English  فارسی  العربیه 
لیست قیمت انواع درب بطری پت
لیست قیمت انواع درب بطری پت
20 شهریور 1402
تولید کننده پریفرم در شیراز
تولید کننده پریفرم در شیراز
20 شهریور 1402

شرکت ” پرشین درب آسیا ” با راه اندازی سایت جدید و ماشین آلات روز دنیا با تکنولوژی جدید Compression Molding دارای استاندارد CE اروپا موفق به تولید انواع محصولات پت گردیده است. همین امر سبب می گردد تا مشتری پس از تحویل محصول از کیفیت آن کاملاً رضایت داشته باشد. قیمت عمده درب بطری نوشابه در این واحد صنعتی کاملاً مناسب و منصفانه است.

قیمت عمده درب بطری نوشابه

برای استعلام و اطلاع از لیست قیمت عمده درب بطری نوشابه با همکاران واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09174395797

09174395755

07137732105

قیمت عمده درب بطری نوشابه

عرضه انبوه نوشیدنی های گازدار از سال 1850 تاکنون

عامل مشترک در همه نوشیدنی های گازدار این است که آن ها حاوی ” دی اکسید کربن ” هستند. این خود سبب تفاوت بین این نوشیدنی ها با آبمیوه می شود. شواهدی مبنی بر اینکه تولید این محصولات در اواخر قرن هجدهم، زمانی که دکتر جوزف پریستلی ابزاری برای گاز دادن مصنوعی به آب را کشف کرد، وجود دارد. در واقع نوشابه های گازدار برای اولین بار در حدود دهه 1850 تولید انبوه شدند.

بیشتر بخوانید: فرآیند تولید نوشابه های گازدار چگونه است؟

کربناته کردن به فرآیندی می گویند که طی آن گاز دی اکسید کربن به یک نوشیدنی اضافه شده و سبب ایجاد درخشش می گردد. نوشیدنی گازدار طعم تندی دارند و خوردن آن ها برای اغلب افراد هیجان انگیز است. مایع کربناته شده سرد گردیده و در محفظه ای حاوی دی اکسید کربن (به صورت یخ خشک یا مایع) تحت فشار قرار می گیرد. افزایش فشار و کاهش دما جذب گاز را به حداکثر می رساند. نوشابه های گازدار نیازی به پاستوریزه ندارند.

تولید بطری مخصوص نوشیدنی های گازدار

پس از تولید این محصولات، عملیات بطری سازی آغاز گردید. ابتدا بطری های شیشه ای ساخته شدند و نوشابه های گازدار در بطری های شیشه ای مورد استقبال فراوان قرار گرفتند. به مرور زمان با شکل گیری پلیمرهای مصنوعی، بطری های شیشه ای جای خود را به بطری های پلاستیکی داده و به تولید انبوه رسیدند. این محصولات که از ماده پلیمری ” پلی اتیلن ترفتالات ” به اختصار PET ساخته شده اند، نسبت به شیشه دارای مزایای بیشتری بودند. به همین علت مورد توجه فراوان شرکت های تولیدکننده نوشیدنی گازدار قرار گرفتند. این مزایا عبارتند از :

مزایای استفاده از بطری های پت 

1- حمل و نقل و جابجایی شیشه بسیار دشوار است و برای حفاظت از آن باید تدابیر بیشتری اندیشید.

2- هزینه تولید بطری های پلاستیکی براساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می گردد. با توجه به اینکه قیمت مواد پلیمری پتروشیمی از شیشه پایین تر است، لذا در هزینه های تولید صرفه جویی شده و محصولات پلاستیکی با قیمت پایین تری به دست مشتری می رسند.

3- وزن بطری های پلاستیکی بسیار کمتر از بطری های شیشه ای است. این موضوع می تواند در هزینه نهایی حمل و نقل تاثیر بسزایی داشته باشد.

4- تلفات در حین تولید، حمل و نقل و حتی در زمانی که بطری به دست مصرف می رسد، می تواند یکی از بزرگترین ایرادات محصولات شیشه ای محسوب گردد. این درحالیست که این موضوع مطلقاً در مورد بطری های پلاستیکی صدق نمی کند.

مطلب پیشنهادی
فروش درب بطری دوغ با قابلیت گازبندی

تولید درب بطری نوشابه – قیمت عمده درب بطری نوشابه

شرکت ” پرشین درب آسیا ” تولید کننده انواع درب بطری با قابلیت گازبندی برای نوشیدنی های گازدار می باشد. انواع درب بطری نوشابه را می توانید به سادگی سفارش دهید.

مزیت های عقد قرارداد با شرکت پرشین درب آسیا

1- دهانه بطری و درب کاملاً بر یکدیگر منطبق هستند.

2- محصولات از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شوند.

3- ارتقای درجه کیفی محصولات به دلیل استفاده از دانش فنی روز میسر است.

4- آزمایشگاه کنترل درجه کیفی این واحد صنعتی کاملاً فعال و پویا است.

5- سفارشی سازی رنگ ، ابعاد و سایز دهانه درب بطری براساس نظر مشتری صورت می پذیرد.

6- محصول طبق تاریخ تحویل موجود در قرارداد به سراسر کشور ارسال می گردد.

درب دهانه 30 میلی متری

صادر کننده برتر = واحد صنعتی PDA – قیمت عمده درب بطری نوشابه

ما به دلیل رعایت استانداردها، استفاده از دستگاه های به روز و مجهز و نیروهای دلسوز و کارآمد جایگاه صادرکننده برتر را در این حوزه کسب نموده ایم.

شرکت ” پرشین درب آسیا ” با صادرات درب بطری به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس نام و آوازه خود را مطرح ساخته است.

برای مشاهده کلیه محصولات به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *