگار با محیط زیست

6- زیست تخریب پذیر

7- آب‌بندی مناسب

8- دوام و استحکام

9- حفظ کیفیت و ایمنی داروها

10- عدم ورود هوا، گرد و غبار و سایر عوامل خارجی به درون بطری

مطلب پیشنهادی
اسپری رقیق پاش

ماده اولیه محصولات پت

بطری و درب های پلاستیکی از متریال پلیمری ساخته می شوند. ماده اولیه این محصولات براساس نوع کاربرد خود می تواند پلی اتیلن ترفتالات (PET) و یا پلی اتیلن (PE) باشد. پلی اتیلن ترفتالات یک پلیمر شفاف است که دارای ویژگی های ذیل می باشد:

  • مقاوم در برابر ضربه
  • دارای استحکام کافی در برابر خراش و ساییدگی
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • عدم تغییر شکل در دماهای مختلف محیطی

با توجه به موارد ذکر شده، این ماده بهترین انتخاب برای ساخت بطری های حاوی مایعات است.

فروش درب بطری

دلایل تفاوت قیمت محصولات پت با سایر محصولات

قیمت انواع مختلف درب بطری تا حدود زیادی تحت تأثیر قیمت ماده اولیه آن است. آلومینیوم رایج ترین نوع ماده اولیه برای ساخت درب بطری های دارو می باشد. نوسان قیمت این ماده در بازه های زمانی مختلف زیاد است. همچنین گران تر از محصولات پتروشیمی بوده، در نتیجه استفاده از آن جز در موارد خاص به صرفه نمی باشد. اما متریال پلیمری صنعتی در دسترس بوده و نوسانات قیت زیادی در این حوزه دیده نمی شود. از این رو گزینه مناسبی برای ساخت و تولید انبوه انواع درب بطری می باشد.

تولید درب بطری پت دارویی و انواع درب بطری فرآورده های صنعتی

واحد صنعتی « پرشین درب آسیا » تولید کننده انواع درب بطری پت دارویی با ظاهری صاف و یکدست است. این محصولات با عملکرد استاندارد، از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردارند. محصولات این مجموعه توسط جدیدترین دستگاه ها ساخته می شوند، در نتیجه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. انواع درب بطری پت دارویی نقش مهمی در حفظ کیفیت و ایمنی داروها دارد.

درب بطری روغن مایع

صادرات درب بطری

ما به عنوان تولید کننده درب بطری در شیراز تکنولوژی جدید Compression Molding را در دستور کار خود قرار داده ایم و محصولات خود را براساس بالاترین استاندارد جهانی عرضه می نماییم. فرآیند آب بندی و گازبندی درب بطری از مهم ترین مواردی است که در واحد صنعتی PDA با بالاترین دقت و کیفیت به آن پرداخته می شود.

این مجموعه به عنوان صادر کننده برتر درب بطری پت در کشور، تعامل و همکاری خود را با کشورهای اروپایی و آسیایی بیش از پیش گسترش داده است و هم اکنون کلیه محصولات این مجموعه با بالاترین درجه کیفی به کشورهای مطرح اروپایی و آسیایی ارسال می گردد.

تولید کننده درب بطری باکیفیت

شما مشتریان گرامی به سادگی می توانید انواع درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 ،،  درب تریگر 28 میلی متر ،، انواع پریفرم و … را با گزینه های سفارشی دلخواه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *