English  فارسی  العربیه 
تولید کننده درب فیلیپ تاپ
تولید کننده درب فیلیپ تاپ (Flip Top)
27 آذر 1402
درب بطری روغن مایع
عرضه درب بطری روغن مایع (دهانه 28)
27 آذر 1402

درب بطری های شامپو با اشکال متنوعی تولید می شود. اما در اغلب موارد برای طراحی بطری ها از درب های غلیظ پاش استفاده می گردد. این محصولات از پلی اتیلن ترفتالات یا پلی اتیلن ساخته می شوند.

درب بطری شامپو

درپوش های پلاستیکی Flip Top برای انواع مایعات از جمله پاک کننده آرایش، ضدعفونی کننده دست، شامپو، کرم ها، ژل ها، لوسیون ها، مایع ظرفشویی و … ایده آل هستند. این درپوش دارای یک درب لولایی یکپارچه است که یک روزنه بر روی آن تعبیه شده است. (جهت خروج مایع غلیظ از بطری) کلاهک متصل بر روی درپوش به خوبی بر روی ستون درب چفت می شود و از ریزش یا نشتی آن ممانعت به عمل می آورد. درب فیلیپ تاپ قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد است. این محصولات یک راه حل مناسب برای حفاظت از محیط زیست به شمار می روند.

فروش درب بطری شامپو

مزایای درب بطری ساخته شده از مواد پلیمری

درپوش های پلاستیکی، یک راه حل اقتصادی عالی برای نگهداری انواع نوشیدنی در صنعت غذایی به شمار می روند. در صورتی که درپوش ها به درستی اعمال شوند، می توانند باعث ایجاد خلاء در هنگام بسته بندی مواد نوشیدنی گردند. کلاهک های پلاستیکی، مانند اکثر محصولات پلاستیکی رایج، دارای چندین مزیت هستند. این مزایا عبارتند از :

  • هزینه کم
  • دوام زیاد
  • قابلیت سفارشی سازی
  • پایداری شیمیایی

هزینه ای که به تولید کنندگان تحمیل می گردد، ناچیز است. در نتیجه این کلاهک ها به تولید انبوه می رسند. بنابراین محصولات پت با صرفه جویی مالی قابل توجه، از قابلیت تجاری سازی برخوردار می باشند.

مطلب پیشنهادی
درب اسپری رقیق پاش

ویژگی های درب Flip Top

شرکت « پرشین درب آسیا (PDA» تولید کننده درب فیلیپ تاپ دهانه 28 میلی متر ( درب بطری شامپو ) با بهترین درجه کیفی می باشد. این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در ذیل به آن اشاره می نماییم:

  • استفاده از آن ها ساده است.
  • کاملاً قابل بازیافت هستند.
  • سبک وزن می باشند.
  • محتویات مایع درون ظرف را تازه و تمیز نگه می دارد.
  • رنگ بندی متنوعی دارند، از این رو برند شما را تقویت می کنند.
  • مهر و موم محکمی دارند و عملکرد ضد نشتی آن ها قوی است.
  • در حین وارد شدن ضربات مختلف در حین حمل و نقل و جابجایی دچار تغییر شکل نمی شود.

تولید کننده درب بطری شامپو

خرید انواع محصولات پت و پریفرم از تولید کننده معتبر در شیراز 

ما به عنوان بزرگترین تولید کننده درب بطری در شیراز ، انواع محصولات پت را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهیم.

جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب بطری از جمله درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب تریگر 28 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 و … با کارشناسان ما تماس بگیرید. این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه ، به تولید انبوه درآید.

درب بطری عمده

با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه، کلیه هزینه ها به روز می باشند و برای اطلاع از آن ها باید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. نکته ای که حائز اهمیت می باشد اینست که در هر شرایطی، عوامل این مجموعه منصفانه بودن قیمت های عرضه شده به مشتری را در اولویت کاری خود قرار داده اند. محصولات این مجموعه با « قیمت های مناسب » عرضه می گردند.

توجه : در صورت سفارشی سازی موارد خاص ، هزینه ها متفاوت خواهد بود.

صادرات درب بطری

این مجموعه یکی از صادرکنندگان معتبر در حوزه ساخت محصولات پت است. کلیه محصولات با بهترین درجه کیفی به کشورهای آسیایی ، اروپایی و … ارسال می گردند.

برای مشاهده انواع محصولات تولید شده در این واحد صنعتی به صفحه ذیل مراجعه فرمایید:

فروش درب بطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *