English  فارسی  العربیه 
مرکز خرید درب بطری
مرکز خرید درب بطری
25 دی 1402
قیمت درب بطری نوشابه
قیمت درب بطری نوشابه
25 دی 1402

اسپری های رقیق پاش به اشکال مختلفی تولید می شوند. پمپ رقیق پاش ، اسپری تفنگی ، اسپری تریگر یا اسپری ماشه ای از دیگر اسامی این محصولات هستند. این محصولات اغلب از مواد پلیمری نظیر پلی اتیلن ترفتالات (PET) تولید می شوند. علت استفاده از این ماده پلیمری، ویژگی های خمشی و کششی آن است که کاملاً منحصر به فرد می باشد. این ماده غیر سمی است و به دلیل بازیافت، اثرات منفی زیست محیطی بر روی کره زمین به جای نمی گذارد.

انواع اسپری رقیق پاش

واحد صنعتی « پرشین درب آسیا» (PDA) تولید کننده انواع درب بطری پت و انواع اسپری رقیق پاش با دانش فنی روز می باشد. این محصولات بسیار باکیفیت هستند و از دقت کافی در هنگام ساخت برخوردارند. این مجموعه بزرگ با بهره مندی از دستگاه های به روز و تجهیزات مدرن نظیر سیستم های پیشرفته تحلیل تصویر، کلیه ایرادات ظاهری درب بطری را مشخص می سازد و امکان رفع اشکالات و تغییرات وجود خواهد داشت.

توزیع دقیق و یکنواخت جرم بواسطه دستگاه قالب گیری پیشرفته، از دیگر مزایای استفاده از تجهیزات مدرن می باشد. اندازه گیری ابعاد و ضخامت محصول تولید شده توسط ابزارهای میکرومتر دقیق صورت می گیرد.

اسپری رقیق پاش

1- درب اسپری دهانه 28 میلی متری

درپوش ها یا سرهای اسپری که به عنوان ” اتومایزر ” نیز شناخته می شوند، افزودنی های آشنا به بطری های عطر هستند. شما به سادگی می توانید درپوش را با انگشت فشار دهید و مایع به صورت اسپری یا جت ریز ظاهر می شود. اکثر کلاهک های اسپری پلاستیکی هستند، اگرچه برای ادکلن های لوکس از درپوش های اسپری فلزی نیز استفاده می نمایند.

به طور کلی، برای محافظت از درپوش ها و جلوگیری از تخلیه تصادفی، بیشتر محصولات حاوی یک کلاه محافظ پلاستیکی یا فلزی جداگانه هستند که به خوبی روی بطری قرار می گیرد. بطری های اسپری، درواقع ظروف آئروسل تحت فشار مانند دئودورانت ها هستند که در آن نازل بر روی یک لوله پلاستیکی قرار می گیرد.

درب اسپری رقیق پاش

مطلب پیشنهادی
درب و دستگیره بطری پت

2- درب تریگر دهانه 28 میلی متری

درپوش های ماشه ای را در هر فروشگاهی خواهید یافت! این محصولات که برای همه ما کاملاً آشنا هستند، این امکان را می دهند که ماشه را فشار داده و به کمک یک جت یا اسپری محصول را آزاد کنید. آن‌ها برای ساخت بطری های شوینده، ایده مناسبی می باشند. (مانند بطری های پاک کننده پنجره و اسپری حمام، محصولات باغی مانند آفت کش و …)
بیشتر شامل یک مکانیسم قفل است که در آن نازل یا کل درپوش را می‌پیچانید تا از تخلیه تصادفی جلوگیری شود. در برخی از مدل ها، سرهای ماشه به شکل معمولی ساخته می شوند، چون برای تعدادی از کاربردها نیازی به قفل کردن محصول نیست.

درب اسپری تریگر

صادر کننده اسپری رقیق پاش

شرکت « پرشین درب آسیا » طی سال های اخیر، به عنوان صادر کننده برتر محصولات پت به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی در میان سایر رقبا مطرح است. صادرات درب بطری با بهترین کیفیت صورت می پذیرد.

پرشین درب آسیا 

این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه، به تولید انبوه درآید.

جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب و دستگیره بطری پلاستیکی از جمله درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب شورت نک 1881 ،، درب فیلیپ تاپ دهانه 28  و … با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما عزیزان برای مشاهده محصولات می توانید به صفحه فروشگاه سایت ما مراجعه نمایید! ما به عنوان بزرگترین تولید کننده درب بطری در شیراز ، انواع محصولات پت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران گرامی قرار می دهیم. این واحد صنعتی همچنین مفتخر به ساخت انواع پریفرم با روش های اصولی می باشد.

فروش درب بطری با بهترین درجه کیفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *