English  فارسی  العربیه 
کاربرد درب فیلیپ تاپ
کاربرد درب فیلیپ تاپ در صنایع بهداشتی
25 اردیبهشت 1402
کاربرد نایلون شیرینگ
کاربرد نایلون شیرینگ در صنایع غذایی
25 اردیبهشت 1402

واحد صنعتی پرشین درب آسیا ، تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی در سایزهای مختلف می باشد. این مجموعه با بهره مندی از دستگاه‌های پیشرفته و مجهز، کادر متخصص و توانمند با دانش فنی به روز و متریال اولیه باکیفیت اقدام به تولید درب بطری با ویژگی آب بندی و گاز بندی می نماید. برای خرید درب بطری پت به صورت عمده کافیست سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید درب بطری پت

محصولات این واحد صنعتی از مواد پلیمری درجه یک ساخته می شوند. مهم ترین ماده پلیمری مورد استفاده، پلی اتیلن ترفتالات (PET) است که دارای ویژگی های زیر می باشد:

1- سبک است و از وزن کمی برخوردار است.
2- امکان چاپ لوگو برروی آن و درج نوشته جهت تبلیغات وجود دارد.
3- در رنگ های مختلفی تولید می شود. (براساس سفارش مشتری)
4- سمی نیست و در برابر مواد شیمیایی و یا نوشیدنی تغییر شکل نمی دهد.
5- شکل پذیر است. اندازه درب با دهانه بطری تطابق دارد و کاملاً بر روی آن جفت می شود.

تولید کننده درب بطری

مطلب پیشنهادی
گازبندی درب بطری به چه معناست؟

خرید درب بطری پت ، درب آب معدنی، آبمیوه، نوشابه و … به قیمت عمده 

با توجه به تولید انبوه و عمده این محصولات و عرضه آن به صورت مستقیم به مشتری، قیمت ها بدون واسطه تعیین می گردد. از بارزترین خصوصیات این واحد صنعتی ، تعادل در قیمت گذاری محصولات است. فروش درب بطری با مناسب ترین قیمت ها صورت می پذیرد.

 

عرضه محصولات متنوع 

« آب معدنی » یکی از مهم ترین و پُرفروش ترین محصولات نوشیدنی در سراسر کشور است که حجم بالای تولید، حاکی از فروش زیاد این محصول می باشد. این محصول در بطری هایی با حجم های متفاوت تولید می شود. اما معمولاً سایز دهانه یکسانی دارند. تولید درب بطری آب معدنی با کیفیت عالی، بسیار حائز اهمیت است. آب بندی درب بطری از الزامات مهم در هنگام ساخت آن به شمار می رود. معمول ترین سایز دهانه یا گردن بطری آب معدنی، 28 میلی متر است. این مدل عموماً به رنگ آبی تولید می شود.

از دیگر محصولات پرفروش این مجموعه، « درب بطری دلستر » است. رنگ متداول این محصولات، معمولاً رنگ های خاکستری، سبز و بژ می باشد. سایز دهانه این محصول نیز همچون آب معدنی، 28 میلی متر است.

درب اسپری دهانه 28 و درب تریگر 28 میلی متر نیز از محصولات پُرفروش این مجموعه در چند سال اخیر می باشد که مورد توجه سازندگان محصولات آرایشی بهداشتی قرار گرفته است.

برای مشاهده کامل محصولات تولید شده در این مجموعه به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

تولید کننده انواع دستگیره درب بطری

این شرکت با تولید سایر محصولات جانبی نظیر دستگیره درب بطری پت ، مدل های جدید موردنیاز برای بطری های گالنی دوغ و نوشابه را عرضه می دارد. این محصولات با بالاترین درجه کیفی مواد اولیه پلیمری در سایزهای 28 و 45  میلی متری تولید می گردد.

آزمایشگاه کنترل کیفی محصولات

درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه، به تولید انبوه درآید.

تولید کننده درب بطری در شیراز

صادرات درب بطری

تولید کننده درب بطری در شیراز با وسیع تر کردن حوزه کاری خود، تعامل و همکاری خود را با شرکت های بازرگانی کشورهای منطقه برقرار نموده است. صادرات انواع درب بطری پت در این واحد صنعتی با ویژگی قابلیت بازگردانی و بازیافت ماده پلیمری صورت می پذیرد.

خرید درب بطری پت از پرشین درب آسیا

واحد صنعتی پرشین درب آسیا (PDA) ، تولید کننده درب بطری در شیراز با سال ها تجربه در حوزه تولید انواع درب بطری پلاستیکی ، درب بطری عمده را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار خواهد داد. کلیه محصولات براساس نظر مشتریان گرامی سفارشی سازی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *