English  فارسی  العربیه 
قیمت عمده درب بطری نوشابه
قیمت عمده درب بطری نوشابه
5 مهر 1402
شرکت های تولید کننده پت در ایران
شرکت های تولید کننده پت در ایران
5 مهر 1402

پریفرم ها عمدتاً در ساخت آب معدنی بسته بندی شده، نوشابه های گازدار و روغن های خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، پریفرم ها در بسیاری از زمینه ها مانند بسته بندی مواد غذایی (ترشیجات و مربا)، بسته بندی مواد شوینده، لوازم آرایشی و بهداشتی و بطری های دارو کاربرد دارند.
شرکت ” پرشین درب آسیا تولید کننده پریفرم در شیراز ، محصولات خود را با بالاترین درجه کیفی عرضه می نماید.

تولید کننده پریفرم در شیراز (PDA)

پریفرم های این مجموعه توسط متخصصان کارآزموده با بهره مندی از به روزترین دانش فنی، طراحی می شوند. پس از آن با مجهزترین و مدرن ترین دستگاه ها تولید شده و از بالاترین میزان یکنواختی برخوردار می باشند.

تولید کننده پریفرم در شیراز

پریفرم های PET چیست و چه کاربردی دارد؟

این محصول از طریق یک نوع فرآیند قالب گیری و تزریق دقیق ایجاد می شود. برای ساخت پریفرم PET ابتدا باید رزین دانه بندی شده حرارت داده شود تا مخلوط صافی به دست آید. سپس این مخلوط یکنواخت در قالب تزریق می شود و از سیستم خنک کننده عبور می کند تا سفت شود. پس از مرحله دمیدن، شکل دلخواه را به خود می گیرد و یک بطری پلاستیکی ایجاد خواهد شد. اشکال ظروف نهایی تنوع زیادی دارند و می توانند از نظر وزن، رنگ و شکل متفاوت باشند. این فرآیند پیچیده ای است که باید توسط متخصصان انجام شود.

پریفرم های PET از 10 گرم تا 750 گرم متغیر است، این به نوع ظرف بستگی دارد. سرعت و دمای رزین در زمان تزریق، سرعت و دمای خنک‌سازی، فشار آب مصرفی و ترکیب مایع خنک‌کننده از عوامل تعیین کننده شکل ظاهری آن است.

خرید پریفرم بطری

ماده سازنده 

پریفرم یک محصول ساخته شده از ماده پلیمری ” پلی اتیلن ترفتالات “ است که معمولاً به عنوان ” PET “ شناخته می شود. ماده پلیمری پلی اتیلن ترفتالات غیر سمی است و در برابر مواد خوراکی اسیدی یا قلیایی و گازها تغییر حالت نمی دهد. این محصول از طریق یکی از دو روش تولید می گردد:

1- سیستم تک مرحله ای یا یکپارچه

فرآیندهای تزریق و دمیدن در یک دستگاه یکپارچه ادغام شده اند. پریفرم قالب تزریقی است و در حالی که هنوز داغ است دمیده می شود تا قطعه را تشکیل دهد. این روش برای خطوط تولید کوچک و متوسط ​​مناسب است.

2- سیستم دو مرحله ای

در این روش از دو دستگاه مجزا استفاده می شود، یک دستگاه برای تزریق پریفرم ها و دیگری برای دمیدن و گرم کردن مجدد پریفرم ها و ساخت قطعه نهایی. این روش برای تولید در مقیاس متوسط ​​و بزرگ مناسب است.

مطلب پیشنهادی
تولید دستگیره درب بطری براساس استانداردهای روز

مزایای تولید پریفرم – تولید کننده پریفرم در شیراز 

یکی از مهم ترین مزایای پریفرم های PET انعطاف پذیری زیاد آن ها از لحاظ طراحی است، زیرا محصولات بسیار متفاوتی را می توان از طریق همین فرآیند ایجاد کرد. بسته به نیاز مشتری، می توانیم وزن، حجم، رنگ، شکل یا گردن بطری را تغییر دهیم.

ویژگی های فنی ماشین ها و قالب های مورد استفاده برای ایجاد پریفرم ها بسیار مهم است، زیرا جنبه های اساسی ذیل را تحت تاثیر خود قرار می دهد:

  • سرعت تولید
  • کیفیت محصول (نظیر وزن، ضخامت دیواره، عرض گردن و …)
  • میزان مصرف برق
  • هزینه های فرآیند
  • نگهداری

فروش پریفرم پت

سفارشی سازی – تولید کننده پریفرم در شیراز 

با توجه به درخواست های مورد نیاز شرکت‌های فعال در بخش نوشیدنی‌ها، سفارشی‌سازی پریفرم‌ها برای به دست آوردن بسته‌بندی‌های ساخته شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برای راه اندازی فرآیند تولید کارآمد، باید نیازهای مشتری را به دقت مطالعه کرد. به طور مثال، ضخامت کمتر بطری نشان دهنده صرفه جویی در مواد است و با سبک تر شدن ظرف، قیمت تمام شده آن نیز کاهش می یابد. این دو گزینه مهم هستند، اما همیشه لازم است که استحکام آن و نوع شکلی را که باید بدست آورید در نظر گرفت.

یکی دیگر از جنبه هایی که نباید دست کم گرفت طراحی گردن بطری است. این عنصر همچنین می تواند سبک تر سفارشی سازی شود و باعث بهینه تر شدن سایر ویژگی های ظرف گردد.

مطلب پیشنهادی
پخش عمده درب بطری به سراسر کشور

واحد صنعتی پرشین درب آسیا – سایت فروش درب بطری و پریفرم

واحد تولیدی « پرشین درب آسیا » با نام اختصاری « PDA » تحقق اهداف خود را بر مبنای رضایت مشتریان عزیز خود در داخل و خارج از کشور نهاده است و به عنوان صادر کننده برتر در این حوزه مطرح گردیده است. فروش درب بطری با قیمت های مناسب صورت می پذیرد. درجه کیفی بالای متریال سازنده انواع درب بطری موجب گردیده تا محصولات نهایی از سطح کیفیت بالایی برخوردار باشند. این واحد تولیدی به لاین جدید با دستگاه های مدرن، مجهز شده است.

صادرات درب بطری به کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه صورت می پذیرد.

فروش انواع درب بطری پت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *