English  فارسی  العربیه 
فروش درب بطری آبمیوه
فروش درب بطری آبمیوه
14 فروردین 1402
تولید کننده درب بطری در شیراز
تولید کننده درب بطری در شیراز
14 فروردین 1402

شرکت « پرشین درب آسیا » تولید کننده پریفرم از مواد درجه یک و مرغوب می باشد. برای شناخت ویژگی های این محصول، مطلب ذیل را مطالعه بفرمایید.

تولید کننده پریفرم (Preform)

پریفرم یک محصول جانبی است که متعاقباً برای تولید ظروف پلی اتیلن ترفتالات (PET) مورد استفاده قرار می گیرد. پریفرم ها از نظر پوشش گردن، وزن، رنگ و شکل متفاوت هستند و به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بخش های مختلف بازار طراحی شده اند. شرکت پرشین درب آسیا (PDA) ، علاوه بر تولید پریفرم های استاندارد، پریفرم های سفارشی متناسب با نیازهای مشتری را با بهترین درجه کیفی عرضه می نماید.

عرضه پریفرم با بالاترین درجه کیفی

تولید کننده پریفرم

preform چیست؟

پریفرم های PET ، لوله هایی هستند که ظروف ساخته شده از این ماده را ایجاد می کنند. PERFORM یک محصول میانی در زنجیره تولید است، آن ها برای دمیدن برای شکل دادن به ظرف نهایی مناسب هستند و می توانند از نظر وزن ، رنگ و شکل متفاوت باشند. پریفرم ها معمولاً قیمت مناسبی دارند و به صورت عمده عرضه می شوند.

نقش مهم پریفرم در تولید درب بطری

بطری های PET بازار بزرگی در صنعت ساخت مواد پلیمری دارند. پردازش PET در بطری ها بسته به کاربرد بطری در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول، PET به صورت تزریقی در یک بطری کوچک که پریفرم نامیده می‌شود، قالب‌گیری می‌گردد. این پریفرم سپس دوباره گرم و کشیده شده و به شکل نهایی خود دمیده می شود. در این فرآیند، پریفرم یک محصول جانبی است.

در حالی که فناوری جدیدتر، این دو فرآیند را در یک مرحله ترکیب می‌کند، برای کاربردهای با کارایی بزرگ‌ تر و ساخت بطری در مراحل مجزا ، اغلب توسط دستگاه های جدیدتر صورت می پذیرد.

مطلب پیشنهادی
انواع بطری پت

ویژگی های این محصول

وزن preform به حجم موردنظر ظرف نهایی بستگی دارد. پریفرم ها می توانند تک لایه یا چند لایه باشند. پریفرم ها به لطف لایه خاصی که در چندین لایه پلی اتیلن ترفتالات تعبیه شده است، مزایای زیادی دارند و عمر مفید نوشیدنی را افزایش می دهند.

در هنگام تولید پریفرم ها، سایز دهانه باید به دقت زده شود و قالب گیری با جزئی ترین میزان خطا صورت پذیرد. اندازه قدی آن ها نیز براساس استانداردهای بین المللی است و در اصطلاح با گردن محصول همخوانی دارد. همچنین از انعطاف پذیری بالایی باید برخوردار باشد تا به راحتی به فرم دلخواه در آید.

پریفرم ها عموماً به دو شکل رنگی و شفاف تولید می شوند. معمولاً از پریفرم رنگی برای تولید بطری محصولاتی استفاده می‌شود که نرسیدن نور به آن‌ها، الزامی است. بسته به گرید کیفی و ضخامتی که تولید کننده در نظر می گیرد ، ورود نور و تماس آن با ماده درون بطری را محدود می‌کند. اما پریفرم ساده برای نوشیدنی‌هایی از جمله آب معدنی و آبمیوه کاربرد بیشتری دارد و از لحاظ قیمت به صرفه تر می باشد.

از دیگر ویژگی های مهم این محصول عدم سمیت متریال آن است که نباید برای بدن انسان مضر باشد. همچنین نباید با مواد نوشیدنی خصوصاً نوشیدنی های گازدار واکنش دهد.

خرید از پرشین درب آسیا – تولید کننده پریفرم

« پرشین درب آسیا » مجموعه کاملی از پریفرم های پلی اتیلن ترفتالات (PET) را برای ساخت انواع بطری آب معدنی، دوغ، نوشابه های گازدار، آبمیوه ها و … ارائه می دهد.

شرکت PDA ، صادر کننده برتر درب بطری و محصولات جانبی به تولید کنندگان خارجی پیشرو در این صنعت می باشد. برای انتخاب پریفرم متناسب با نیاز خود، با نماینده فروش یا متخصص پشتیبانی فنی این شرکت تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا بر اساس مدل تجهیزات خود، پیچیدگی شکل بطری PET و نیازهای مدنظر انتخاب مناسبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *