English  فارسی  العربیه 
مزایای درب فیلیپ تاپ
مزایای درب فیلیپ تاپ
13 آذر 1402
درب بطری شامپو
ساخت درب بطری شامپو با فناوری‌های روز
13 آذر 1402

واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا (PDA) “ به عنوان صادرکننده برتر انواع درب بطری پلاستیکی (پت)، تولید کننده درب فیلیپ تاپ با دهانه 28 میلی متری می باشد. این محصول که به نام « غلیظ پاش » نیز در بازار شناخته می شود، از متریال اولیه پتروشیمی با بهترین درجه کیفی تهیه می گردد.

تولید کننده درب فیلیپ تاپ 

همانطور که در مطلب مزایای درب فیلیپ تاپ بیان شد، این محصول یکی از جدیدترین مدل های درب بطری است که در صنایع متعددی کاربرد پیدا کرده است. مهم ترین ویژگی های این درب بطری، تطبیق پذیری و استفاده آسان از آن می باشد. در حوزه راه‌حل‌های بسته‌بندی مدرن، درب Flip Top نمادی از نبوغ و بهبود عملکرد است. همانطور که صنایع همچنان به تجربه خوب کاربر و حفظ محیط زیست اولویت می دهند، درب بطری Flip Top نمادی از پیشرفت در این حوزه است.

فروش درب Flip Top

کاربردهای درب بطری Flip Top در صنعت تولید محصولات بهداشتی

مهم ترین و اصلی ترین کاربرد فیلیپ تاپ، درب محصولات مراقبت های خانگی و شخصی است. ماهیت کاربرپسند درب Flip Top باعث گسترش استفاده از آن در خط تولید بسته بندی محصولات آرایشی – بهداشتی گردیده است. از شامپوها و لوسیون‌ها گرفته تا محلول‌های پاک‌کننده، این کلاهک، ارائه دهنده دسترسی بدون دردسر با حفظ یکپارچگی محصول می باشد.

علاوه بر صنعت بهداشتی، این درب را می توان در برخی از محصولات صنایع ذیل نیز یافت:

آشپزی و چاشنی

رستوران‌ها و تولیدکنندگان مواد غذایی از درپوش بطری Flip Top به دلیل توانایی آن در پخش انواع سس‌ها، روغن‌ها و چاشنی‌ها استقبال کرده‌اند. طراحی ضد نشتی آن توزیع مناسبی را تضمین می کند و تجربه مصرف این محصولات را بهبود می بخشد. البته باید توجه داشت که شکل ظاهری این محصولات متمایز از مدل های قابل استفاده در صنعت آرایشی – بهداشتی می باشد.

مطلب پیشنهادی
فرآیند قالب گیری درب بطری - بررسی دو روش تزریقی و کامپرشن

صنعت نوشیدنی

در صنعت نوشیدنی، درب بطری Flip Top انقلابی در بسته بندی نوشیدنی های گازدار ایجاد کرده است. توانایی آن در حفظ کربناته و طراوت نوشیدنی آن را به انتخابی مطلوب در میان کارخانه ها و تولیدکنندگان نوشیدنی تبدیل کرده است.

ساخت درب فیلیپ تاپ با چند مزیت

این درب بطری از متریال پتروشیمی نظیر پلی پروپیلن PP یا پلی اتیلن تزریقی یا پلی اتیلن ترفتالات (پت) ساخته می شود. درنیتجه بسیار مقاوم است و در برابر ضربات دچار شکستگی یا خوردگی نمی گردد. دکمه ای که بر روی دهانه درب طراحی شده، با فشار اندک یک انگشت به راحتی باز و بسته می شود. حالت فنری درب همواره حفظ می گردد و شرایط محیطی نظیر رطوبت از مقاومت آن نمی کاهد. (به یکباره نمی شکند)

استفاده از این درب خصوصاً برای کاربردهای بهداشتی بسیار آسان و راحت است. دکمه تعبیه شده بر روی درب از خروج محتویات درون بطری در حین حمل و نقل یا جابجایی جلوگیری می نماید.

تولید کننده درب فیلیپ تاپ

تولید کننده درب بطری در شیراز

جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب بطری از جمله درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب تریگر 28 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 و … با کارشناسان ما تماس بگیرید. این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه ، به تولید انبوه درآید.

جهت ثبت سفارش و خرید عمده با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. محصولات این واحد صنعتی با بهترین قیمت عرضه می گردند.

درب بطری عمده

قابلیت بازیافت محصولات پت

یکی از مهم ترین ویژگی های تولید محصولات پلاستیکی (PET)، قابلیت بازگردانی و استفاده مجدد آن هاست. این موضوع طی سال های اخیر در سطح بین المللی حائز اهمیت گردیده است و توجه کلیه جوامع را به سوی خود کشانده است. از این رو انتخاب متریال اولیه ای که از این قابلیت برخوردار نباشند، کار عاقلانه ای نیست. کلیه محصولات تولید شده در این مجموعه دارای قابلیت بازیافت و استفاده مجدد می باشند. این امر به حفظ محیط زیست کمک شایانی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *