English  فارسی  العربیه 
فروش درب بطری پلاستیکی
فروش درب بطری نوشابه
22 آبان 1402
درب بطری یکبار مصرف
تولید انواع درب بطری یکبار مصرف
22 آبان 1402

واحد صنعتی پرشین درب آسیا ، تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی در سایزهای مختلف می باشد. این مجموعه با بهره مندی از دستگاه های پیشرفته و مجهز ، کادر متخصص و توانمند با دانش فنی به روز و متریال اولیه باکیفیت اقدام به تولید درب دهانه 38 می نماید. درب بطری شیر و محصولات لبنی اغلب از نوع درب 38 هستند، اما استثنا نیز وجود دارد.

درب بطری شیر

با توجه به تولید انبوه و عمده این محصولات و عرضه آن به صورت مستقیم به مشتری، قیمت ها بدون واسطه تعیین می گردد. از بارزترین خصوصیات این واحد صنعتی ، تعادل در قیمت گذاری محصولات است. فروش درب بطری شیر و سایر محصولات لبنی با مناسب ترین قیمت ها صورت می پذیرد.

متریال اولیه به کار رفته در ساخت درب بطری مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. مواد اولیه نباید هیچگونه سمیتی پس از مجاورت با ماده نوشیدنی ایجاد نمایند و باید توسط کارشناسان وزارت بهداشت تایید گردند. این مواد علاوه بر عدم سمیت نباید باعث هیچگونه تغییری در کیفیت نوشیدنی (طعم و مزه) شوند.  طبیعتاً هرچه کیفیت ماده اولیه بالاتر باشد، بر قیمت نهایی محصول می افزاید.

درب بطری شیر

فروش انواع محصولات PET به صورت عمده

شرکت « پرشین درب آسیا » با نام اختصاری « PDA » تولید کننده مطرح انواع درب بطری پلاستیکی از ماده اولیه پلیمری پلی اتیلن ترفتالات می باشد. این شرکت با تولید روزانه درب بطری شیر، نوشابه، آب معدنی، دوغ گازدار، دلستر، روغن و انواع درب محصولات آرایشی- بهداشتی یکی از سازندگان مطرح در حوزه ساخت محصولات پت به شمار می رود.

برای مشاهده کامل محصولات می توانید به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش درب بطری

 

قیمت درب بطری شیر

قیمت های تولید کننده درب بطری معمولاً براساس افزایش و یا کاهش مواد پتروشیمی تغییر می کند. به عبارت دیگر این محصولات با نوسان قیمت ها در صنعت پتروشیمی دچار تغییرات قیمت می شوند. تمام سعی عوامل این مجموعه بر آن است تا با درک شرایط خریدار، محصولات تولید شده از قیمت های کاملاً مناسب و منصفانه ای برخوردار باشند.

برای اطلاع و استعلام از قیمت های روز، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. 

فروش درب بطری 38

سنجش نهایی محصول 

این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی ، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه ، به تولید انبوه درآید. آزمایشگاه کنترل کیفی، مجهز به دستگاه های به روز است و کارشناسان ما با سنجش های دقیق فیزیکی از نظر استحکام و ثبات رنگی کیفیت محصول نهایی را تضمین می نمایند.

همانطور که قبلاً اشاره شد، آزمایش و سنجش استحکام درب بطری بسیار حائزاهمیت می باشد. این یعنی استحکام درب در برابر ضربات خارجی که ممکن است در حین حمل و نقل و جابجایی بطری به آن وارد گردد، مورد بررسی قرار گیرد. همانگونه که می دانید درب بطری برای محفوظ ماندن ماده نوشیدنی تعبیه گردیده است. در صورتی که قرار باشد با کوچکترین ضربه ای شکسته شود به کار نخواهد آمد. نوع ماده اولیه، تعیین کننده قبولی محصول در این آزمون است. درب بطری شیر و سایر محصولات این مجموعه از مواد درجه یک ساخته می شوند و به آسانی شکسته نخواهند شد.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

با محصولات واحد صنعتی پرشین درب آسیا در شیراز آشنا شوید!

برای سفارش هریک از محصولات فوق می توانید با کارشناسان ما هماهنگ شوید.

1- درب بطری آب معدنی : درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متر و درب شورت نک 29/25

2- درب بطری شیر ، آبمیوه، محصولات لبنی : درب 38 میلی متر

3- درب بطری دوغ ، روغن مایع : درب 45 میلی متر

4- درب بطری های شوینده نظیر مایع ظرفشویی (پمپ غلیظ پاش) : درب فیلیپ تاپ دهانه 28

5- درب محصولات شوینده نظیر شیشه پاک کن و … (پمپ رقیق پاش ، اسپری تفنگی) : درب تریگر 28 میلی متر

6- درب بطری ضدعفونی کننده ها و … : درب اسپری دهانه 28

7- پریفرم

8- انواع دستگیره درب بطری

درب بطری عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *