English  فارسی  العربیه 
قیمت عمده درب بطری آب معدنی
قیمت عمده درب بطری آب معدنی
15 آبان 1402
درب بطری شیر
تولید درب بطری شیر با سایز دهانه 38 میلی متر
15 آبان 1402

نوشابه ها معمولاً در قوطی های فلزی و یا بطری های پلاستیکی عرضه می گردند. بطری های پلاستیکی یک نوع متداول بسته بندی در سراسر جهان محسوب می شوند و روزانه تعداد زیادی از آن ها تولید و به دست مصرف کننده می رسد. این محصولات از ماده پلیمری پلی اتیلن ترفتالات (پت) ساخته می شوند و به دلیل مزایای زیادی که دارند هنوز هم تولید آن ها منسوخ نشده و یا ماده دیگری جایگزین آن نگردیده است. فروش درب بطری نوشابه ، ساخته شده از ماده پلیمری پت با بهترین کیفیت صورت می پذیرد.

فروش درب بطری نوشابه

درب بطری نوشابه اغلب با سایز دهانه 28 میلی متر تولید می گردد. البته می توان برای آن سایزهای دیگری را نیز در نظر گرفت اما کاربردی ترین محصولات با این دهانه ساخته شده و به فروش می رسند.

فروش درب بطری

مزایای استفاده از درب بطری پلاستیکی چیست؟

مهم ترین مزیت استفاده از مواد پتروشیمی در ساخت محصولات پلاستیکی، چگالی پایین این مواد است. پلی اتیلن ترفتالات به راحتی شکل پذیر است و پس از شکل دهی وزن کمی دارد. این یک گزینه عالی برای بسته بندی و ارائه محصولات نوشیدنی که خود دارای چگالی متوسطی هستند، به شمار می رود.

مزیت بعدی، قیمت مناسب مواد پتروشیمی است که به دلیل در دسترس بودن، از هزینه مناسبی برخوردارند. این موضوع در تولیدات با تعداد انبوه اهمیت بسیار زیادی دارد.

درب بطری نوشابه

از دیگر مزایای استفاده از درب بطری پلاستیکی برای بسته بندی نوشیدنی های گازدار می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- امکان اجرای فرآیند آب بندی و گازبندی درب بطری
2- کیفیت مناسب
3- عدم امکان تغییرات فیزیکی در برخورد با مایع گازدار
4- امکان چاپ و درج لوگو (تبلیعات)
5- عدم انتقال مواد مضر یا سمی به درون مایع نوشیدنی
6- ثبات رنگی زیاد
7- استحکام مناسب
8- انتخاب رنگ دلخواه بدون در نظر گرفتن رنگ های سنتی رایج

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

ارسال بطری های نوشابه بدون تلفات از کارخانه تا دست مصرف کننده

در سال های گذشته استفاده از بطری های شیشه ای دردسرهای منحصر به خود را برای تولید کننده به همراه داشت. ماده اولیه گران بود و محصول نهایی صرفه اقتصادی چندانی نداشت. حمل و نقل آن دشوار بود و ضایعات زیادی به همراه داشت.

پس از ظهور بطری های پلاستیکی استقبال زیادی از سوی تولیدکنندگان نوشابه و آبمیوه های گازدار به عمل آمد و به مرور بطری های شیشه ای منسوخ گردید. بدین ترتیب از هزینه تولید نوشابه کاسته شد، ضایعات تا حد بسیار زیادی کاهش یافت و انتقال روزانه آن بدون هیچگونه مشکلی صورت پذیرفت.

لیست قیمت انواع درب بطری پت

فروش درب بطری نوشابه به داخل و خارج از کشور

انواع درب بطری پلاستیکی نوشابه با سایز دهانه متنوع و با رنگ های سفارشی عرضه می گردد. این محصولات کیفیت بالایی دارند و درب با سایز دهانه کاملاً منطبق است.

متخصصین این مجموعه با بازبینی دقیق ابعاد و طیف رنگی و کنترل کیفی محصول ، خیال شما را از وجود هرگونه مشکل آسوده می سازند. همچنین با وجود دستگاه های اتوماتیک و هوشمند، کنترل کیفیت این محصولات به سادگی صورت می پذیرد. یک چشم الکترونیکی می تواند بلافاصله پس از تشخیص هر قطعه معیوب، آن را بدون توقف در فرآیند تولید، کنار زده و به بیرون بیاندازد.

مطلب پیشنهادی
فرآیند قالب گیری درب بطری - بررسی دو روش تزریقی و کامپرشن

واحد صنعتی ” پرشین درب آسیا “

پرشین درب آسیا با به روزرسانی کلیه تجهیزات و دستگاه های موجود در کارخانه، بهترین محصولات را براساس آخرین استانداردهای جهانی ارائه می دهد. ماشین آلات تزریق از برندهای معتبر اروپایی خریداری شده اند و همین امر سبب می گردد تا جدیدترین تکنیک های تولید را بتوان پیاده سازی و اجرا نمود.

واحد تولیدی پرشین درب آسیا تولیدکننده انواع درب بطری شامل : « درب 28 میلی متری » ، « درب شورت نک 29/25 » ،، « درب 38 میلی متری » ، « درب شورت نک 1881 » ، « درب 30 میلی متری » ، … و « پریفرم » می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *