English  فارسی  العربیه 
سایت فروش درب بطری
سایت فروش درب بطری
16 مرداد 1402
درب و دستگیره بطری پت
درب و دستگیره بطری پت
16 مرداد 1402

پخش عمده درب بطری نوشابه، آب معدنی، دوغ و … با بهترین درجه کیفی به سراسر کشور صورت می پذیرد. این واحد صنعتی، صادر کننده برتر انواع درب بطری پت (PET) با پیشرفته ترین خط تولید در مدل های متنوع با قابلیت چاپ لوگوی برند می باشد.

پخش عمده درب بطری

انواع درب بطری پلاستیکی در سایزهای مختلف به صورت عمده با قیمت تولید کننده درب بطری پت به سراسر شهرهای ایران عرضه و پخش می گردد. جهت ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش این سایت تماس بگیرید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود و بتوانید با قیمت مقرون به صرفه درب بطری مورد نیاز خود را خریداری کنید.

انواع درب بطری پلاستیکی

تولید کننده محصولات پت در شیراز

شرکت « پرشین درب آسیا » ؛ تولید کننده درب بطری در شیراز ، با پخش عمده درب بطری به سراسر کشور این محصولات باکیفیت را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

فروش درب بطری

پخش عمده درب بطری

ماده اولیه تولید درب بطری

این محصول از ماده پلیمری پلی اتیلن از نوع HDPE ساخته شده است. HDPE نسبت به سایر انواع پلی اتیلن، از چگالی و وزن مولکولی بالاتری برخوردار است و به همین دلیل به نام پلی اتیلن سنگین شناخته می‌شود. این نوع پلی اتیلن دارای دانسیته یا چگالی 0.941 تا 0.965 است و به همین دلیل در دسته مواد ترموپلاستیک طبقه بندی می‌شود. این ترکیبات می توانند در دمای نقطه ذوب خود (110 تا 130 درجه سانتی گراد) به جای سوختن به حالت مایع درآمده و با بازگشت به نقطه انجماد خود به صورت جامد تغییر شکل دهند.
این خاصیت ترموپلاستیکی باعث می شود پلی اتیلن ها در برابر تغییرات دمایی پی در پی (گرم شدن، سرد شدن و مجدد گرم شدن) بسیار مقاوم بوده و هیچگونه ضعف و از هم گسیختگی نشان ندهند و بنابراین به خوبی می توانند شکل های مختلف را به خود گرفته و برای ساخت ترکیبات مختلف با شکل های متنوع به کار روند.
از طرف دیگر خاصیت ترموپلاستیک بودن پلی اتیلن ها باعث می شود این ترکیبات کاندیدهای مناسبی برای قرار گرفتن در چرخه های بازیافت باشند و بارها مورد استفاده قرار گیرند.

مطلب پیشنهادی
فرآیند قالب گیری درب بطری - بررسی دو روش تزریقی و کامپرشن
روش تولید

برای تولید پلی اتیلن سنگین در ابتدا باید گاز متان طی فرآیندی به اتیلن تبدیل شود. پس از تبدیل متان به اتیلن با اعمال دما و فشار اتیلن تبدیل به پلیمره یا فرآیند (پلیمریزاسیون) گفته می‌شود. پلیمریزاسیون به دو روش انجام می‌شود و حاصل هر روش محصول خاصی از پلی اتیلن است. این روش ها عبارتند از :

  • فشار بالا
  • پلیمریزاسیون فشار پایین

حاصل روش پلیمریزاسیون فشار بالا تولید پلی اتیلن سبک یا LDPE است. اما در پلیمریزاسیون فشار پایین دو نوع محصول بدست می‌آید؛ پلی اتیلن سنگین (HDPE) و پلی اتیلن خطی سبک (LLDPE). فشار عملیاتی وارده بر پلی اتیلن در این روش بین 10 تا 80 بار است. دمای عملیاتی نیز بین 70 تا 300 درجه سانتی گراد متغیر است.

کنترل کیفی کامل کلیه محصولات 

محصولات این واحد تولیدی زیر نظر متخصصان با تجربه در آزمایشگاه کنترل کیفیت بررسی شده ، نقایص مشخص گردیده و در خط تولید اصلاح می گردند. بدین ترتیب محصول نهایی تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و عاری از ایراد و نقصان می باشد.

در این آزمایشگاه که با دستگاه های پیشرفته سنجش کیفیت مجهز گردیده است، موارد زیر بررسی خواهند شد:

  • ثبات رنگی محصول
  • استحکام درب و دستگیره
  • قطر و ابعاد دهانه درب
  • عدم تغییر شکل محصول در تغییرات دمایی
  • وزن درب و دستگیره
  • و …
مطلب پیشنهادی
تولید دستگیره درب بطری براساس استانداردهای روز

واحد صنعتی PDA | پخش عمده درب بطری

پرشین درب آسیا به عنوان صادر کننده برتر ، عرضه کننده انواع درب بطری پت (پلاستیکی) نظیر درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری آب معدنی،، درب شورت نک 1881 ،، درب تریگر 28 میلی متری (رقیق پاش) ،، درب لاینردار ،، درب فیلیپ تاپ دهانه 28 (غلیظ پاش) ،، درب شورتنک 29/25 (درب جدید بطری آب معدنی) ،، پریفرم و … با قیمت مناسب می باشد.

تولید کننده درب بطری

شماره تلفن های پرشین درب آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *