English  فارسی  العربیه 
درب بطری روغن مایع
عرضه درب بطری روغن مایع (دهانه 28)
11 دی 1402
اسپری رقیق پاش
اسپری رقیق پاش
11 دی 1402

مرکز خرید درب بطری اینجاست، در شیراز! ما به عنوان تولید کننده برتر و صادر کننده مطرح در میان کشورهای حوزه خلیج فارس، ارائه دهنده انواع درب بطری پت با بهترین کیفیت می باشیم. تنوع محصولات این مجموعه زیاد است. جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب بطری پت از جمله درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 ،،  درب تریگر 28 میلی متر ،، انواع پریفرم و … با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مرکز خرید درب بطری

بسیاری از درب بطری های مایع از پلاستیک ساخته شده اند. درپوش های ساخته شده از این ماده عملکرد نشتی خوبی دارند و می توانند به طور موثری از آلوده شدن مایع داخل بطری توسط دنیای خارج جلوگیری کنند. مهم ترین انواع درب بطری موجود در بازار به شرح ذیل است:

درپوش پیچ

رایج ترین نوع درب بطری، درب پیچی است. استفاده از آن ها در طیف گسترده ای از بسته بندی انواع نوشیدنی به صورت خودکار یا دستی متداول می باشد. در کلاهک های پیچ، گشتاوری که برروی دهانه ایجاد می شود باید کنترل شده باشد تا درب ها به درستی برروی دهانه چفت گردند. همچنین نیرو باید به اندازه کافی اعمال شود تا از بروز نشتی ممانعت به عمل آید. اما نه آنقدر محکم که کاربر نهایی نتواند بسته را جدا کند. درپوش های پیچ اغلب برای بطری های آب معدنی ، دوغ ، نوشابه، آبمیوه و … کاربرد دارند.

شرکت های تولید کننده پت در ایران

درپوش دیسک پلاستیکی

درپوش‌های دیسکی دارای یک لولای فشاری هستند و برای پخش مایعات غلیظ‌تر یک گزینه ایده‌آل به شمار می روند. هنگام فشار دادن، مایع غلیظ (با چگالی بالاتر) از نقطه کوچک تعبیه شده برروی درپوش بیرون می ریزد. کرم ها، ژل ها و لوسیون ها کاربردهای رایجی برای درپوش دیسکی هستند.

مطلب پیشنهادی
درب بطری فرآورده های صنعتی

درب بطری تخصصی دارو – مرکز خرید درب بطری

درپوش های پلاستیکی نه تنها در صنایع غذایی و آشامیدنی، بلکه در نگهداری مواد شیمیایی و پزشکی نیز قابل استفاده هستند. به عنوان مثال، درب بطری دارو ، شکل و طرح تخصصی یک کلاهک پلاستیکی ایمن به شمار می رود. سایر مدل های تخصصی بطری های دارو، ایمنی بالایی دارند و برخی دارای قفل ایمنی کودک می باشند.

درب بطری دارو

درب بطری محصولات آرایشی بهداشتی

از کلاه های پلاستیکی نیز در صنایع هنری و آرایشی – بهداشتی برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود. درب های پلاستیکی در اندازه ها و اشکال مختلف روی بطری های جوهر، رنگ ، اکسیدان مو و .. استفاده می شود. هر صنعت دارای الزامات طراحی و کیفیت متفاوتی است و تعداد زیادی از تولیدکنندگان وجود دارند که می توانند این الزامات را برآورده سازند.

مطلب پیشنهادی
کاربرد درب فیلیپ تاپ در صنایع بهداشتی

درب جوش

نوعی درب که مستقیماً توسط فرآیند ذوب بر روی قسمت نرم کلاهک جوش داده می شود، ” درب جوش ” نامیده می شود. در واقع مشتقی از کلاهک پیچی و کلاهک تخصصی است. خروجی ظرف روی درپوش مونتاژ می گردد. درب جوش نوع جدیدی از درب های انعطاف پذیر پلاستیکی است که در صنایع شیمیایی، پزشکی و غذایی روزانه کاربرد فراوانی دارد.

پرشین درب آسیا ؛ مرکز خرید درب بطری با بهترین کیفیت ساخت

شرکت پرشین درب آسیا با تولید روزانه هزاران عدد درب بطری ، یکی از توزیع کنندگان بزرگ محصولات پت به سراسر کشور می باشد. این محصولات از جنس پلی اتیلن ترفتالات (PET) هستند و توسط دستگاه های مجهز ساخته می شوند.

تولید کننده درب بطری

صادرات درب بطری | تولید کننده درب بطری در شیراز

این مجموعه با سال ها فعالیت در حوزه صادرات درب بطری ، مفتخر به عرضه انواع درپوش پلاستیکی می باشد. این محصولات به کشورهای آسیایی، اروپایی و خاورمیانه ارسال می گردد.

انواع درب بطری آب معدنی با ویژگی آب بندی ،، درب بطری دوغ و درب بطری نوشابه با ویژگی گازبندی و سایر محصولات پت با بهترین درجه کیفی عرضه می گردد.

برای مشاهده انواع درب پلاستیکی بطری به صفحه ذیل مراجعه فرمایید:

فروش درب بطری

مرکز خرید درب بطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *