English  فارسی  العربیه 
اسپری رقیق پاش
اسپری رقیق پاش
2 بهمن 1402
خرید غلیظ پاش لوسیون
خرید غلیظ پاش لوسیون
2 بهمن 1402

قیمت درب بطری نوشابه براساس نوع متریال اولیه، تکنیک های ساخت و تعداد المان های سفارشی تعیین می گردد. درب بطری نوشابه اغلب به رنگ های قرمز، نارنجی و سبز تولید می شود. اما گزینه های سفارشی نیز قابل اجرا است.

قیمت درب بطری نوشابه

برای اطلاع و استعلام از قیمت درب بطری نوشابه ، عقد قرارداد و ارائه بندهای سفارشی در صورت لزوم با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

واحد صنعتی « پرشین درب آسیا » با ارائه جدیدترین تکنیک ها در خط تولید، عرضه کننده محصولات باکیفیت « پت » می باشد. تولید انبوه درب دهانه 28، 30، 38، 45 میلی متر و … توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز صورت می پذیرد.

ما به عنوان تولید کننده درب بطری در شیراز تکنولوژی جدید Compression Molding را در دستور کار خود قرار داده ایم و محصولات این مجموعه براساس بالاترین استاندارد جهانی عرضه می گردد. فرآیند آب بندی و گازبندی درب بطری از مهم ترین مواردی است که در واحد صنعتی PDA با بالاترین دقت و کیفیت به آن پرداخته می شود.

درب بطری نوشابه

اندازه دهانه درب بطری نوشابه چقدر است؟

درب بطری نوشابه معمولاً با دهانه 28 میلی متر ساخته می شود. اما بنا به درخواست مشتری در ابعاد 24 و 38 میلی متر نیز تولید می گردد. درب 28 میلی متر از پلی اتیلن ترفتالات با نام اختصاری PET ساخته می شود. این ماده پلیمری بهترین گزینه برای ساخت انواع درب بطری پلاستیکی در جهان به شمار می رود.

مهم ترین مزیت این ماده، عدم سمیت آن برای بدن انسان است. تاکنون هیچگونه اثر مسمومیت انسان با این ماده ثبت نشده است. دومین مزیت آن عدم تغییر شکل در برابر تغییرات دمایی و عدم تغییر شکل در برابر ماده نوشیدنی گازدار می باشد. سومین مزیت استفاده از پلی اتیلن ترفتالات ، قیمت پایین این ماده پلیمری است. این ماده کاملاً در دسترس است و تولید آن به هزینه بالایی نیاز ندارد. از این رو بهترین انتخاب به حساب می آید.

کاربرد درب بطری 28

کنترل کیفیت چه نقشی در ارائه محصولات پت دارد؟

همانطور که می دانید هر کارخانه یا واحد صنعتی مطرح دارای آزمایشگاه کنترل کیفیت می باشد. در واقع یک واحد صنعتی خوش نام بدون آزمایشگاه کنترل کیفیت فاقد اعتبار چندانی نخواهد بود. این موضوع به گونه ای حائز اهمیت است که در خروجی محصولات تأثیرگذار است.

همکاران ما با استفاده از دستگاه های به روز دیجیتالی و تجهیزات مدرن نظیر سیستم های پیشرفته تحلیل تصویر، کلیه ایرادات ظاهری و شماتیک را تشخیص داده و محصول نهایی بدون هرگونه عیب و ایراد جزئی عرضه می گردد. جالب است بدانید اندازه گیری ابعاد و ضخامت محصول تولید شده توسط ابزارهای میکرومتر دقیق صورت می پذیرد. به همین منظور افزایش یا کاهش قیمت درب بطری نوشابه رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد.

مطلب پیشنهادی
ساخت درب بطری شامپو با فناوری‌های روز

صادرات درب بطری نوشابه و سایر محصولات نوشیدنی

این مجموعه به پشتوانه سال ها تجربه در ارائه محصولات باکیفیت، اکنون یکی از صادرکنندگان برتر این حوزه در کشور محسوب می گردد. این واحد مفتخر به صادرات اسپری رقیق پاش ، درب غلیظ پاش و انواع درب بطری پت نظیر درب بطری آب معدنی ،، درب بطری دوغ ،، درب بطری دلستر و .. به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی است.

برای مشاهده کلیه محصولات پت به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

تولید کننده درب بطری

تولید کننده درب بطری باکیفیت

شما مشتریان گرامی به سادگی می توانید انواع درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25 ،، درب 28 میلی متری ،، درب 38 میلی متر ،، درب 45 میلی متر ،، درب اسپری دهانه 28 ،،  درب تریگر 28 میلی متر ،، انواع پریفرم  و … را با گزینه های سفارشی دلخواه خریداری نمایید. برای درپوش های پیچ، گشتاوری که برروی دهانه ایجاد می شود باید کنترل شده باشد تا درب ها به درستی برروی دهانه چفت گردند. محصولات این واحد صنعتی از این ویژگی مهم برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *