English  فارسی  العربیه 
مزایای بطری های پلاستیکی
امتیاز و مزایای بطری‌های پلاستیکی نسبت به سایر بطری‌ها چیست؟
7 فروردین 1402
تولید کننده پریفرم
تولید کننده پریفرم
7 فروردین 1402

یکی از محصولات نوشیدنی پُرفروش در سطح جهان، آبمیوه های صنعتی می باشند. این محصولات در طعم های مختلف با برندهای متفاوتی عرضه می گردند. بطری ها نقش بسزایی در میزان فروش یک محصول نوشیدنی نظیر آبمیوه برعهده دارند. هرچه طراحی پکیج یک محصول جذاب تر باشد، مشتری رغبت بیشتری به خرید آن پیدا خواهد کرد. دهانه اغلب بطری های آبمیوه با سایزهای 28 و 38 سانتی متر تولید می شود. درب بطری آبمیوه نیز به همین سایز باید ساخته شود. مهم ترین ویژگی درب این محصولات، آب بندی آن است که به هنگام وکیوم شدن بطری حائز اهمیت می باشد. فروش درب بطری آبمیوه از سوی شرکت های سازنده اغلب به صورت عمده و در تعداد بالا صورت می پذیرد.

فروش درب بطری آبمیوه

واحد صنعتی پرشین درب آسیا ، تولید کننده انواع درب بطری پلاستیکی در سایزهای مختلف می باشد. این مجموعه با بهره مندی از دستگاه‌های پیشرفته و مجهز، کادر متخصص و توانمند با دانش فنی به روز و متریال اولیه باکیفیت اقدام به تولید درب 38 و درب 28 با ویژگی آب بندی می نماید.

عرضه درب 38 میلی متری

درب 38 میلی متری

ویژگی های درب بطری پت ساخته شده توسط پرشین درب آسیا (PDA)

این محصولات که براساس استاندارد روز دنیا ساخته می شوند، از خصوصیات ذیل برخوردار می باشند:

قابلیت چاپ لوگو 

فروش درب بطری آبمیوه اغلب با چاپ لوگوی مخصوص تولید کننده انجام می گیرد. این موضوع باعث اطلاع رسانی به مشتری می گردد. همچنین به مقوله تبلیغات نیز پرداخته می شود.

رنگ های متنوع

هر کارخانه تولید کننده محصولات نوشیدنی می تواند براساس رنگ لیبل و برچسب انحصاری شرکت خود ، رنگ درب بطری را تعیین نماید. تنوع رنگ بندی درب 38 میلی متری همچون درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری ،، درب شورت نک 1881 و … بالاست و شما می توانید سفارش خود را براساس رنگ موردنظر ثبت نمایید.

کیفیت ایده آل هنگام فروش درب بطری آبمیوه 

آب بندی درب بطری پت به بهترین شیوه انجام می پذیرد. از مزایای آب بندی کامل ، عدم نشتی مایع در طول جابجایی و حمل و نقل می باشد. از دیگر ویژگی های درب دهانه 38 تولید شده توسط کارخانه پرشین درب آسیا ، جدا شدن راحت قسمت پلمب پس از باز کردن آن است.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

فروش درب بطری آبمیوه به قیمت عمده 

با توجه به تولید انبوه و عمده این محصولات و عرضه آن به صورت مستقیم به مشتری، قیمت ها بدون واسطه تعیین می گردد. از خصوصیات این واحد صنعتی ، کیفیت بالای محصولات است که با قیمت های مناسبی عرضه می گردند. فروش درب بطری با مناسب ترین قیمت ها صورت می پذیرد.

کنترل کیفی نمونه تولید شده

کوچکترین بی دقتی در تولید درب های بطری ، کارایی آن ها را مختل می نماید زیرا دربی که بر روی بطری چفت نشود استفاده از آن کاملاً بی ارزش خواهد بود. وجود دستگاه های به روز در این واحد تولیدی ، درب هایی با ابعاد دقیق را ارائه می دهد که علاوه بر چفت شدن ، قابلیت بسته شدن پس از اولین استفاده از بطری را خواهند داشت بدون آنکه نشتی مایع رخ دهد. این واحد همچنین مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی ، آب بندی و گازبندی کامل درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص در این حوزه ، به تولید انبوه درآید.

صادرات انواع درب بطری 

فروش درب بطری به خارج از کشور به صورت عمده با بهترین کیفیت صورت می پذیرد. صادرات درب بطری پت با متریال سازگار با محیط زیست بدون ایجاد صدمات جبران ناپذیر به موجودات زنده انجام می گیرد. در این واحد صنعتی از متریال دوستدار محیط زیست که قابلیت بازیافت دارند استفاده می شود.

کاربرد درب بطری 28

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *