English  فارسی  العربیه 
شرکت های تولید کننده پت در ایران
شرکت های تولید کننده پت در ایران
1 آبان 1402
قیمت عمده درب بطری آب معدنی
قیمت عمده درب بطری آب معدنی
1 آبان 1402

واحد صنعتی پرشین درب آسیا (PDA) ، « تولید کننده درب بطری و پریفرم » و « صادر کننده برتر » محصولات این حوزه می باشد. کارخانه تولید درب بطری در شیراز فعالیت دارد و محصولات به سراسر کشور ارسال می گردند. کیفیت، دقت و سرعت سه عامل موفقیت این شرکت در میان رقبای خود است. تنوع محصولات و قیمت مناسب از دیگر عوامل تاثیرگذار برای تعامل و همکاری شرکت های معتبر خارجی و داخلی می باشد.

کارخانه تولید درب بطری 

در این کارخانه ماشین آلات و دستگاه های به روز و مجهز وجود دارد. محصولات از ماده اولیه پلیمری پلی اتیلن ترفتالات (PET) تولید می گردند. این ماده پلیمری که از صنایع پتروشیمی به دست می آید، دارای سفتی و سختی زیاد، جذب رطوبت بسیار کم، سایش لغزشی پایین می باشد. این ماده همچینن به خوبی در برابر هیدرولیز مقاومت می نماید و از ثبات قابل قبولی در برابر اسیدها و قلیاها برخوردار است. به همین دلیل PET یک متریال اولیه مطمئن برای ساخت انواع درب بطری ساده و دستگیره دار می باشد. این محصولات بسیار سبک هستند و در عین حال از مقاومت خوبی برخوردار می باشند.

فروش انواع درب و دستگیره بطری

شرکت پرشین درب آسیا با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید Compression Molding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع درب بطری گردیده است. این مجموعه مفتخر به تولید روزانه بیش از ده میلیون درب بطری و عرضه آن به کشورهای مختلف می باشد.

رعایت اصول استاندارد در تولید درب بطری و پریفرم

تطبیق درب با دهانه ساده ترین موضوعی است که یک تولید کننده درب بطری باید به آن توجه کند. این موضوع ساده پیچیدگی خاص خود را به همراه دارد. اگر دستگاه ها قدیمی باشند یا از مواد پلیمری باکیفیت استفاده نشود، از کیفیت نهایی محصول کاسته می گردد. به همین دلیل استفاده از شیوه های نوین در زمان تولید، مانع از بروز چنین مشکلاتی می شود و سایز درب با دهانه کاملاً منطبق خواهد شد.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده پریفرم در شیراز

درب بطری آب معدنی

بیشترین تعداد درب بطری تولید شده در کشور مربوط به عرضه آب معدنی می گردد. این محصول که یکی از پرفروش ترین انواع نوشیدنی به حساب می آید، باید از چند ویژگی ساده برخوردار باشد. قابلیت چندباره باز و بسته شدن بدون نشتی، وزن پایین و رنگ ثابت (اغلب به رنگ آبی است) از مهم ترین خصوصیات درب بطری آب معدنی می باشد. دو مدل درب دهانه 28 میلی متری و درب شورت نک 29/25 اغلب برای آب معدنی کاربرد دارند. این محصولات در کارخانه تولید درب بطری پرشین درب آسیا علاوه بر عرضه داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شوند.

درب شورتنک 29/25

انواع درب محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی

درب فیلیپ تاپ دهانه 28 برای محصولات شوینده بهداشتی به عنوان « درب غلیظ پاش » ، درب اسپری دهانه 28 با نام « درب رقیق پاش » برای محصولات ضدعفونی کننده و درب تریگر 28 میلی متر که با اسامی پمپ رقیق پاش ، اسپری تفنگی در بازار شناخته می شود، از دیگر محصولات کارخانه تولید درب بطری در شیراز (PDA) محسوب می گردد. کلیه این محصولات با بهترین درجه کیفی و تطبیق دهانه و بدنه موردنظر در رنگ های مختلف عرضه می شوند.

درب بطری فیلیپ تاپ

دستگیره درب بطری

درب و دستگیری بطری پت اغلب برای محصولات با وزن بالاتر نظیر بطری های 1/5 لیتری و بیشتر دوغ گازدار، نوشابه و … رایج است. این محصولات با بالاترین درجه کیفی مواد اولیه پلیمری در سایزهای 28 و 45 میلی متری تولید می گردد. دستگیره دهانه 45 و دستگیره دهانه 28 تولید شده در کارخانه درب بطری PDA ، از بالاترین میزان استحکام، دوام و انعطاف پذیری برخوردارند و به قیمت مناسب به فروش می رسند.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده درب بطری نوشابه با ویژگی مهم گازبندی

نحوه ثبت سفارش و فروش محصولات پت

با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه، کلیه هزینه ها به روز می باشند و برای اطلاع از آن ها باید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. نکته ای که حائز اهمیت می باشد اینست که در هر شرایطی عوامل این مجموعه منصفانه بودن قیمت های عرضه شده به مشتری را در اولویت کاری خود قرار داده اند. محصولات این مجموعه معتبر و بزرگ با قیمت های مناسب عرضه می گردد. توجه داشته باشید در صورت سفارشی سازی موارد خاص ، هزینه ها متفاوت خواهد بود.

برای مشاهده کلیه محصولات به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *