English  فارسی  العربیه 
درب بطری شامپو
ساخت درب بطری شامپو با فناوری‌های روز
4 دی 1402
مرکز خرید درب بطری
مرکز خرید درب بطری
4 دی 1402

بطری های روغن مایع بسته به نوع برند می توانند متمایز از یکدیگر تولید شوند. اما اغلب آن ها از یک فرم بدنه واحد ساخته شده اند. درب بطری روغن مایع اغلب به چند شکل تولید می شود. درب پرسی، درب دو تکه، درب آسان ریز و یا درب معمولی دهانه 28 میلی متر. هریک از این محصولات با یک شیوه منحصر به فرد و توسط یک دستگاه ساخته می شوند. درب بطری ها پس از تولید به کارخانه های روغن سازی ارسال شده و روزانه صدها عدد بطری روغن آفتابگردان، کنجد، ذرت، کالاندولا و … روانه بازار می گردند.

درب بطری روغن مایع

شرکت « پرشین درب آسیا » تولید کننده درب دهانه 28 میلی متری با بهترین کیفیت می باشد. این مدل کاربردهای متنوعی دارد که یکی از آن ها به عنوان درب بطری روغن مایع می باشد. بیشترین کاربرد درب دهانه 28 اغلب به آب معدنی مربوط می شود که بیشترین میزان تولید را به صورت روزانه در کشور دارد.

درب بطری روغن مایع

ویژگی های درب بطری روغن مایع با دهانه 28

برخی از مهم ترین خصوصیات درب های پلاستیکی بطری های روغن به شرح ذیل است:

1- برخورداری از مقاومت شیمیایی 

یکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از مواد پلیمری نظیر پلی اتیلن ترفتالات، مقاومت شیمیایی بالای درب بطری می باشد. ترکیبات روغنی نباید هیچگونه تأثیری برروی شکل ظاهری و ویژگی های فیزیکی آن بگذارند. درب بطری نباید بر اثر برخورد مواد شیمیایی، تغییر شکل یا تغییر رنگ دهد. به عبارتی دیگر ثبات مواد پلیمری تشکیل دهنده درب، بسیار حائز اهمیت است. بهتر است بدانید پلی اتیلن ترفتالات با حروف اختصاری PET ، پایداری خوبی در برابر اغلب مواد اسیدی یا قلیایی از خود نشان می دهد. به علاوه سمی نیست و هیچگونه خطری برای انسان ندارد.

درب بطری روغن مایع

2- وزن پایین 

دومین ویژگی وزن کم آن است. روغن از چگالی بالایی نسبت به آب برخوردار است. به همین دلیل بطری های حاوی روغن سنگین تر از آب معدنی هستند. با توجه به این امر درب پلاستیکی نباید وزن چندانی به بطری اضافه نماید. مواد پلیمری بهترین گزینه برای ساخت درب بطری به شمار می روند. زیرا وزن کمی دارند و سبک هستند.

فروش درب بطری

3- امکان رنگ پذیری

رنگ درب بطری های روغن معمولاً زرد است. علت این انتخاب به رنگ روغن باز می گردد. بطری های روغن شفاف هستند، بنابراین رنگ روغن کاملاً نمایان است. زرد بهترین هماهنگی را با بدنه بطری دارد. البته این موضوع به صورت صد درصدی صادق نیست و بنا به نظر و خواست تولید کننده می تواند رنگ بندی متفاوتی داشته باشد. مواد پلیمری رنگ پذیر هستند و می توانند به رنگ های مختلفی تولید شوند.

4- ممانعت از بروز نشتی

آب بندی درب بطری بدین معناست که هیچگونه نشتی پس از انجام این فرآیند رخ نخواهد داد. به عبارت دیگر پس از آب بندی درب بر روی دهانه بطری، امکان نشتی به صفر خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

5- بحث تبلیغات برروی درب بطری روغن مایع

ویژگی بعدی به بحث چاپ لوگو بر روی درب مربوط می شود. در حالیکه اغلب شرکت های تولید روغن مایع ترجیح می دهند تبلیغات و لوگو بر روی نوار کاغذی بطری درج گردد، اما برخی نیز خواهان چاپ لوگو بر روی درب بطری روغن مایع هستند.

پرشین درب آسیا

جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب بطری از جمله درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 ،،  درب تریگر 28 میلی متر و … با کارشناسان ما تماس بگیرید. این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه، به تولید انبوه درآید.

ما به عنوان بزرگترین تولید کننده درب بطری در شیراز ، انواع محصولات پت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران گرامی قرار می دهیم. برای مشاهده محصولات سری به فروشگاه بزنید!

فروش درب بطری

تولید کننده درب بطری پت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *