English  فارسی  العربیه 
تولید دستگیره درب بطری براساس استانداردهای روز
26 تیر 1402
قیمت انواع درب بطری
قیمت انواع درب بطری پلاستیکی
26 تیر 1402

نوشیدنی هایی مانند دوغ و نوشابه دارای گاز حل شده هستند، به همین دلیل باید به شیوه دیگری متفاوت از آب معدنی بسته بندی شوند. درب بطری های دوغ باید از نشتی گاز درون مایع جلوگیری نمایند. بنابراین در هنگام ساخت باید از ویژگی مهمی به نام « گازبندی » برخوردار گردند. درب بطری با چنین ویژگی « درب لاینردار » نامیده می شود. فروش درب بطری دوغ اغلب با دهانه 28 میلی متر صورت می پذیرد.

فروش درب بطری دوغ

پرشین درب آسیا PDA ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان درب بطری با بهترین درجه کیفی می باشد. فروش درب بطری دوغ با قابلیت گازبندی با قیمت مناسب صورت می پذیرد.

محصولات تولید شده قابل استفاده برای انواع خطوط پرکن و درب بند در تمامی کارخانجات می باشند.

درب بطری دوغ

گازبندی درب بطری چیست؟

برای گازبندی درب بطری، از آستر بین درپوش و بطری استفاده می شود. جنس آستر از ماده پلیمری غیر سمی است و هیچگونه تغییر شکلی در برابر مواد نوشیدنی نشان نمی دهد. همچنین به گونه ای ساخته می شود که درب به طور کامل بر روی دهانه بطری چفت خواهد شد. کیفیت آستر تأثیر زیادی در آب بندی و گازبندی کامل درب بطری دارد. به گونه ای که اگر ماده پلیمری از مرغوبیت بالایی برخوردار نباشد، باعث نشتی مایع می گردد. در زمان چفت کردن درب با بطری، آستر توسط فشاری که بر آن وارد می شود به درب می چسبد. هنگامی که درب آن برداشته می شود، آستر حساس به فشار در بالای بطری باقی می ماند.

درب گازبندی شده مقاومت خوبی در برابر قلیاها و اسیدها دارد. برخی نوشیدنی ها درصد اسیدیته یا قلیائیت بالاتری دارند، از این رو می توان با خیالی آسوده بدون نگرانی از تغییر شکل درب بطری از آن ها استفاده نمود. در صورتی که متریال اولیه کیفیت لازم را نداشته باشد، طعم و بوی اصلی مایع حفظ نخواهد شد.

فروش درب بطری دوغ

مطلب پیشنهادی
گازبندی درب بطری به چه معناست؟

ساخت درب بطری توسط دستگاه های مکانیزه و مجهز

خط تولید مجموعه « پرشین درب آسیا » مجهز به دستگاه های پیشرفته و به روز می باشد. کلیه محصولات توسط سیستم های پیشرفته تحلیل تصویر بررسی می گردند و هرگونه اشکالات ظاهری برطرف می شود.

اگر دستگاه قدیمی و بی بهره از فناوری جدید باشد ، توزیع یکنواخت جرم بواسطه قالب گیری پرسی انجام نمی پذیرد. از این رو درب لاینردار کیفیت لازم را نخواهد داشت و تولیدکننده نوشیدنی را با مشکل روبرو خواهد ساخت. فروش درب بطری دوغ با قابلیت گازبندی و آب بندی توسط دستگاه های تمام مکانیزه و پیشرفته صورت می پذیرد.

کنترل کیفی محصولات در آزمایشگاه پیشرفته

پس از تولید محصول نمونه، نیاز است تا کیفیت آن تایید شود. برای این منظور کارشناسان مجرب آزمایشگاه مجهز این واحد تولیدی ، با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی به روز عملکرد آب بندی و گاربندی درب ، کیفیت آستر ، ابعاد دقیق دهانه درب ، ثبات رنگی و … را سنجیده و در صورت تأیید براساس استانداردهای بین المللی ، روند تولید ادامه می یابد.

قیمت درب بطری دوغ

فروش درب بطری دوغ با رنگ بندی کامل

هریک از برندهای تولید کننده دوغ براساس برندینگ خود، یک رنگ را برای درب بطری انتخاب می کنند. در حال حاضر برندهای زیادی در این زمینه فعالیت دارند که رقابت میان آن ها برای فروش محصولات خود داغ است. این شرکت برای برطرف نمودن نیاز برندهای مختلف مجموعه ای از رنگ بندی کامل را ارائه داده است. بدین ترتیب به سادگی می توانید رنگ موردنظر خود را انتخاب نمایید. علاوه بر این امکان درج هرگونه لوگو برروی درب بطری فراهم گردیده است.

صادرات درب بطری

علت معروفیت این شرکت در میان رقبای خارجی خود ، پرداخت عالی و ساختار محکم محصولات است. به دلیل استفاده از متریال با کیفیت ، خروجی نهایی نیز از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد.

پرشین درب آسیا به عنوان صادرکننده برتر، عرضه کننده انواع درب بطری پت (پلاستیکی) نظیر درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری ،، درب شورت نک 1881 ،، پریفرم ،، دستگیره درب بطری و … با قیمت مناسب می باشد.

انواع درب بطری

شماره تلفن های پرشین درب آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *