English  فارسی  العربیه 
کاربرد درب بطری شورت نک
کاربرد درب شورت نک
11 اردیبهشت 1402
خرید درب بطری پت
خرید درب بطری پت با بهترین قیمت
11 اردیبهشت 1402

تنوع محصولات شوینده در بازار، متناسب با نیاز مصرف کننده می باشد. محصولات بهداشتی با برندهای متفاوتی به بازار عرضه می گردند. تفاوت آن ها در نوع ترکیبات سازنده می باشد. تنوع در ترکیبات سبب تفاوت در کارایی آن ها شده و هریک را برای هدفی خاص متمایز می گرداند. محصولات شوینده بهداشتی عمدتاً به شکل مایع به دست مصرف کننده می رسند. این مایع می تواند به دو صورت رقیق و غلیظ تولید شود. در این حالت شیوه بسته بندی این دو متفاوت از یکدیگر خواهد بود.
بطری حاوی مواد شوینده غلیظ با بطری مایعات رقیق تفاوت دارد. « درب بطری فیلیپ تاپ » یا « درب غلیظ پاش » اسامی است که بر روی درب بطری حاوی مواد شوینده با غلظت بالا می گذارند. در این مطلب با بررسی کاربرد درب فیلیپ تاپ در صنایع بهداشتی، شما را با مشخصات این نوع درب بطری آشنا می نماییم.

کاربرد درب فیلیپ تاپ (پمپ غلیظ پاش)

استفاده آسان از درب فیلیپ تاپ دلیل اصلی استقبال تولیدکنندگان محصولات آرایشی – بهداشتی از این محصول می باشد.
Flip Top از ماده پلیمری پلی پروپیلن PP یا پلی اتیلن تزریقی ساخته شده است. این ماده به راحتی شکل پذیر بوده و در برابر ضربه مقاوم می باشد. از این محصول به عنوان درب بطری غلیظ پاش استفاده می شود. انواع مایع ظرفشویی ، مایع دستشویی ، جرم گیر، انواع کرم های آرایشی و … از جمله کاربردهای بطری فیلیپ تاپ می گردد. بهتر است بدانید پمپ های غلیظ پاش با اشکال متفاوتی ساخته می شوند.

ویژگی های درب فیلیپ تاپ تولید « پرشین درب آسیا »

واحد صنعتی « پرشین درب آسیا » مفتخر به تولید درب فیلیپ تاپ (دهانه 28) با بهترین کارایی و کیفیت می باشد.

فروش درب بطری فیلیپ تاپ

درب فیلیپ تاپ دهانه 28

این محصول ویژگی هایی دارد که در ذیل به آن اشاره می نماییم:

دکمه ای که بر روی دهانه درب طراحی شده، با فشار اندک یک انگشت به راحتی باز و بسته می شود. شکل فنری درب همواره حفظ می گردد. در اثر باز و بسته شدن پیاپی دچار ایراد نخواهد شد و شرایط محیطی نظیر رطوبت از مقاومت آن نمی کاهد. (به یکباره نمی شکند). این نوع از درب ها به دلیل حالت مات و زبری که دارند ، به راحتی در دست قرار می‌گیرند.

رنگ بندی سفارشی

درب فیلیپ تاپ با دهانه 28 میلی متری خط دار در رنگ های مختلفی تولید می شود. رنگ قرمز و بنفش جزء رنگ های معمول و متداول این محصولات است. اما براساس رنگ بطری یا رنگ برچسب محصول خود می توانید آن را سفارشی سازی نمایید.

شما مشتریان گرامی براساس رنگ دلخواه می توانید درب بطری غلیظ پاش را سفارش دهید.

درب بطری غلیظ پاش

مقاومت در برابر ضربه

یکی از مهم ترین ویژگی های درب بطری ، استحکام در برابر ضربات خارجی که ممکن است در حین حمل و نقل و جابجایی بطری به آن وارد گردد می باشد. درب برای محفوظ ماندن مایع شوینده تعبیه گردیده است. در صورتی که قرار باشد با کوچکترین ضربه ای شکسته شود به کار نخواهد آمد. محصولات این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردارند و به آسانی شکسته نخواهند شد.

کنترل کیفی نمونه تولید شده

این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی می باشد. درب های تولید شده باید از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گیرند. عدم نشتی ، آب بندی و گازبندی کامل انواع درب بطری پت در این مرحله باید ارزیابی گردد و در صورت تأیید مهندسان متخصص این حوزه ، به تولید انبوه درآید.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده معتبر درب بطری

استاندارد سازی براساس معیارهای روز دنیا

تمامی صنایع نیازمند به روزرسانی اطلاعات و دانش فنی متخصصین خود هستند. برای استانداردسازی یک کارخانه تنها به این موضوع نباید بسنده کرد و دستگاه ها نیز باید براساس علم روز همگام سازی شوند. به طور مثال از دستگاهی که 20 سال از عمر آن می گذرد نمی توان انتظار داشت که بتواند نیاز امروز را برآورده سازد.

پرشین درب آسیا (PDA) برای تولید محصولات باکیفیت و جدید از تجهیزات کارآمد و به روز و نیروهای حرفه ای و کارآزموده در این فن بهره مند گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *