English  فارسی  العربیه 
تولید کننده پریفرم در شیراز
تولید کننده پریفرم در شیراز
10 مهر 1402
کارخانه تولید درب بطری
کارخانه تولید درب بطری در شیراز
10 مهر 1402

ما تقریباً هر روز با بطری های پلاستیکی سروکار داریم! هنگام دویدن و ورزش کردن با یک بطری آب معدنی سرحال می شویم، در خانه هنگام آشپزی ظرف روغن را از قفسه کابینت خود بیرون می آوریم، از مهمان خود با یک بطری آبمیوه پذیرایی می کنیم و ده ها مثال دیگر. این محصولات چند دهه ای است که تا حدود زیادی جایگزین بطری های شیشه ای یا فلزی شده اند و کاربردهای بسیاری دارند. در حال حاضر تعداد شرکت های فعال تولید کننده پت در ایران کم نیستند و روزانه هزاران عدد بطری پلاستیکی را وارد بازار فروش می نمایند.

شرکت های تولید کننده پت در ایران

بهتر است بدانید شرکت های تولید کننده پت در ایران تنها به ساخت بطری های پلاستیکی محدود نمی شوند و سازندگان درب بطری نیز در این گروه قرار می گیرند.

واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا ” به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده پت در ایران ، سازنده انواع درب بطری ، دستگیره بطری و پریفرم می باشد.

برای مشاهده کلیه محصولات به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

 

ساخت درب بطری

درپوش یا درب بطری چیزی بیش از یک پوشش برای بطری های آب یا آبمیوه به شمار می رود. در واقع نقش مهر و موم کردن بطری برعهده درپوش است. با این کار می توان بطری را به طور ایمن داخل کیف و کنار سایر وسایل قرار داد تا امکان دسترسی آسان به هیدراتاسیون در طول فعالیت های روزمره فراهم گردد. یکی از مهم ترین انواع درب بطری پلاستیکی از نوع ” پیچی ”  و ” دکمه ای ” می باشد که در ذیل به مشخصات آن اشاره می نماییم:

درپوش پیچ – شرکت های تولید کننده پت در ایران

همانطور که از نام آن پیداست، کلاهک پیچی به صورت چرخشی از طریق ساختار مارپیچ خود به ظرف متصل شده و با دهانه آن مطابقت دارد. این نوع درپوش ها مناسب استفاده برای بسته بندی با الزامات آب بندی بالا هستند و هزینه ساخت این محصولات اغلب بیشتر است.

به لطف مزایای ساختار رزوه، هنگامی که پیچ درپوش سفت می شود، می توان نیروی محوری نسبتاً زیادی را از طریق انسداد بین رزوه ها ایجاد کرد و عملکرد قفل شدن را از آن انتظار داشت. از مزیت های این نوع درپوش ها می توان به سه مورد ذیل اشاره نمود:

  • قابلیت قفل شدن قوی
  • درب به راحتی برداشته نمی شود.
  • نیروی محوری درپوش یکنواخت است که برای آب بندی درب بطری مفید است.

فروش درب بطری پلاستیکی

درپوش فیلیپ تاپ (دکمه ای)

از این نوع درب اغلب برای بسته بندی محصولات آرایشی – بهداشتی نظیر لوسیون ، شامپو ، نرم کننده ، مایع ظرفشویی و انواع محصولات شوینده و سایر مواد شیمیایی استفاده می گردد. دکمه ای که بر روی دهانه درب طراحی شده ، با فشار اندک یک انگشت به راحتی باز و بسته می شود. متریال تشکیل دهنده آن از مقاومت زیادی برخوردار است و در برابر ضربات دچار شکستگی نمی گردد. باز و بستن درب به سادگی صورت می پذیرد و در اثر باز و بسته شدن پیاپی دچار ایراد نخواهد شد.

فروش درب فیلپ تاپ

بهتر است بدانید هریک از انواع درب بطری باید از ویژگی های ذیل برخوردار باشند:

مقاومت در برابر نور خورشید

میزان ثبات رنگی ماده پلیمری در برابر نور، مستقیماً بر محو شدن رنگ محصولات در مقابل تابش خیره کننده خورشید در فضای باز تأثیر می گذارد. رنگدانه های معدنی از اکسیدهای فلزی و نمک تشکیل شده اند و پایداری و مقاومت حرارتی خوبی دارند. رنگدانه های ترکیبات آلی در دما تغییر کرده و تجزیه می شوند. به طور کلی برای افزایش ثبات ماده پلیمری، مقدار مشخصی از مواد ضد اشعه ماوراء بنفش در هنگام قالب گیری برای اطمینان از دوام در برابر نور خورشید اضافه می شود. بدین ترتیب پایداری و ثبات رنگی در دمای پردازش شده اعمال می گردد.

سازگاری – شرکت های تولید کننده پت در ایران

درب بطری آب معدنی به گونه ای باید طراحی شود که با مدل ها یا اندازه های خاص بطری سازگار باشد. این کار تناسب و عملکرد مناسب را تضمین می کند و به کاربران این امکان را می دهد که درب ها را بین مجموعه بطری های خود تعویض کنند.

مطلب پیشنهادی
فرآیند قالب گیری درب بطری - بررسی دو روش تزریقی و کامپرشن

مواد بادوام

درپوش ها و درب ها معمولاً از مواد بادوام مانند پلاستیک یا فلز ساخته می شوند که طول عمر و مقاومت در برابر سایش را تضمین می کنند. این امر سبب می گردد تا در برابر سختی های ورزش، ماجراجویی در فضای باز و استفاده روزانه مقاومت کنند.

بهداشت و تمیزی

بطری های آب با درپوش و درب پیچ دار برای اطمینان از بهداشت و تمیزی طراحی شده اند. این درپوش‌ها از ورود آلودگی، گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها به داخل بطری نوشیدنی ممانعت به عمل می آورند. این ویژگی به ویژه برای فعالیت در فضای باز بسیار ارزشمند است.

شرکت های تولید کننده درب بطری پت در ایران

درک تفاوت بین کلاهک و درب

ما اغلب از اصطلاحات “کلاه” و “درپوش” به جای یکدیگر استفاده می کنیم، اما تفاوت جزئی بین آن ها وجود دارد. در زبان انگلیسی، کلاهک مکانیزمی برای بسته شدن است که روی یک بطری یا ظرف پیچ می‌شود و مهر و موم محکم و مطمئنی ایجاد می‌کند. از سوی دیگر، درب اصطلاح گسترده‌تری است که شامل انواع بسته‌بندی برای بطری‌ها یا ظروف می باشد. درب ها می توانند به اشکال مختلفی طراحی شوند. برخلاف کلاهک ها و درپوش ها ممکن است همیشه برای بسته شدن یا باز شدن نیاز به پیچ و تاب نداشته باشند. برخی از درب‌ها را می‌توان به راحتی از روی بطری برداشت و به محتویات بطری دسترسی پیدا کرد. این موارد با توجه به کاربرد بطری و نوشیدنی تعیین می گردد.

پرشین درب آسیا (PDA) | فروش عمده و صادرات درب بطری

PDA واحد تولید کننده درب بطری در شیراز سفارشات مشتریان گرامی را به سراسر ایران و سایر کشورهای آسیایی ، اروپایی و .. ارسال می نماید.

پرشین درب آسیا به عنوان صادرکننده برتر ، عرضه کننده انواع درب بطری پت (پلاستیکی) نظیر درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری آب معدنی،، درب شورت نک 1881 ،، درب لاینردار ،، درب شورتنک 29/25 (درب جدید بطری آب معدنی) و … ،، پریفرم و دستگیره درب بطری با قیمت مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *