English  فارسی  العربیه 
درب بطری یکبار مصرف
تولید انواع درب بطری یکبار مصرف
6 آذر 1402
تولید کننده درب فیلیپ تاپ
تولید کننده درب فیلیپ تاپ (Flip Top)
6 آذر 1402

در صنعت در حال تحول بسته بندی و نوشیدنی، درب بطری Flip Top به عنوان یک محصول نوآورانه ظاهر شده است. از مهم ترین مزایای درب بطری فیلیپ تاپ می توان به ترکیب یکپارچه راحتی و عملکرد ساده آن اشاره نمود. این طراحی مبتکرانه به عنوان یک تغییر مثبت در دنیای بسته بندی بطری ها به شمار می رود. این محصول نه تنها تجربه کاربر را بهبود می بخشد، بلکه نگرانی های زیست محیطی را نیز برطرف می کند.

رونمایی از درپوش بطری Flip Top

درب بطری Flip Top که به عنوان درب تاب دار یا درپوش واشر نیز شناخته می شود، مکانیزمی ساده برای بسته بندی بطری های نوشیدنی می باشد. استفاده از درب فیلیپ تاپ برای محصولات آرایشی – بهداشتی ارائه یک راه حل کارآمد و کارپسند برای آب بندی مایعات به شمار می رود. این نوع از درب های پلاستیکی یک لولا دارد که به کمک آن می توان به راحتی کلاهک درب را باز کرد و با تکان دادن یک انگشت به طور ایمن بسته می شود. این مکانیسم متمایز نیاز به درپوش یا چوب پنبه‌های پیچی سنتی را از بین می‌برد و روش دسترسی و آب بندی مایعات بطری را متحول می‌سازد.

فروش درب فیلیپ تاپ دهانه 28

مزایای درب فیلیپ تاپ

مزایای درب فیلیپ تاپ

این درپوش های بطری کاربردهای وسیعی دارند و برای بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین مزایای درب فیلیپ تاپ می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- قابلیت استفاده مجدد و پایداری

در جهانی که به طور فزاینده ای نگران زباله های پلاستیکی هستیم، درب بطری Flip Top به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست می درخشد. برخلاف درپوش‌های یکبار مصرف، این درب‌ها برای استفاده مکرر طراحی شده‌اند که مصرف کلی مواد بسته‌بندی یکبار مصرف را کاهش می‌دهند و به آینده‌ای پایدارتر کمک می‌کنند.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده پریفرم در شیراز

2- تطبیق پذیری

تطبیق پذیری درب بطری Flip Top در سازگاری آن با طیف گسترده ای از نوشیدنی ها از جمله موارد ذیل مشهود است:

  • شامپوها
  • روغن های خوراکی و غیر خوراکی
  • سس ها
  • شوینده ها (نظیر مایع ظرفشویی، مایع دستشویی و ..)

سازگاری این محصول، آن را برای صنایع مختلفی که به دنبال راه حل های بسته بندی قابل اعتماد و نوآور هستند، تبدیل به یک انتخاب مناسب می کند.

فروش درب فیلیپ تاپ

3- مهر و موم هوا

علیرغم طراحی ساده، درب بطری Flip Top دارای مکانیزم آب بندی استثنایی است. واشر درون درپوش بسته شدن ایمن را تضمین می کند. همچنین به طور موثر کربناته و طعم نوشابه های گازدار را حفظ نموده و در عین حال از ورود آلودگی جلوگیری می کند.

4- استفاده آسان از مزایای درب فیلیپ تاپ

ویژگی بارز درب بطری Flip Top راحتی بی نظیر آن است. با چرخاندن سریع، درب بطری باز می شود تا محتویات بطری خارج گردد و با حرکتی به همان اندازه بدون دردسر، محکم بسته می شود تا از ریختن مایع جلوگیری گردد. این روش کاربرپسند، دردسر برخورد با کلاه‌های سنتی را از بین می‌برد و آن را به انتخابی ارجح برای صنایع آرایشی بهداشتی تبدیل می‌کند.

کاربرد درب فیلیپ تاپ

پرشین درب آسیا | فروش درب فیلیپ تاپ

جهت ثبت سفارش و خرید انواع درب بطری از جمله درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب تریگر 28 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 و … با کارشناسان ما تماس بگیرید. این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی ، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه ، به تولید انبوه درآید.

برای اطلاع و استعلام از قیمت های روز، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *