English  فارسی  العربیه 
گازبندی درب بطری
گازبندی درب بطری به چه معناست؟
3 بهمن 1401
تولید کننده درب بطری پت
تولید کننده درب بطری پت
3 بهمن 1401

در حال حاضر درب بطری پلاستیکی از محصولات پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد که به دلیل مزایای بی شمار آن، مورد استقبال این صنعت قرار گرفته است. مهم ترین مزیت درب های بطری پلاستیکی ، چندبار مصرف بودن آن می باشد. بدین معنی که برخلاف درب بطری های فلزی که پس از باز شدن باید دور انداخته شوند، می توانند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند. این نوع از درب ها بدون اینکه از کیفیت شان کاسته شود، می توانند از نشتی مایع به خارج از بطری جلوگیری نمایند.
یکی از مهم ترین انواع درب بطری پت ، درب با دهانه 28 میلی متر می باشد. کاربرد درب بطری 28 بسیار گسترده است و روزانه میلیون ها عدد در سراسر جهان تولید و عرضه می گردد.

کاربرد درب بطری 28

این نوع درب بطری پلاستیکی برای اغلب محصولات نوشیدنی خصوصاً آب معدنی و دلستر کاربرد دارد. این محصول پس از آب بندی و گازبندی، از نشتی مایع و گاز به خارج از بطری به طور کامل ممانعت به عمل می آورد.

مشخصات این محصول

درب بطری 28 از ماده پلیمری پلی اتیلن ترفتالات ساخته می شود و دارای ویژگی های ذیل می باشد:

  • چگالی کم
  • وزن پایین
  • سهولت در استفاده
  • قابلیت چندبار مصرف بودن
  • آب بندی کامل
  • عدم نشتی مایع
  • استحکام و مقاومت بالا
  • عدم تغییر شکل در گرما یا سرما
  • عدم محدودیت در رنگ بندی

آسان تر شدن نحوه استفاده از بطری

دستگیره دهانه 28 یکی از محصولات جانبی این نوع از درب های بطری است که به جهت ساده تر شدن حمل بطری مورد استفاده قرار می گیرد. بدیهی است که اگر متریال به کار رفته در دستگیره از استحکام کافی برخوردار نباشد در هنگام حمل، دستگیره کنده یا پاره شده و به بطری آسیب خواهد رسید.

حمل و نقل آسان بطری، مهم ترین موضوعی است که در فروش آن بسیار تأثیرگذار است. لذا استفاده از دستگیره برای برخی از بطری ها نظیر دوغ، نوشابه و … حائز اهمیت خواهد بود.

دستگیره درب بطری آب معدنی

آیا نوع رنگ بندی در کاربرد درب بطری 28 تاثیرگذار است؟

پاسخ مثبت است. معمولاً تعدادی از رنگ ها برای یک محصول ترند شده اند. به عنوان مثال، رنگ آبی برای بطری های آب معدنی و رنگ بژ یا خاکستری برای دلستر، نشان بارزی از محتویات درون آن هاست.

البته این بدان معنا نیست که هرگز نباید از رنگ های دیگر استفاده شود. هر کارخانه، براساس خلاقیت و نوآوری در محصول خود می تواند یک رنگ را به عنوان نمادی از برند خود مطرح سازد. به همین دلیل این محصول را می توان در رنگ های مختلفی تولید و عرضه نمود.

مطلب پیشنهادی
درب بطری دلستر

آیا قیمت این محصول مقرون به صرفه است؟

بلی، مشتقات پلیمری از قیمت های مناسبی برخوردارند. به همین دلیل محصولات پت نیز دارای قیمت نهایی مقرون به صرفه ای می باشند و در تعداد بسیار بالا تولید می گردند.

ویژگی‌های ساخت درب بطری 28 در واحد صنعتی « پرشین درب آسیا » 

پرداخت بی‌عیب، ابعاد دقیق، مقاومت در برابر ضربه، طراحی به روز و دوام بالا بدون ایراد نشتی، از اصلی ترین ویژگی های درب پت 28 تولید شده در این واحد صنعتی می باشد.

خط تولید این واحد فوق مدرن، کاملاً مجهز به ماشین آلات پیشرفته و ابزارهای صنعتی تمام اتوماتیک شده است. ما کلیه منابع را در واحد تولیدی خود در اختیار داریم تا کیفیت محصول را مطابق با مشخصات تعیین شده توسط مشتریان به روز نماییم.

مطلب پیشنهادی
تولید کننده معتبر درب بطری

صادرات درب بطری

واحد تولیدی « پرشین درب آسیا » با نام اختصاری « PDA » تحقق اهداف خود را بر مبنای رضایت مشتریان عزیز خود در داخل و خارج از کشور نهاده است و به عنوان صادر کننده برتر در این حوزه مطرح گردیده است. فروش درب بطری با قیمت های مناسب صورت می پذیرد. درجه کیفی بالای متریال سازنده موجب گردیده تا محصولات نهایی از سطح کیفیت بالایی برخوردار باشند. این واحد تولیدی به لاین جدید با دستگاه های مدرن، مجهز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *