English  فارسی  العربیه 
صادرات درب بطری
صادرات درب بطری
25 مهر 1401
تولید کننده درب بطری
تولید کننده معتبر درب بطری
25 مهر 1401

اغلب سازندگان بطری های دلستر موجود در بازار از درب بطری با ویژگی دهانه 28 میلی متر همراه با قابلیت آب بندی و گازبندی شده استفاده می نمایند. در حال حاضر برندهای مطرح دلستر، درب های پلاستیکی را جایگزین نمونه های فلزی کرده اند. متریال اولیه سازنده درب بطری دلستر ، پلی اتیلن ترفتالات (PET) یا پلی پروپیلن (PP) می باشد.

درب بطری دلستر

رعایت استانداردها در زمان تولید یک محصول، موجب افزایش درجه کیفی آن می گردد. مهم ترین ویژگی که سازنده درب بطری دلستر باید آن را درنظر بگیرد، تطبیق درب با دهانه است. شیوه های نوین تولید، مانع از بروز چنین مشکلاتی می شود و سایز درب با دهانه کاملاً منطبق خواهد شد.

درب بطری 28 میلی متری 

همان طور که قبلاً بیان شد درب دهانه 28 میلی متری برای بطری های دلستر معمول ، کاربرد دارد. این سایز درب برای بطری های آب معدنی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ متداول برای بطری آب معدنی ، آبی است اما برای دلستر رنگ های خاکستری ، سبز و بژ نیز کاربرد دارد.

مطلب پیشنهادی
تولید درب بطری آب معدنی

خصوصیات درب بطری دلستر چیست؟

درپوش محصولات نوشیدنی گازدار باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

1- چگالی کم

هرچقدر وزن درب بطری دلستر ، پایین تر باشد مجموع وزن نوشیدنی، بطری و درب کمتر خواهد شد. این موضوع در زمان بسته بندی و انتقال محصول از کارخانه تا فروشگاه های بزرگ و کوچک حائز اهمیت است. همچنین در مقدار مصرف ماده اولیه نیز صرفه جویی شده و هزینه نهایی برای تولید کننده و مصرف کننده پایین تر خواهد آمد.

درب بطری دلستر

2- عدم محدودیت در رنگ بندی

یکی از خصوصیات جالب توجه برای تولیدکنندگان نوشیدنی ، تنوع رنگ بندی درب های پلاستیکی می باشد. بدین ترتیب بنا بر نوع تبلیغات و طراحی کاور بدنه بطری می توانند رنگ موردنظر را اختیار نمایند.

3- آب بندی و گاربندی کامل

عدم تطبیق کامل دهانه با درب و وجود نشتی در بخش دهانه موجب خروج مایع و گاز حل شده در مایع می گردد. آب بندی و گاربندی درب بطری یک روش موثر برای جلوگیری از نشتی مایع و گاز می باشد. در صورتی که علاقمند هستید تا اطلاعاتی درباره این فرآیند کسب نمایید، مطلب ذیل را مطالعه فرمایید.

مطلب پیشنهادی
فرآیند آب بندی درب بطری

4- استحکام بالا

درپوش های پلاستیکی برخلاف نمونه های فلزی از استحکام بالایی برخوردار می باشند. به عبارت دیگر با قدرت و فشار نیروی دست یا سایر وسایل خم نمی شوند.

درب بطری دلستر

5- استفاده آسان

درب بطری دلستر به راحتی و آسانی باز و بسته می شود. علت به نحوه طراحی و ساخت درب باز می گردد. برخلاف درب های فلزی که قابلیت چند باره استفاده شدن ندارند و پس از باز شدن باید به دور انداخته شوند ، نمونه پلاستیکی بارها و بارها می تواند باز و بسته شود بدون اینکه مایع از آن خارج گردد.

6- عدم تغییر شکل در گرما یا سرما

یک ویژگی مهم دیگر این محصولات پلاستیکی ، عدم تغییر حالت فیزیکی در دمای محیطی بالا و پایین می باشد. به عبارت دیگر درب بطری دلستر و سایر نوشیدنی ها در زمستان و تابستان بدون تغییر شکل باقی می ماند.

کنترل کیفی محصولات پرشین درب آسیا

محصولات این واحد تولیدی زیر نظر متخصصان با تجربه در آزمایشگاه کنترل کیفیت بررسی شده ، نقایص مشخص گردیده و در خط تولید اصلاح می گردند. بدین ترتیب محصول نهایی تولید شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و عاری از ایراد و نقصان می باشد.

پرشین درب آسیا (PDA)

محصولات واحد صنعتی پرشین درب آسیا از درجه کیفی و استحکام بالایی برخوردارند. بر روی درب ها برآمدگی بزرگ ناشی از محل تزریق وجود ندارد. رنگ بندی متنوع دارند و آب بندی و گازبندی براساس آخرین متدهای روز دنیا صورت می پذیرد.

پرشین درب آسیا به عنوان صادرکننده برتر ، عرضه کننده انواع درب بطری پت (پلاستیکی) نظیر درب 28 میلی متری ،، درب 30 میلی متری ،، درب شورت نک 1881 ،، درب لاینردار ،، پریفرم و … با قیمت مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *